Rey tiše zaklela. Nemohla se pořádně vyspat díky zlému snu a teď. Teď to ani nemohla dopsat. Štvala ji ta myšlenka, že ji Ren ve spánku pozoroval. Uštvaně znovu vztala a vyrazila ke dveřím, kde stál Ren. Skoumavě si Rey prohlédl, pak odvrátil zrak a vydal se za ní.
Přestože bylo už noc, oba prospali polovinu dne. Tím pádem necítili únavu. Rey už uvažovala, že Renovi řekla o bolestech hlavy, ale stále spolu nepromluvili od události s dopisem víc, jak pět slov. Většinou na sebe, jen v tichosti hleděli. Doufala, že začne on, jako první mluvit, i když moc dobře věděla, že bude muset začít ona. Ale její úsudek byl mylný. ,, Řekla jsi, že nemůžeš pokračovat s temnou stranou síly" pokračoval potichu, ,,dobře, takže budeme pokračovat jinak-" já myslela, že je konec. Že lekce skončili. Přece už nejsem tvůj učeň, ne?" přerušila ho. Kylo zatnul pěsti, aby potlačil narůstající vztek. Zrovna u ní by čekal jistou dávku pochopení. ,, Jsi můj učeň a budeš. Tedy dokud budeme oba žít nebo já sám tvůj výcvik neprohlasím za ukončený." Rey se zamračila. Jak zjistila, mýlila se ve více věcech. ,, Nepřísahala jsem ti věrnost. Jak můžeš vědět, že tě znovu nezradím? Že se mi tě tentokrát nepodaří zabít?" Kylo si hraně povzdechl nad jejím sklámáním. ,, Víš proč jsem tě, ještě nezabil? "Rey záporně zavrtěla hlavou. ,,Rey, jsi děvče, které nám Ben popisoval jako hodně důležité. Nejspíš pro něj dost znamenáš ." Kylo se trochu pousmál nad její nevědomostí. ,, Vím, že se jednou ke mě přidáš. A až ten den nastane chci být u toho. "řekl chladně. Rey při těch slovech přeběhl mráz po zádech. Pochybovala o jeho domněnce, ale nechtěla se s ním hádat, už jen proto, že by to mohlo skončit katastrofálně. Nemělo by to cenu. ,, Neodpověděl si." poznamenala Rey. Kylo její poznámku ignoroval.
Po dlouhých úvahách se rozhodl pro to nejlepší prostředí pro lekci boje. Přestože minula zkušenost nedopadla moc dobře, byl ochoten to risknout, naposledy. Cítil, že Rey pomalu dochází, kam ji vede, ale nic nenámitala. Už podruhé otevřel dveře vedoucí do zasněženeho lesa. Rey jako minule váhala se svýmy, prvními kroky ,ale na rozdíl od prvně ji nemusel Kylo popohnat, aby vešla. Když došli na místo, kde nebylo tolik stromů a taková tma, Kylo zastavil krok. Ona jej napodobyla. ,, Jelikož se zde nedá použít síla, je to doopravdy skvělé místo pro boj. "hodil Rey její světelný meč. ,, Nějaké otázky?" zeptal se. ,, Vlastně, ano. Je to souboj na život a na smrt? "Pokud ji chtěl zabít, nechápala ten povik okolo. ,, Ne, není. Mohu tě ujistit, že kdybych tě chtěl zabít, bylo by to jiným způsobem". Rey se dnes už podruhé zachvěla z představy o způsobu svojí smrti. ,, Zranit je dovoleno ,ale zabít ne. Ale i tak bojuj jako o život. Jenom tak uvidím, jak jsi v soubojích schopná. " Kylo rozžehl svůj meč a protočil ho v ruce.,, Ještě jedna rada, nikdy nevěř nepříteli." Nebyl čas přemýšlet nad jeho slovy, akorát by to Rey ještě více rozhodilo. Okamžitě bez varování zaútočila. On předvídal její útok a odrazil ho. Prudkými a silnými ranami na ni ze zálohy útočil ze všech stran. Rey si chvílemi vážně myslela, že ji chce zabít a svá slova už zapomněl . V momentu nedávala pozor. Na její noze přistála čerstvá rána. Ruda kapalina začala tvořit kaňky do bílého sněhu pod ní. Rey se kousla do rtu, aby potlačila bolestný výkřik. Ve chvíli se dotkla rány, aby zjistila, jak moc krvácí. Zdálo se, že Kylo nevěnuje jejímu zranění žádnou pozornost a dále útočil. Rey se hned rány pustila a pokoušela se útoky odrážet. Pro Rey se situace zdála být čím dál horší.
Pak se zamyslela, co jí řekl. ,,Nikdy nevěř nepříteli. " myslel jeho tím nepřítelem? Ve chvíli Rey došlo, co tím myslel. Měla už málo sil dal bojovat z mečem. Nadzvedla ruku a použila sílu, aby Rena zastavila. Lhal jí. Síla se zde dala normálně použít. Kylo zůstal ohromený stát. Nemyslel si, že Rey dojdou jeho slova, tak rychle, pokud vůbec. ,, Správně." pousmál se. Rey pomovolila a padla na kolena do sněhu. Meč od krve, jak si sáhla na zakrvácenou ránu, položila vedle sebe. Zhluboka oddechovala a pokoušela se pochopit, co se dělo poledních několik mitut. Opět se jí udělalo zle, ale nechtěla před Renem dát najevo svou zranitelnost, znovu.
ČTEŠ
Temná strana síly
FanficKylo Ren, Nejvyšší vůdce Prvního řadu, je nadále, i po Snokeově smrti, propojen skrz sílu s Rey. Oba bojují za svou stranu a pokouší se porazit tu druhou. Ale náhle je pozdě, První řád zničí odboj. A jediný, kdo přežije je Rey, která se bude muset...