Byl to konec. Vyhráli. Vyhrála temná strana. Vyhrál První řád. Na celém velitelském můstku se rozzezněl jásot a potlesk. Avšak Kylo Renovi nebylo do smíchu, neměl chuť oslavovat. Pod maskou se spíš jen zamračil. Cítil jakýsi pocit podobný radosti, ale nebyla to čistá radost. V momentu, kdy se jejich zbraň zažehla a tím zničila celou planetu, aniž by se stačila evakuovat jediná loď, v Kylovi se cosi zlomilo. Možná naděje. Možná, přece jen alespoň jednou části těla doufal, že se jen jedna jediná loď stihne dostat ze spárů Řádu. A že zrovna na té lodi bude ona. Pocítil i změny v síle, náhle tucet hlasů bolestně vykřiklo a zase utichlo, utichlo už navždy. Mezi nimi byla i jeho matka. Necítila vůči němu zlost, či nenávist, ale snažila se vyjádřit soucit. Kylo byl za tu masku doopravdy rád, nechtěl, aby Hux viděl, jak mu do očí vhrkly slzy. Párkrát zamrkal a všechna lítost byla pryč, vystřídala ji zlost a radost z utrpení druhých.,, Výborně, generále Huxi", ". Lidé na můstku se opět dali do práce. Hux se spokojeně pousmál a jakoby se uklonil. Kylo stál nehnutě bez sebemenšího náznaku úcty k Huxovi.,, Je to moje povinnost ". Nejvyšší vůdce stále čekal až generál dopoví větu, kterou načal.,,Nejvyšší vůdce", začal,, jaký je náš další kurz, nebo cíl, chcete-li"? Kylovi začala docházet trpělivost nechtěl, aby zrovna Hux plýtval jeho drahocenným časem a mimo to, to snad už vyřešili .,, Generále", řekl výhrůžně a přitom se podíval do Huxových průzračně modrých oči,, držte stále stejný kurz"! Vsadil by se, že s Huxem cloumal vztek, užíval si to. Hux zatnul zuby, aby odolal pokušení nejvyššímu vůdci jednu vrazit. Pochyboval, že by v opravdovém souboji vyhrál, on byl diplomat, zato Ren byl cvičený na boj od mala, neměl by šanci. Vzpomněl si na chvíli, kdy měl možnost ho zabít, ale nestihl to. Proklatě. Pomyslel si. Kdyby byl tehdy rychlejší, mohl by být teď nejvyšší vůdce on! Kylo, jakoby mu četl myšlenky:,, A ještě něco, buďte, tak laskav a nestarejte se o věci, které vůbec nemáte řešit. To, že jednou se vám povede triumfální výkon, tak to se nic nezmění. Takže, pokud jste to stále nepochopil, tak vám to řeknu ještě jednou. Tyhle starosti přenechte výše postaveným a dále se nestarejte! "S tímhle dlouhým proslovem nechal Kylo rozliceného Huxe na velitelském můstku.
Jeho meč přesekl další z mnoha cvičných figurín. Nedokázal si představit, že by si nemohl procvičovat boj, sice to vůbec reálný boj nepřipomíná, ale furt lepší než nic. Jediné místo, kde se Kylo dokázal rozptýlit. Nechat myšlenky plynout, vybít si svůj vztek, zapomenout, bylo zde. Bojová místnost byla nejčastějším místem, kde Kylo poslední dobou trávil veškerý svůj čas. Od doby, kdy opět osaměl si masku sundal a kapka potu mu stekla přes čelo až sjela do prohloubeniny vytvořené jizvou. Jizvou mu projela štípavá bolest. Sykl. To ho přimělo uštědřit figuríně další ránu. Figurína dopadla ve dvou kusech na zem. Zhluboka se nadechl. Těžce oddechoval ještě nějakou chvíli a pak se otočil. Spatřil hromadu poničených figurín. Bylo už pozdě večer, vlastně nevěděl jestli není už zítřek. Už několik nocí nespal, byl unavený, ale jeho myšlenky mu usnout nedovolily.
V tom okamžiku to pocítil. Síla se začala měnit. To nebylo možné. To nemůže být možné. Přece zemřela, síla nás tedy nemá, jak spojit. Alespoň to si Kylo Ren myslel. Takže Kylo bude jednou za nějaký čas pociťovat změny síly? Jen tak? Bez toho aby se přede ním zjevila ona ? Na to nedokázal odpovědět ani sám sobě. Najednou však ucítil lehký dotek na jeho rameni jenž ho donutil se otočit. S leknutím se v dalším pohybu zastavil.,, Ne". Vydechl zaskočen tím, co se zdálo být nemožné.
ČTEŠ
Temná strana síly
FanfictionKylo Ren, Nejvyšší vůdce Prvního řadu, je nadále, i po Snokeově smrti, propojen skrz sílu s Rey. Oba bojují za svou stranu a pokouší se porazit tu druhou. Ale náhle je pozdě, První řád zničí odboj. A jediný, kdo přežije je Rey, která se bude muset...