Prolog

1.3K 51 6
                                    

Kylo Ren. Nejvyšší vůdce prvního řadu, Zabiják jediů,  pán Rytířů z Renu.

Tituly jakými se Kylo mohl pyšnit. Ne, že by pro něj nic neznamenaly, byl na ně hrdý, ovšem ne ve chvílích jako je tahle.

Kylo Ren se ponurými kroky procházel po nové základně prvního řádu. Neotáčel se na nikoho, s nikým nepromluvil, jen hleděl na neviditelný bod před sebou. Jeho tvář pod maskou  nesla jasné známky odporu vůči všem, kteří ho jen osloví, či na něj pohlednou. I když měl svoji masku, masku, kterou si sám zhotovil a po vzteku, kdy masku rozmlátil jí musel opravit, jí nosil se ctí a hrdosti na náznak toho, že to on je právě hoden být dědicem Dartha Vadera, jeho dědečka, nesnažil  se jakkoliv emoce ovládat nebo je skrýt , to udělala maska za něj.

Dnes byl, ale jiný den, den, kdy se mohlo dost věcí změnit. Konečně, by mohl první řád mít nad povstalci na vrch. Po Snokeově smrti se sám jmenoval nejvyšším vůdcem, stejně se na tomto proklatém světě nenajde nikdo, kdo by se mu vyrovnal. Toto uvažování Kyla přivedlo na otázku z jeho podvědomí; a co ona ? To přece ona ho porazila na Hvězdovrahu, tak, proč, by zrovna ona se s ním nemohla rovnat? Kylovi se nedařilo myšlenky potlačit, a proto byl rád, že už dorazil do cíle jeho cesty. Velitelský můstek byl poloprazdný nebylo se čemu divit, bylo už pozdě večer a většina lidí už spala. Společně s Huxem tady bylo jen pár lidí, potřebných pro chod lodi.,, Nejvyšší vůdce ". Pozdravil nuceně Hux. Nechuť byla oboustranná. Ani jeden nebyl rád ve stejné místnosti s tím druhým, v některých chvílích to byla ale nutnost.,, Generále Huxi". Opětoval Kylo pozdrav.,, Jak jsme na tom "? Pokračoval. Kylo nemusel být ani nijak upřesnit, na co se ptá, Hux hned pochopil,,Pane, odhalili jsme konečně  souřadnice nové základny povstalců. Teď už jen čekáme až budeme dost blízko, na to abychom mohli zaútočit". Tahle správa zvedla výrazně Kylovi náladu, tak na tenhle moment čekal neuvěřitelně dlouhou dobu. Konečně.,, Výborně, generále ". General se lechce uklonil, otočil se a znovu začal pozorovat okolí z hlavního můstku. Kylo, se též otočil ale jiným směrem. Sice nenáviděl Huxe ale byl to dobrý generál, to musel Kylo uznat.

Kylo došel do svého pokoje, pokoj byl prostý, nijak nezabydlený, a ani útulný. Byl to prostě tmavý pokoj s několika kusů nábytku. Nestěžoval si. Považoval za nepotřebné vlastnit zbytečnosti a mít přepych v místnosti, kde trávil minimum svého času.
Sundal si kápi a odepnul masku, halící jeho tvář. Masku si položil na noční stolek, vedle postele.

Síla se změnila, cítil to. Lechce se zavlnila a opět ustala. Cítil jak sílí její přítomnost, avšak se neotočil, cítil jak sílí její pohled na jeho zádech, ale neudělal sebemenší pohyb, i tep a myšlenky se najednou zastavili. Vše napovídalo tomu, že je síla znovu propojila...

Temná strana sílyKde žijí příběhy. Začni objevovat