Zoufalství

680 45 5
                                    

,, Proč 'ne'? "Řekla dívka před ním, hned, jak se otočil, svou ruku hned dala zpět . Její oči byly opuchlé od pláče a nesly známky večerního bdění, a vlastně celá její tvář nesla známky hlubokého zármutku. Nejspíš celé noci nespala a většinu toho času i proplakala. Hlas se jí chvěl a poprvé za tu dobu, co jí Kylo znal uslyšel též v jejím hlasu i neskrývávý odpor vůči jeho osobě. Nevěděl , jak ale nějakým způsobem ho to zasáhlo.,, To není možné ". Ne, nebylo to možné, všichni přece zemřeli, nebyl nikdo, kdo by stihnul odletět z planety dřív než byla zničena.,, Ale já tu přesto stojím, tak to možné je". Řekla a začala sledovat podlahu. Rey se nechtěla dívat na někoho, kdo jí zabil 'rodinu'. Lidi, kteří ji zbyli už neexistovali, byli mrtví. To on je zabil! Zabil všechny, kteří jí byli blízcí, kteří jí chtěli poskytnout něco, co ona nikdy by mít sama nemohla."pomyslela si. ,, Jak?" Zeptal se prostě. Věděl, že se hnusí víc než cokoliv na světě.,, Věděla jsem, že velké lodě budete zaměřovat a, tak se mi povedlo, na poslední chvíli, dostat se na menší, prázdnou loď a poté nesledovaně rychlostí světla se hned z planety dostat, co nejdál od vás ". Jak jednoduché a přesto ji jejich přístroje nevyhledali.,, Kde jsi"? Řekni mi svoje souřadnice". Rey nevěděla, co zamýšlí, neměla sebemenší důvod, proč by mu měla sdělit svoji polohu. Přišlo jí to až vtipné, že si může myslet, že mu to řekne. ,, Nevím proč bych měla. A vůbec, co bys udělal? Našel bys mě? Srovnal celou planetu, kde se nacházím, se zemi? Nebo si zašpinil ruce a zabil mě sám"? Tón jejího hlasu byl bezbarvý, bez jakýchkoliv náznaku citu v něm. Už při jejich minulém setkání mu položila podobnou otázku, avšak tehdy byl schopen odpovědět. Kylo též sklopil pohled. Co by udělal? To mu teď vrtalo hlavou.,, Je konec. Válka skončila a já tě, i tak chci na své straně",mluvil pomalu, ale zřetelně pokračoval", nech mě abych tě našel, nikdo ti už neublíží, mohu ti pomoct od té bolesti"-, kterou si ty ale zavinil a kromě toho, to ty jsi, kdo mi nejvíc ublížil". Odvětila, než stihl větu dokončit. A měla pravdu,to nemohl popřít, alespoň konečně pochopila, čím doopravdy je. ,,Nech mě na pokoji, vždy, když nás síla spojí, se navzájem ignorujme", chvíli váhala ", Prosím ".

***

Jeho posedlost najít Rey byla neukojitelná. Dnem i nocí nad tím přemýšlel, jak jí najít, až na to přišel. Bylo jen málo planet v okruhu, kde by bylo možné za jistých podmínek žít. Planeta, Ahra Sarr byla dlouhé věky neobydlená a prázdná. Žít se tam sice dalo, ale pokud si nebyl dobrý lovec nebo sis jednoduše nedokázal najít přes den potravu umřel bys. Dlouhé, zelené pláně se rozprostírali po většině povrchu planety a tvorů, kteří tam žili bylo nezpočet. Další planety v naší blízkosti byly, buď plně obydlené nebo nemyslitelné pro život. A Rey, by se teď určitě nechtěla nacházet na místě, kde je plno lidí, co by ji klidně předhodili Prvnímu řádu. O tom, že se Rey podařilo utéct se dozvěděl Kylo i od Huxe, jelikož bylo ale pozdě musel se zachovat, tak, aby to nebylo nápadné. Rozkázal, aby se celá galaxie Rey pokusila najít, na její hlavu byla vypsaná vysoká odměna a jelikož se teď každý 'lovec' snažil  Řádu zavděčit, bylo to každým dnem nebezpečnější.

Věc, co ho však trápila nejvíc bylo vědomí, že i když ví, kde se pravděpodobně nachází, nemohl jít pro ní osobně. Nakonec, nechal pár jedinců jít tu planetu prozkoumat, vrátili se všichni bez jediného škrábnutí a ve stejném počtu. Nenašli ji. Byl zoufalý doopravdy nevěděl, kde by se mohla nacházet, jeho poslední naděje jí najít, zmizela.

Uběhlo pár měsíců a stále jí nikdo nenašel. Přesto se v galaxii hodně věcí změnilo, většina lidí začala pracovat pro řád, rozrostl se počet mrtvích, a jediná možnost, jak utéct od tyranie Prvního řádu, bylo putování po neproskoumaných planetách.
Kylo Ren, nejvyšší vůdce Prvního řadu byl v ten čas na cestě do nově se rozrůstajícího, hlavního města. Cesta byla dlouhá a doprovázelo jej jen málo vojáků. Sám si myslel, že mu nic nehrozí, že není nikdo, kdo by se mohl postavit Řádu, když jediný, kdo zbyl je ona. Ovšem v okamžiku, kdy se na monitoru jednoho z přístrojů rozsvítila červená kontrolka byl nucen svou domněnku opravit .,,Pane", řekl voják sedící u přístroje", napadli nás! "

Temná strana sílyKde žijí příběhy. Začni objevovat