Z neznámého důvodu se v Kylovi zvedla obrovská vlna vzteku. K vůli jemu samému. Chvíli jen těžce oddechoval a přemýšlel nad tím jestli to myslel vážně.
Sjel rukou ke svému opasku a rozžehl svůj meč. Každá jiskřička mu v té chvíli připadala důležitá pro jeho ubohý život. Bez dalšího čekání se rozmáchl oproti zdi naproti jemu. Poprvé, podruhé, potřetí, těch ran se zdálo být nezčetně moc. Vztek Kyla, však stále neopouštel, spíš jen s každou ránou a prudkým prořiznutím zdi sílíl. Jeho podvědomí mu stále říkalo, že je špatný, že je zrůda. Snažil se, tomu věřit. Snažil se, být špatným. Snažil se, aby mohl zapomenout na starou bolest. Nech minulost zemřít! Byla to, však bezcenná snaha. Světlo v jeho nitru stále přetrváválo a přetrvává. Mohl by zničit celou galaxii, až by zbyla jen ona. Nebo i ji. Přece na tom nezáleží.,, Ale ano záleží 'řeklo cosi v Kylově hlavě., tobě na ní záleží"ozvalo se opět. Kylo zatřasl hlavou, aby odehnal spurné myšlenky. Lhali, on ji stejně zabije, bude muset.
,, Pane, jsme dost blízko na to abychom je mohli zničit ". Odříkal Hux, jak nazpaměť. Byl si jistý, že jakožto našel jejich souřadnice bude mu dopřáno uznání za dobře odvedenou práci, proto nešlo přehlédnout jeho radostný úšklebek.,, Dobrá práce". Řekl Kylo prostě. Uznal, že,, vyhrál ", ale nechtěl mu dělat z toho jakoukoliv radost navíc.,, Nachystejte zbraň a vyčkejte". Generála poslední slovo vyvedlo z míry, ale nenechal to na sobě znát.,, Ale nejvyšší vůdce-
,, Generále Huxi už jsem vám řekl, že ne, vyčkejte ". Zavrčel Kylo.,, Ale nejvyšší vůdce myslím, že jsme už dost blízko abychom mohli za-" větu Hux už dokončit. Kolem jeho krku se začala utahovat neviditelná oprátka. Generál lapal po dechu. Škoda, že možnost škrtit Huxe nemohla být každý den, jinak by Kylo mohl mít každý den dobrou náladu.,,Doufám, že jsem se vyjádřil dost jasně!" Kylo nechal Huxe, aby se vyškrábal na nohy a pokračoval:,, Okamžitě, jak bude zbraň připravená a hlavně vy až budete připravení, mi dejte vědět. Bez mého souhlasu se nic nebude dít! "Nejvíc ho tížila otázka;co až to,, vyčkejte" nebude stačit na, tak dlouhou dobu, aby stačil Kylo vymyslet co dál. Nebo jim jeho podvědomí dává čas, aby mohli utéct? Tohle doopravdy mohl být jejich konec. Nic mu nebránilo srovnat jednou provždy jejich odboj se zemí. Opravdu si tohle, ale přeješ? Jeho podvědomí hned odpovědělo;,Ne". Hloupost. On je vyhladí, nezbyde nikdo.
***
Odboj se už dávno dověděl o záměrech Prvního řadu, ale začal se evakuovat až teď, z důvodu převozu všech potřebných přístrojů, které stačil odboj opravit. Na startovních plošinách Rey nikdy neviděla tolik lidí, kéžby nemuseli neustále utíkat před bojem, před Prvním řádem. Postavili by se mu. To, tak ale všechno, při jejich vybavení budou rádi, když utečou.
Najednou, se na obloze začali objevovat první loďe Prvního řádu. Museli si pospíšit. Rey přidala do kroku, aby byla, co nejrychleji u jedné z poslední, poloprázdné, právě startující lodi. Ale bylo už pozdě. Oblaka náhle potemněla a začala nabírat rudou barvu připomínající plamen.
Kylo Ren pod maskou kývl na znamení útoku.,, Zničte je! " zavelel Hux a zbraň teď už nabitá a připravená k útoku, aby zničila poslední naději, poslední jiskru naděje, která galaxii ještě zbývala, zničila odboj.
ČTEŠ
Temná strana síly
FanfictionKylo Ren, Nejvyšší vůdce Prvního řadu, je nadále, i po Snokeově smrti, propojen skrz sílu s Rey. Oba bojují za svou stranu a pokouší se porazit tu druhou. Ale náhle je pozdě, První řád zničí odboj. A jediný, kdo přežije je Rey, která se bude muset...