Krutá pravda

505 41 5
                                    

On nestihl příliš  rychle zareagovat. Rey ho mečem sekla do ramene a s tím mu vytvořila hluboký šrám. Kylo sykl bolestí a rozžehl svůj meč. Neměla s ním slitování, prudce máchala a sekala mečem kolem sebe. Kylo nedával do boje celou svoji sílu, jen část. Neměl čas přemýšlet, proč?! Proč to dělala? Proč zaútočila! Soustředil všechny své myšlenky pouze k boji. Znuděně podrazil Rey nohy, ta s žuchnutím dopadla do sněhu. Tím, že nemohl použít sílu, bylo vše náročnější. Rey měla stále v ruce meč, vyšvyhla se na nohy a znovu začala na Kyla sypat rány. Jejich čepele mečů se setkaly, teď to bylo, kdo z koho. ,, Ty to nechápeš?! Já nemám na výběr! Takhle nedokážu žít! Nedokážu žít na straně nepřítele, nemůžu ti slíbit věrnost! Temnota mě pohltí pokud tady zůstanu, nakonec se sama zničím! "slzy se Rey kutálely po červené tváři od mrazu. Kylo nevěděl, co má dělat, jak má reagovat. Jakoby si jeho mysl usmyslela, že ten fakt nechce strávit. Nakonec použil všechnu svou sílu a Rey znovu srazil na zem, tentokrát jí i pohotově sebral meč. V nitru duše ho to bolelo víc, než cokoliv jiného. Když ho nazvala monstrem, když nepřijala jeho nabídku o spojenectví, když mu říkala, že ho nenávidí, když ho nazvala příjmením, to všechno bylo nic proti tomu, co cítil teď. Byl rozpolcen pocity, znovu. To všechno k vůli jednomu děvčeti. Všechna  práva vyhrazena ta bolest, která ho rvala na kusy, byla k vůli ní, byla to její vina. ,,Bene "obrátil pohlédla na ní, ,,  já nemohu být jedna z Prvního řadu, vždy ve mě bude žít Odboj. Když jsi mi to nabídl chtěla jsem tě později zařadit, ale já to nedokážu, prostě nemohu. Když vidím, jak jsi schopen mi důvěřovat." Kylo vypnul svůj meč, odhodil oba dva meče stranou a klekl si k Rey. Sundal si jednu rukavici a setřel Rey čerstvou slzu. Nic neřekl, jen nechal svou dlaň na její tváři a hleděl jí do oči. Neměl tušení, jak dlouho tam byli, ale Rey z chladu a vyčerpání zavřela víčka, přece jen měl o něco málo teplejší oblečení než ona. Z tranzu ho probral až zvuk přicházejících kroků. Pohotově si z ramen sundal plášť a přikryl jím Rey. Vzal jí do náručí, otočil se a spatřil Huxe, jak si prohlíží oba světelné meče, ležící mu v rukou. Hux se jako obvykle tvářil hrdě, na tváři měl jeho obvyklý povýšený úšklebek. A však jeho reakce Kyla zaskočila. Nepokusil se zaútočit, kdyby chtěl mohl by být Kylo i Rey na místě mrtví. Bez pomoci síly a zbraně, nebylo úniku. ,, Co se stalo? "zeptal se Hux. Kylo musel rychle něco vymyslet, nějakou lež. ,, Nezvládla lekci."rychlá a snadná odpověď. ,,Co teď s ní bude? Tedy s tím děvčetem?" poukázal na Rey, ležící bezvládně Kylovi v náručí. Kylo si uvědomil, že po celou tu dobu, Hux ani neví, jak se to "děvče" jmenuje. ,, Musíme jí dostat na ošetřovnu. Je vyčerpaná a nejspíš i podchlazená. " Hux na odpověď přikývl. ,, Meče vám nechám donést na pokoj." oznámil Kylovi Hux. Kylo nechtěl pátrat, co je důvodem jeho dobrosrdečnosti. Tedy prozatím.

***

Rey se neprobrala už několik dní. Každý den byl pro Nejvyššího vůdce utrpením. Jeho touha znát pravdu rostla a naděje na odpovědi, se vzdalovala. Z boje v lese se stala pouhá vzpomínka, on si jen pramálo pamatoval od okamžiku, kdy proti němu Rey zaútočila.

Nechal jí z ošetřovny odnést na jeho pokoj a všechen čas, co mohl trávil u ní. Svým způsobem na ní dohlížel. Kylo se nechtěl zabírat myšlenkou, co když se neprobere? Co když se nikdy nedozví pravdu? A bude muset žít ve vědomí, že nikdy nebude vědět, co Rey vedlo k tomu, aby se ho pokusila zabít. Díkybohu to nemusel řešit v okamžiku, kdy Rey začala otevírat oči.

Temná strana sílyKde žijí příběhy. Začni objevovat