Kapitola 11

507 49 24
                                    

Obočí mi vyletí překvapením do stropu a nejsem schopná pohybu. Co to sakra je? Stojím jak socha a nechávám Kylea oslintávat svůj obličej. Kyle. To co mě líbá je Kyle do háje! To, že se Kyle vzdaluje, si uvědomím teprve, když si někdo hlasitě odkašle. Zmateně zamrkám, a spatřím Deana, který na mě vražedně kouká a Kylea drží za límec.

„Co to sakra děláš?“ohradí se Kyle a vysmekne se mu. Dean se ještě víc zamračí a překříží si ruce na hrudi.

„ Pane Trayforde, týden budete uklízet sovinec, za to tykání. A teď se mi laskavě kliďte z očí.“zavrčí na něj děsivě hlubokým hlasem, až se celá rozklepu. Jeho oči jsou tmavé vzteky a srší z nich blesky. Kyle přimhouří oči, ale k mé radosti se s Deanem nijak nedohaduje. Místo toho se otočí, nezapomene na mě mrknout, a odejde. Taaak, a teď by se tu mohla objevit Becca! Trůní už tam parádně dlouho, a mě by se šikla pomoc. Dean jen stojí a vražedně se na mě dívá. Chvíli jen stojíme a díváme se jeden na druhého, než vybuchne. 

„Co to do prdele bylo?!“vykřikne Dean a rozčíleně rozhodí rukama do vzduchu. Přikrčím se nad jeho vztekem, ale očima neuhýbám.

„Je snad líbání zakázáno, pane profesore?“vyhrknu dřív, než si to uvědomím. Sakra… Vůbec nevim, proč jsem to řekla. Deanův obličej nabere dost děsivej rudej odstín a já o krok couvnu. Což se ukáže jako osudová chyba, protože Dean je pár kroky přímo u mě. Pohled mi sklouzne na jeho rty, a celá se rozklepu. Je fakt žhavej, když se zlobí. I když, proč se zlobí? Dean těžce polkne, a když se očima vrátím k těm jeho, už nevypadají tak děsivě. Spíš jsou naplněny touhou…

„Ne… Ale ty…“nestihne to doříct, protože se dveře od záchodů otevřou a z nich vyklopýtá Becca.

„Promiň zlato, ale nemohla jsem si vyměnit tam… Oh, dobrý den pane profesore.“vyhrne a celá zrudne. Asi bych se začala smát, ale naprosto nehnutě stojím v intenzivním očním kontaktu s Deanem. Topím se v jeho zelených očích, než se prudce otočí na Beccu.

„Doufám, že se vám tampón zavést povedlo, slečno. Omluvte mě dámy.“s nuceným úsměvem se otočí a bez ohlédnutí odkráčí pryč. Obě se díváme na jeho mizící záda, než do mě Becca strčí.

„Do prdele! Slyšel mě mluvit o tampónu! Zabij mě prosím!“začnu se tlemit.

„Tohle… Bylo… Sup-sup-super trapný.“doluju ze sebe mezi záchvaty smíchu. Se smíchem dojdeme do společenské místnosti, kde sedí Kyle. Do prkenný ohrady. Dělám, že ho nevidím, a chci se vydat do ložnice, ale Becca mě chytí za ruku.

„Tamhle je Kyle!“zatáhne mě za ruku, ale já jí zastavím.

„Dneska s nim mluvit nechci!“zmateně se na mě podívá.

„Políbilměkdyžsisměnilatampón!“vyhrknu na jeden dech a se skousnutým rtem čekám na její reakci. Úplně nejsem připravená na její šťastné vypísknutí a rozeběhnutí se ke Kylovi. Spěšně jí následuju, protože se bojím, co zase vyvede.

„Konečně ses odhodlal!“ječí jako šílená a šťastně ho obejme.

„Vy jste tak hrozně sladkej pár spolu!“pokračuje a strčí mě na sedačku vedle Kylea. S otevřenou pusou na ní koukám, dokud mi Kyle nedá ruku za ramena. Prudce vstanu a oklepu se.

„Omlouvám se, ale nějak mi není dobře, dneska si jdu lehnout. Dobrou lidi.“snažím se ignorovat pohledy všech přítomných, ale moc to nejde. Zítra to bude vědět celá škola. Co jinýho si přát?!

Ráno se budím se špatným pocitem. Musím nějak Kylea odmítnout. Včera jsem to neudělala jen proto, že jsem ho nechtěla ztrapnit před tolika lidma, ale pokud na mě dneska hmátne, strčím mu genitálie do ledničky. Rychle se převleču a spolu s Beccou a Ginny vyjdu do jídelny. Sedneme si  k obvyklému místu a už jenom když spatřím Kylea, který k nám s úsměvem na rtech míří, zamrazí mě. Prosím, nedělej nic. Snažím se mu telepaticky přikázat, ale o pár sekund později zjistím, že to fakt nepomáhá. Kyle se ke mně nakloní a lehce mě políbí na tvář.

„Čau, kočko.“mrkne na mě, než si sedne a vezme krajíc chleba. Nevím proč, ale můj pohled se zatoulá k profesorskému stolu. Dean drží v ruce konvici s kávou, kterou nalévá do hrnku. Bohužel tím, jak se na mě mračí, prošvihne zlomový okamžik, kdy se kafe přelije přes okraj hrnečku. Polije si tím kalhoty a je vážně šíleně komický dívat se, jak se s řevem prudce postaví. Začne tancovat dupáka a já jen odhaduju, jak šíleně horký to musí být. Dean mi věnuje poslední pohled, načež odběhne pryč. Vrátím svou pozornost k ostatním, kteří se na mě zamračeně dívají.

„Vy jste ho neviděli?“zeptám se se smíchem. Becca jen zakroutí hlavou a pokračuje v mazání chleba. Harry se na mě dost podezřívavě dívá, ale ignoruju to. Co ignorovat nedokážu je Kyleova ruku hooooodně nízko na mých zádech. Polknu, než se rozloučím se svou snídaní.

„Musim si jít ještě dodělat úkol na lektvary, uvidíme se před hodinou Kylee?“čím dřív mu to vysvětlím, tím líp.

„Ne, promiň, jdu s Ronem ještě rychle na hřiště, včera si tam něco nechal.“řekne mi s omluvným výrazem a lehkým poplácáním po stehnu. Prudce se postavím a couvnu.

„Takže se asi uvidíme… Na OPN.“zahučím a rychle vyklušu z jídelny.

„V těch leginách ti to šíleně sluší.“cukruje Kyle stojící přede mnou. Ruce zatínám v pěsti a ovládám se, abych mu ten úchylnej výraz jednou z nich nezničila.

„Musíme si promluvit.“zavrčím na něj skrz zaťaté zuby. Kyle pozvedne jedno obočí, ale přikývne.

„Po hodině.“dodám a otočím se k Deanovi, který zrovna vchází do místnosti. Vrhne na mě jeden zamračený pohled, než přejde doprostřed.

„Dneska promícháme páry, protože se nesmíte spoléhat na to, jak dobře toho druhého znáte. Pane Trayforde, pojďte sem.“Dean hodí hlavou k místu vedle sebe. Vytřeštím oči a modlím se, aby neudělal nějakou kravinu. Během minuty ho asi 10x povalí na zem se slovy, že přesně takhle bychom měli být schopni svého protivníka skolit. Kyle se s kulháním vrátí ke mně, ale moc času tu nepobyde.

„Pane Trayforde, říkal jsem, že promícháme páry!“zavolá za ním Dean. Kyle se zhluboka nadechne, pravděpodobně, aby se uklidnil a s falešným úsměvem zamíří pryč. Jelikož si už všichni našli nového partnera, a náš počet je lichý, zbude na mě Dean. Do řiti.

Doufám, že jste všichni pochopili, že OPN je Obrana proti Nadpřirozenu a jenom se mi to nechtělo psát :D Nechceme se opakovat, takže zkrátíme ty nudný kecy, co jsou na konci.

Votujte. 

Komentujte. 

Milujte Deana. 

Zbožňujem Vás.

Ladymys

Foxie

The Little Lies (Harry Potter + Supernatural FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat