Myslel si, že je to jeho konec, ale nebyl. Byla to pouze nová kapitola jeho života, stejně jako v den, kdy se z Bena Sola stal Kylo Ren. I když věděl, že je na pokraji smrti, bojoval. Bojoval až dokonce, aby žil dál. Vzbudil ho až zvuk zapnutí světelného meče, okamžitě otevřel oči a uvědomil si, že nad ním stojí osoba s jeho mečem v ruce. Nebyl schopen slova, před ním stála Rey. Rey! Nezmohl se na nic. Nedokázal to pochopit, tak dlouho ji hledá a nakonec jí najde náhodou. Proud myšlenek mu přerušila bolest v boku. Krev už zaschla a rána se začala pomalu hojit, přesto bolest se zdála být furt stejná. V jejich očích se odrážela rudá barva čepele a narůstající bolest smíšená se vztekem.,, Rene."to slovo bolelo víc, jak cokoliv na světě. Ona jediná v Kylovi viděla světlo a teď? Teď v něm vidí tu stejnou zrůdu, za kterou ho prohlásila. Neměl ji to za zlé, chápal to a přesto to bolelo. Jméno Ben Solo v něm skrývalo světlo, však už nebyl Ben Solo, to nebylo už jeho jméno. Byl jen Kylo Ren. Kylo si sedl a až teď mu došlo, že má svázané ruce za zády. Nebál se, věděl, že ho nedokáže zabít. Ve chvíli sekla s mečem vedle jeho hlavy, o trochu se Kylo posunul a k jeho překvapení narazil na stěnu za sebou, alespoň se hlavou opřel o kamenný povrch.,, Nezabiju tě, "řekla, ,, I když by sis to zasloužil." Škoda, že to byla pravda. Kylo nevěděl, co by na to měl říct, ale Rey naštěstí pokračovala.,, Řekni, Proč se, tak chováš? Proč je v tobě jednu chvíli světlo a v druhou temnota? Vždy se tomu poddáš, podvolíš se. " Kylo Skoumal každý detail její tváře, že úplně zapomeňel o čem mluvila. Nezdála se mu nějak smutná, ale vsadil by se, že uvnitř jí ta bolest rvala na kusy.
Rey věděla, že touhle cestou to nikam nepovede, proto zvolila jinou taktiku.,, Když jsem tě uviděla, tady ,samotného, bez lodi, bez vojáků, tak jsem ti pro jistotu sebrala meč a doufala, že to bude tvůj konec, "klekla si ke Kylovi, ,, ale potom jsem si uvědomila, jak silně si krvácel a rozhodla jsem se, že tě i přesto všechno, co jsi mi, kdy provedl, zachráním." Kylovi poprvé za dlouhou dobu začalo vše dávat smysl.
***
,, Nejvyšší vůdce je už víc, jak pět dní nezvěstný, poté, co jeho loď napadla neznámá strana, jsme sratili s posádkou lodi kontakt! Proto navrhuji zvolit nového vůdce. Novou osobu, co Prvnímu řadu zajistí vždy jen vítězství, mne!" Armitage Hux se spokojeně usmál, miloval řád a pořádek. Nikdo si nedovolil protestovat, i bez titulu nejvyššího vůdce měl velkou moc. Jeho plán se začínal plnit, pokud to takhle půjde dál zajistí, aby mu galaxie ležela u nohou. A, co bylo jasné, bylo to, že se nikdy nikdo nedozví, že to on dal povel k sestřelení Renovi lodi, že to on byl ten, kdo zapříčinil jeho pád a teď i ten, kdo se po něm stane Nejvyšším vůdcem. V momentě, kdy se mu nikdo nepostavil se stal oficiálně Nejvyšším vůdcem Prvního řadu a kromě toho i většiny galaxie.
Hux celý den s úsměvem na tváři sledoval veškeré dění z velitelského můstku. Další položkou na seznamu, bylo najít tu holku a zničit ji. Byla až moc nebezpečná na to, aby zůstala naživu. Svojí sílou by dokázala všechno, co vybudoval a na čem dřel, zničit. To nemohl dovolit.,, Pane, "řekla jedna žena sedící u monitoru řídícího systému, ,, na planetě poblíž nás jsme zachytili známky života našeho druhu, což je zvláštní, tato planeta je už dlouhá staletí neobydlená." Žena se zatvářila poněkud ponuře, když se znimila o známkach života. V Huxovi náhle hrklo. Že by přežil? Ne, to je absurdní, sám viděl, jak jeho loď padá z prostoru v plamenech.,, A ještě něco, pane," dodala žena po chvíli, ,, jsou to dva humanoidi, žena a muž. "
ČTEŠ
Temná strana síly
FanfictionKylo Ren, Nejvyšší vůdce Prvního řadu, je nadále, i po Snokeově smrti, propojen skrz sílu s Rey. Oba bojují za svou stranu a pokouší se porazit tu druhou. Ale náhle je pozdě, První řád zničí odboj. A jediný, kdo přežije je Rey, která se bude muset...