Kapitola 6

690 48 14
                                    

Profesor mi otevře dveře a já se sklopenou hlavou vkročím dovnitř. Potěšeně se usměju, když spatřím „Sammyho“. Aspoň na mě nebude moct Déčko být moc přísný, a nenastane chvilka jako při předávání koláčku.

„Aaaa! Naše hrdinka!“vykřikne Esko a nastaví mi ruku na plácnutí. Trochu mě to překvapí, ale s širokým úsměvem mu plácnu. Déčko něco zamručí, a vydá se ke svému stolu. Přisednu si k Esku na jeho katedru, jelikož mi to připadá bezpečnější. Déčko si sedne a překříží si ruce na hrudi. Upře na mě pohled a já se snažím tím svým nesklouznout k jeho svalům. Déčko se zamračí a skousne si ret, naprosto zamyšlený. Mám trošku (hodně) strach co vymyslí.

„Budeš se mnou držet měsíc hlídku po nocích.“vykřikne vítězoslavně po chvíli. Žádnej sovinec, díky Bohu! Než stihnu cokoli říct, Esko mě předběhne.

„Na to zapomeň, Deane, má školu, a nemůže zůstat vzhůru celou noc. Dej to jenom na víkendy.“rychle přikývnu, jakákoliv šance na zmírnění trestu se mi hodí. Dean se zamyslí, ale po chvíli otráveně přikývne. Oddychnu si a seskočím ze stolu. Narovnám si sukni, a když zvednu oči, zjistím, že Dean sleduje každý můj pohyb s žhnoucíma očima. Jakmile si všimne, že na něj zírám, párkrát zamrká a odvrátí ode mě pohled k nějakým papírům na stole.

„Můžete jít, slečno Feinbergová.“když už skoro otevírám dveře, znovu se ozve Deanův hlas.

„A očekávám vás v pátek kolem 8. Hodiny před mým kabinetem.“protočím oči a vyjdu ven.

Sedím ve společenské místnosti a už po páté vyprávím Becce co se stalo. Ta se jako pokaždé zatváří naprosto zasněně.

„On je tak kouzelný!“vyhrkne, když skončím. Jen něco zareptám a začnu se věnovat úkol z Dějin Čar a Kouzel. Pěkně debilní předmět. Profesor Binns nám zadal šíleně dlouhou esej na téma „Godrik Nebelvír“. Parádní vopruz. Do místnosti vtrhne Kyle a zamračí se na nás.

„Vážně nechápu, kde jste nechaly rozum. Mohli vás za to vyloučit!“rozčileně narve svůj zadek mezi nás. S povzdechem se odsunu a znovu se zaměřím na esej.

„To jsem to měla nechat jenom tak? Ztrapnil mě před celou školou!“zamumlám okusujíc pero a zírajíc na pergamen přede mnou. Nevím, co dál psát.

„Jo, měla! Je to tvůj profesor! Jak se teď k tobě bude asi chovat? Máme ho každou středu a pátek, a já vsadím svůj nejlepší hábit na to, že ti ještě znepříjemní život.“polknu a upřu na něj pohled.

„Je to můj problém, proč se staráš?!“vyhrknu rozhořčeně.

„Tak sorry, že mi na tobě záleží!“zavrčí na mě a nasraně odejde do své ložnice. S povzdechem se zase obrátím k pergamenu.

„Nemuselas na něj bejt tak hnusná.“vyruší mě tentokrát Becca. Podívám se na ní a protočím oči.

„Přežije to.“zamumlám.

„Někdy tě vážně nechápu.“zamumlá Becca, posbírá všechny poházené pergameny a odkráčí pryč. Povzdechnu si a odložím brk. Dám si kolena pod bradu a zavřu oči. Vzpomínám na Joshe, na jeho zářivé oči, kouzelný úsměv a jemné vlasy. Tak šíleně mi chybí! Vzpomínám na naše první rande, kdy jsme spolu vyrazili do Prasinek a u Chroptící chýše se poprvé políbili. Myslím na jeho hebké rty a omamující vůně, na jeho ruce pevně ovinuté kolem mého pasu a jeho tělo natisknuté na mé. Pousměji se nad naším POPRVÉ, které se moc nevyvedlo, páč nás vyrušil Filch. Otřu si slzy a znovu uchopím brk.

Rozpačitě si popotahuje na mě příliš těsné černé legíny a pochybovačně si měřím žíněnku. Nemyslím si, že můj pád o moc zlehčí. Vrhnu pohled na Kyle, který se mnou od včera nemluví. Stojí co nejdál ode mě a baví se s Charlottou. Znechuceně se od nich odvrátím a před trapným postaváním o samotě mě zachrání Dean, který kráčí s zářivým úsměvem přímo ke mně. Má na sobě pohodlné modré tepláky a bílé tričko do véčka. Látka je tak přilehlá, že mu vystupují bříšní svaly, což mi rozhodně nevadí. Jediné co mě maličko děsí, je jeho ďábelský úsměv a ruka, která se ocitne na mém rameni.

„Pojďte, slečno Feinbergová, vypadá to, že nemáte dvojici, a tak mi pomůžete ukázat vašim spolužákům nějaké základní pozice.“když mu dojde perverznost jeho slov, maličko zrudne a rychle dodá.

„Samozřejmě pozice pro boj.“uslyším pár uchechtnutí a panicky se ohlédnu po Kylovi. Nevěnuje mi ani pohled, radši zírá Charlottě do výstřihu. Dean nás zastaví uprostřed žíněnky a otočí se k ostatním. Začne jim vysvětlovat, co budeme dělat, ale za prvé to vůbec nechápu, a za druhé jsem fascinována jeho zadkem, který můj pohled naprosto přitahuje. Když se na mě Dean otočí a přikrčí se, dojde mi, že jsem možná měla dávat pozor. Přiskočí ke mně, a aniž bych stihla něco namítnout, ležím na zemi. Dean ke mně tiskne své tělo a obě zápěstí mi drží nad hlavou. Drtí je železným stiskem a zadívá se mi do očí. Na chvíli mám dojem, že se čas zastavil a úplně zapomenu na ostatní. Vnímám jen jeho horké tělo, které se tlačí na to mé, a jsem naprosto pohlcena jeho vůní. Deanův mozek naštěstí neselhal jako ten můj a po pár sekundách natočí hlavu na ostatní.

„Takhle je váš útočník naprosto bezbranný.“řekne a pomalu se ze mě zvedne. V okamžiku, kdy se ze mě jeho tělo odlepí, se vrátím do reality, která je nepříjemně studená a dost bolestivá. Promnu si bolavá zápěstí a vražedně se na Deana podívám. Opatrně se zvednu, přičemž mě nepříjemně píchne v zádech. Skroutím obličej do bolestné grimasy. Když spatřím, jak se ostatní seskupili do dvojic a zkouší napodobit Deana, musím se pousmát. Nikdo z nich u toho nevypadá tak sexy jako on.

„Snad tě nic nebolí.“zašeptá ironicky Dean vedle mě. Otočím se na něj.

„Ani trošku, měl byste se víc snažit.“prohodím a znovu se otočím pryč.

„Fajn, zkus mě položit.“zavrčí Dean. Oh Bože, jenom to ne. Když už po několikáté skončím ve snaze podrazit mu nohy na zemi pod ním, vzdám to. Dean se zvedne, ale já zůstanu ležet. Bolí mě všechno včetně vlasů.

„Zvedej se, padavko.“zasměje se Dean a podá mi ruku. Při pohledu na jeho ruku mě napadne velmi zajímavá myšlenka (nejde o nic perverzního). Chytím jeho ruku, ale místo toho, abych se díky ní vytáhla na nohy, ho stáhnu na zem. S překvapeným výrazem žuchne na záda a než se vzpamatuje natolik, aby se mohl bránit, rychle si na něj sednu. Položím ruce na jeho ramena, abych ho na zemi udržela, a pohledem v davu najdu Kyle. Chci se s někým o své malé vítězství podělit. Bohužel mé rozptýlené pozornosti využije Dean a jedním pohybem mě dostane pod sebe. Zalapám po dechu, když zaregistruju, jak blízko najednou jeho tvář je.

„Nikdy se nenech rozptýlit, Feinbergová.“zašeptá mi smyslným hlasem do obličeje. Jeho dech voní mentolem a mně se na krku zježí chloupky od jeho elektrizujícího pohledu. Je tak blízko, že jen malý pohyb by naše rty spojil. Fascinovaně zírám na jeho rty. Někdo si odkašle. Dean vyskočí, jakoby ho bodla vosa a vražedně se podívá na vyrušitele, kterým je Kyle. Spěšně se také zvednu, a nejistě se postavím vedle Deana. Ten sestoupí ze žíněnky a začne chodit okolo a opravovat ostatním pohyby. Nevím, co mám dělat, tak si prostě kecnu na zadek a čekám. Dívám se na Kylea a Charlottu. Je vidět, jak se Kyle snaží být jemný, a dává Charlottě mnoho příležitostí pro to, aby ho aspoň jednou dostala na žíněnku, ale ta je jako poleno. Dean k nim přejde a začne Charlottě ukazovat pohyby. Ta se roztomile usměje a začne na něj flirtovně mrkat. Protočím nad tím oči, ta holka je prostě kráva.

Jsme tak happy že je tu nová kapitola tak brzo! :D A už máme napsanej kus nový! :33 Takže by tu mohla bejt třeba už v úterý! :))

Co tu říkáte na Deana? A ten trest? :D Máme chuť chytit Charlottu za pačesy a pořádně zatáhnout!

Votujte a komentujte zlatíčka!! :33

... Ladymys, Foxie

The Little Lies (Harry Potter + Supernatural FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat