Bölüm 7

48 4 1
                                    

Derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım;

-Biraz geciktim, kusura bakmayın. Toplantı konusuna da gelecek olursak ; biliyorum hepiniz benden çok güzel bir sunum beklediniz yapacaklarım konusunda hepiniz ki ben de dahil heyecanlıydık. Lakin her insanın hayatında pürüzler çıkar. Evet yeterince hazırlanamadım. Annem günlerdir rahatsız ve ona bakmak mecburiyetinde kaldım.

O an bu fikir aklıma nasıl gelmişti? Kendime şaşırmıştım ama yüzlerindeki ifadeden herkesin bir nebze de olsa yumuşadığını görebiliyordum. Komisyon başkanının bile. Tam ne diyeceğimi düşünürken Nora bana dönüp;

-Malony, şuan hem üzgün hem de kırgınım sana. Benden neden hazırlamamı rica etmedin (!)

Sesinde ki egoyu ve kinayeyi vücudumun her zerresinde hissettim. Beklemediğim bir hamleydi Nora'ya doğru gülümseyerek;

- Bu sunumun şirketimiz ve benim için ne kadar önemli olduğunu biliyorsunuz Bayan Nora. Bilginiz dahilinde bu sunumu size devredip sunumu mahvedişinizi izleyemezdim.

Ah işte! Onu nasıl da şaşırttım. Gerçi bu tepkimi ben de beklemiyordum.

Nora iç çekip arkasına doğru yaslanmıştı ki o anda komisyon başkanı ayağa kalktı. Yanıma doğru geldi; "Bu adamı oldum olası seviyorum." Elini omzuma doğru uzattı ve ;

-Toplantıyı haftaya erteliyorum. Herkes çıkmadan önce yanıma uğrasın. İş bölümü yapacağız. Zira Malony bu hafta izinli olacak. Onun yerine buradaki işleri yürütecek birkaç kişiye ihtiyacımız var.

O an duygulanmıştım. Bana verdiği his bir abi gibiydi ki ondan başka kimse olmadığı da aşikar. Teşekkür mü etmem gerekiyordu? Onca insanın bana sinirlenmesi gerekirken söylediğim ufak bir yalan yüzünden şuan herkes bana saygıyla yaklaşıyordu. Bu sanırım fazlasıyla rahatsız edici. Lakin bana bunu yapmamı söyleyen bayan Peorist değil miydi?

-Hayır hayır. Malony ben sana yalan söyle demedim. Git ve her şeyi açıkla dedim. Bu yolu sen seçtin Malony ben değil. Ve her zaman olduğu gibi yanlış yoldasın. Bana bir daha böyle bir suçlamayla gelme.

Sinirli bir şekilde başlayıp kırgın bir şekilde bitirmişti konuşmayı ki bugün iki farklı yüzünü görmüştüm Bayan Peorist'in. Kendime yalan söylediğim için kızgın olduğum gibi bir de Bayan Peorist'i haksızca suçladığım için de kızgındım. Bu ikilemlerden, boşluklardan kaçmıyordum artık.

Sesimde Ki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin