První lekce

574 45 4
                                    

Rey se dostalo jídla i pořádné koupele, po dlouhé době. Byla za to vděčná, jen kdyby jí vždy nemuseli odvádět do jiné místnosti. Nikdy se nestalo, že by ji doprovázel jeden stormtrooper , vždy alespoň čtyři. Ren nelhal, doopravdy si na ni dával velký pozor. Jistě, že se pokoušela podívat do jeho věcí. Bohužel nic nenašla, kéžby si mohla přečíst ten dopis, který vzal ze stolu, protože pokud tady bylo pro něj něco důležité, tak to byl ten dopis. Jinak by ho tu určitě nechal. Ještě ten večer se za Rey stavil Ren osobně a oznámil jí, že první lekce bude druhý den, tudíž dnes. Popravdě se vůbec netěšila, spíš jí to nahánělo hrůzu, když si na to vzpomněla. Neuměla si představit, jak jeho lekce budou vypadat. V tom si Rey vzpomněla, jak se Ren zmínil o tom, že mu přísahala věrnost, přesto se, tak ještě nestalo. Brzy ráno jí byl poslán oděv, černý hábit podobný Renovu. Dlouho uvažovala, jestli by si ho měla brát, nakonec si ho oblékla. Byl jemnější než její dřívější oblečení a dosahoval ke kotníkům. I přes to všechno pohodlí, které jí oděv umožňoval, si Rey v něm připadala strašně. Chtěla si ponechat svoje staré, zašpiněné oblečení, proto jej schovala pod polštář, tak aby nebylo vidět.

Pár minut potom, co se Rey převlékla, k ní dorazil Ren a odvedl jí do jiné, větší místnosti. Jakési bojové mistnosti. Bylo zde plno cvičných figurín a jeden stůl u kraje.
,, Teď mi přísahej věrnost, Rey. "řekl Kylo. Pohledem sjel od hlavy k nohám. Zkoumavě si Rey prohlížel v novém oblečení. ,, Přísahám". Zopakovala svou přísahu. Kylo byl rád, tak rád, jak už dlouho nebyl. Konečně už jim nebude nic stát v cestě k absolutní moci. Konečně je Rey s ním a né proti němu, je jednou z Prvního řádu, stejně jako on. ,, První lekce spočívá v jiném druhu síly" Kylo počkal jestli ho nepřeruší ale nic neřekla, ,, Skywalker tě naučil sílu ovládat skrze čistou a uvolněnou mysl. "oznámil Rey, co už dávno věděla.,, Špatně!" křikl Ren a pěsti bouchl do stolu až Rey zamrazilo. ,,Rey- " pohlédla na něj při vyslovení jejího jména. Kylo si ve chvíli uvědomil, že bude lepší, když jí nebude varovat před tím, co příjde. ,,Jsi nula, vždy si byla! "začal na ní nečekaně křičet, všechna něha byla pryč. ,,Co si to namlouvám i kdyby ses snažila sebevíce, nikdy nedokážeš to, co bych po tobě chtěl. Protože vždycky budeš jen nicka!" Rey nevěděla, co Ren zkouší, ale pokud se snaží ji ublížit, tak se mu to tak lehce nepodaří. Kéžby měla meč, mohla by se, tak lépe bránit proti jeho slovům . ,,Tohle jsi mi už jednou říkal" zakřičela na něj zpět, ,,vzpomínáš?! "oplácela mu stejnou mincí Rey. ,,Ano, moc dobře. Když jsem tě vyslýchat. Věř mi, na to člověk jen tak nezapomene, náramně jsem si to užil!" v Rey se začal mísit smutek se vztekem. Ale bála se použít sílu proti němu, přece jen nevěděla, jestli by jí to nakonec nestálo život. ,, Ještě jedna věc." Ren vzal u svého opasku světelný meč a rozžehl jej, rychlým krokem se začal blížit k Rey. Začala couvat. Ale když zády narazila na zeď, byla v pasti. Ren se rozmáchl mečem, avšak se meč Rey ani nedotkl. Kylo použil sílu, aby Rey odhodil na druhou stranu místnosti, bylo to tak zábavnější. Rey si vyrazila dech k vůli nárazu do zdi. Začala se pomalu zvedat, když uviděla, že se k ní Ren znovu blíží. Rey se rozhlížela po vhodné zbrani ale nic nebylo nadosah. Zalapala po dechu, přece se jím nenechá zabít. Postavila se, ve vzteku napřáhla obě ruce před sebe, chtěla mu ublížit, aby trpěl, jako ona. Zatnula zuby a použila na Rena sílu. Ren nestihl příliš rychle zareagovat a stejně, jako on ji, ho odhodila na protější zeď. Ve chvíli byl vztek pryč, Rey si uvědomila, že právě použila temnou stranu síly. Ale pak se jeho tělo svezlo po zdi a ona zůstala nevěřícně stát. Ren se chvíli nehybal a to Rey nahánělo hrůzu, potom se přetočil na záda a ztěžka oddechoval. Po chvíli se postavil. Z nosu mu tekla krev, asi mu nos zlomila nárazem. Nečekaně se usmál. ,,Dobře "pochválil ji, ,, první lekci si zvládla. Potřeboval jsem, abys použila svůj vztek v síle a tu potom, na mě vyzkoušela. Bohužel jsem  nečekal, že to bude, tak silné." vysvětlil jí Ren a přitom si rukou otřel krev.

Rey Ren dovedl zpět do jejího pokoje. Tam ji nechal samotnou, než mu stihla cokoliv říci.

Rey se tu noc hodně snažila přesvědčít se, že je v ní stále světlo a že jí temnota ještě stále nepohltila...

Temná strana sílyKde žijí příběhy. Začni objevovat