Epilog

614 39 13
                                    

Doporučuji si pustit skladbu:

,,Zradil První Řád a všichni víme, co potká ty, kteří zradí! "prohlásil Hux silným hlasem vůdce na své vojáky. ,, Musí zemřít." dodal. Pak se otočil ke Kylovi a vojákům. Krev mu už zaschla a slepila pramínky vlasů k sobě.,, Sundejte mu pouta." nařídil. Vojáci tak rychle učinili. ,,Kleknout!"poručil Hux, ani ne tak Kylovi, jako vojákům za ním. Vojáci za Kylem do něj strčili a on upadl na všechny čtyři. Celý proces se konal na vyvýšené ploše nad největší rampou základy, kde byli statisíce vojáků, kteří kdysi sloužili jemu. ,,Ustupte!" zakřičel na vojáky u Kyla. Ti v okamžiku odstoupili, co nejdál to šlo. Teď byla mezi ním a Huxem asi dvaceti metrová vzdálenost. ,, Ani nevíš, jak dlouho jsem po tom toužil, jak dlouho jsem si přál tě vidět plazit se v prachu přede mnou a pak tě nemilosrdně zabít. "řekl. Tyhle slova byla mířena znovu na Kyla, který se už stačil vyškrábat tak, aby se rukou podepíral o své koleno. Kylo se sarkasticky uchechtl. Hux jej hned spražil pohledem. ,, Nadešel tvůj konec," řekl a pozvedl svou zbraň ,, Bene. "dodal posměšně. Hux zamířil na Kyla a prst položil na spoušť. Kylo zavřel oči a pokoušel se si vzpomenout na Rey a nemyslet na to, co má přijít v dalších vteřinách. Ale stále nic. Žádné slovo či jiný náznak blížící se smrti nepřicházel. Ztěžka otevřel oči a uviděl udiveného Huxe hledícího kamsi mezi vojáky pod nimi. Z davu vojska se vynořilo sedm postav v černém. Kylo ztočil svůj zrak na postavu vpředu. V okamžiku si ta postava sundala kápi a odhalila tak svou tvář. Rey měla na sobě onen oděv, který dostala od něj samotného. Vlasy měla rozpuštěné a na její tváři byl vztek. Udivilo jí, jak se Benovi rány rychle zahojily a tvář nabrala barvy. Spustila svůj světelný meč připravená si cestu k Benovi probít. Rytíři následovaly její pohyby a připravili své zbraně. Haxův obličej zbělel vztekem. ,, Zabijte je! "zakřičel na vojáky. Ti na nic nečekali a okamžitě se dali do boje. Pak se obrátil ke Kylovi. Dal svou zbraň do vnitřní kapsy kabátu a místo toho vytáhl Kylův světelný meč. Zapnul jej a vydal se rychlým krokem napříč svému nepříteli. Samozřejmě bylo nemožné, aby se sedm lidí ubránilo několika stem tisícům vojáků. Po pár vteřinách odporu už všech sedm klečelo na zemi s blastery u hlav. Pohled Rey a Kyla se setkal. Nemuseli nic říkat skrz sílu, pohled toho druhého každému řekl víc než by dokázaly slova. Avšak Hux se přibližoval, čím dál více, když mezi nimi bylo už jen pár metrů. V té chvíli, jakoby se čas zastavil a se zavřenýma očima vnímal svůj pravidelný tlukot srdce. ,, Bene." A oslovil ho kdosi. Začaly se mu rýsovat obrysy dvou postav. Jeho otec objímal matku kolem ramen. Spolu se mu ještě nikdy nezjevili, bylo to poprvé, co je viděl vedle sebe od svých deseti let. ,,Napravil si své chyby?" ztěžka polkl, když se ho na to otec zeptal. ,, Spíš jsem jen další způsobil." odpověděl. Matka na něj pohlédla, nejspíš nevěřila jeho slovům. ,, Vždy jsme v tebe věřili, Bene. Oba. Ale nejsme jediní, kdo v tebe věřil." pověděla mu matka, která dobře věděla o kom mluví. ,, Své chyby si napravil a lituješ jich. Nedopusť smrt Rey ani tvých přátel. Bojuj." jeho rodiče s úsměvem na sebe navzájem pohledli a znovu se zadívali na svého syna. ,, Jsi naše, tvých přátel a Rey poslední naděje." řekli naráz. Naposledy se na Kyla usmáli a opět zmizeli. Kylo otevřel oči. Hux stal pět metrů od něj dřímajíc v rukou jeho meč. Kylo vstal a pomocí  síly mu vytrhl a odhodil meč z ruky. ,, Jak je to možné?!" podivil se Hux nad tím, co se právě stalo. ,, Přeci nemůžeš použít sílu, postaral jsem se o to, abys to nedokázal!"zakřičel a v očích se mu poprvé objevil strach. Potom pohlédl dolů k Rey a Rytířů z Renu. ,,Okamžitě je zabte!" rozkazal, ale žádný výkřik bolesti nebyl slyšet. Protože všechny střely byly Kylem odvrženy pryč. ,, Ne. "řekl Kylo. Náhle se cosi problesklo oblohou. Kylovi v ruce přistál světelný meč Rey. Podíval se na Huxe, který mezitím stačil zase vytáhnout blaster. Chvíli na sebe jen nenávistně hleděli, pak se Kylo naposledy podíval do Reyiných očí. Rey by lhala, kdyby řekla, že neprotestovala proto tomu, co se chystal udělat. Ale i přes tu bolest se na Bena usmála a přikývla. ,,Nechť ji síla provází, navždy. "zašeptal si pro sebe. Zapnul Reyin meč a vydal se vstříc svému největšímu nepříteli. Hux stiskl spoušť. V tu chvíli se modrá čepel světelného meče rodu Skywalkerů setkala s rudou střelou temnoty.

Ta chvíle, by se dala jen těžko popsat. Byl to jen letmý okamžik. Okamžik, kdy se zdálo, že mají jeden druhého, že jejich štěstí nikdy nezmizí, ale právě tato chvíle hodlala vše změnit...

Kylo ležel na zemi. Pomalu cítil, jak z jeho těla odchází poslední známky života. Náhle ucítil Reyiny ruce na své tváří. Z očí se jí řinuly slzy. Její obraz se mu postupně začal ztrácet. "Bene." zašeptala mu do vlasů s vědomím, že ten den si bude celá galaxie navždy pamatovat jako den, kdy zemřel nejen úspěšný generál Prvního řádu. Ale i člověk, který jí ukázal, jaké je to milovat.

Temná strana sílyKde žijí příběhy. Začni objevovat