35.+End

2.1K 144 4
                                    

Jungkokův pohled
,,No, tak teď vás tu mám v celé své kráse."
Taehyung tam visel jen z hadrem kolem pasu, takže ano, ten je fakt krásný.
,,Takže... máte na výběr. Když mi Taehyung odevzdá svou moc nechám Jungkooka žít. Pokud ne, zemřete oba dva. "
,,Dám ti svou moc....." řekl Tae.
,,Ne! To nemůžeš! Ty víš, co dokáže se svou mocí! "
,,Takže rozhodnuto!" zaradoval se Mark.
,,Ještě počkej, než ti jí dám, chci všechno Jungkookovi vysvětlit."
,,Agh... ale né žádný slaďárny."
,,Díky.....No jak bych začal....
Tenkrát do Soulu přišlo šest upírů. A já měl tu čest se přestěhovat s nimi.
Nebyl jsem nějak zkušený upír, ale přesto jsem se snažil být nejlepší.
Pomáhal jsem se vším co šlo. A všechno bylo super. Dokud jsem se nazamiloval. Zamiloval jsem se do Marka. Do Namjoonova bratra.
On byl totiž jiný. Nechoval se nějak namyšleně, ani se nechoval jako speciální upír, prostě to byl někdo, kdo si váží svého postavení.
Ale co jsem o něm nevěděl, bylo to, že vlastní moc Dark Angela. Dark Angel byl mocný upír, co mohl lusknutím prstu, zabít armádu.
Nemyslel jsem si, že to bude tak hrozné, ale on se dozvěděl, že pro něj mám slabost. Tak toho využil. Začal mě vysávat. Ničil mě psychicky i fyzicky.
Snažil jsem se to zvládnout, ale bylo toho na mě moc. Život se mi rozpadal před očima, kdyby Jin nezasáhl, umřel bych. Jin s Namjoonem připravili past.
Dlouho zjišťovali, jak moc Dark Angela z někoho dostat. Nakonec zjistili, že moc z něj dostanou jen mučením a následně si jeho moc někdo musí převzít. Samozdřejmě, by mi nedovolili si jeho moc vzít. Takže jsem počkal, až z něj bude moc vycházet a pak tam skočil. Mark to nepřežil, nebo jsme si to alespoň mysleli.
A já? Řekl jsem, že už v životě nikoho nebudu milovat. Procházelo mi to.... dokud jsi nepřišel ty. Všechna moje očekávání jsi zničil. A ani nevíš, jak jsem ti za to vděčný. "
Zíral jsem na něj, jako na obrázek svatý.,,Tae, mohl by jsi kvůli tomu, že tě opustí tvá moc, zemřít?"
Tae neodpovídal a mě to bylo jasné.
Objal jsem ho.,,Kdyby se mi něco stalo, slib mi, že na mě nezapomeneš."
,,Takhle nemluv. Ty to přežiješ! Já to vím!"
Moje oči sotva zadržovaly slzy. ,,Tak jo, to by stačilo. Přiveďte ho sem." Přišel ke mě jeden z mužů a zatáhl za dveře.
,,Tak jo umučený jsi dost, teď stačí jen, aby jsi chtěl."
Tae se na mě omluvně podíval a pak sklopil hlavu.

Pohled třetí osoby
Chlapec přivázán uprostřed místnosti se nadechl. Na zádech se mu objevila černá křídla. Upustil jeden bolestný výkřik a druhého chlapce zabolelo srdce. Kolem černovláska se objevila tmavá mlha. Muž za sklem se zasmál vešel do místnosti za černovláskem. Čekal až na něj mlha vztoupí.
3
2
1
Chlapec za sklem to nevydržel. Muže ze sebe shodil a vběhl dovnitř.
Chlapce pohltila mlha na místo toho,aby pohltila bývalého Dark Angela.

Taehyungův pohled
,,Kookie! "
Sice mě všechno bolelo a byl jsem vyčerpaný, ale pohled na Jungkooka, který vstřebává moc Dark Angela mě donutil být vzhůru.
,,To ne!" zakřičel Mark
Jungkook se postavil. Měl červené oči. Byl děsivý. Opravdu hodně, ale přesto to byl pořád ten Kookie.
,, Pověz mi...."
Chytl Marka pod krkem.
,,Jak moc jsi Taehyungovi ublížil?" Jeho hlas byl temnější, než před tím.,,No?!"
,,H-Hodně."
,,A pověz mi, co udělal on tobě?!"
,,Jungkooku t-to stačí." dostal jsem ze sebe. Jungkook odhodil Marka na zem a sám si na ní klekl. ,,Co se to se mnou stalo."
Mark se zvedl a chtěl na něj zaútočit. Jenže se najednou rozrazila zeď.
,,Pojďte z těch psů udělat salám!" zvolala Gora.
Bylo tu pomalu celé sídlo.
,,Jungkooku zvedej prdel a vem si tu svojí hrdličku k sobě!" zakřičel Yoongi na Jungkooka.
Normálně bych se zasmál, ale tentokrát jsem ani na úsměv neměl sílu.

Jungkookův pohled
Přestal jsem se zajímat o Marka. Hned jsem k Taemu přiběhl a roztrhl mu řetězy.
Spadl mi do náruče. Byl celý promrzlý. Zabalil jsem ho do svojí mikiny.

Pohled třetí osoby
Ve velké síni vlkodlačího sídla se dnes sešli i upíři.,,Dnešek si pamatujte jako noc, kdy jsme navždy uvěznili Marka dlouho přezdíváného jako Dark Angela. Dark Angelova moc náležela i Taehyungovi, dnes ale patří Jungkookovi. A mi doufáme, že se o ni dobře postará stejně jako o Taehyunga."
Namjoon se podíval na Jungkooka držícího Taehyunga pevně v náručí.

Ne každý příběh má dobrý konec. Ten náš naštěstí ano.

Tak jo tohle máme ukončení. Ale definitivní, ještě nás dneska čeká epilog!

❤❤

Dark Angel [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat