funnymouth dołączył do czatu.
funnymouth: cześć wszystkim
funnymouth: mam ochotę zlizać krew
funnymouth: z kogoś
funnymouth: widzę twoją piękną twarz, nie smuć się
funnymouth: no dalej
funnymouth: :)
* funnymouth opuścił czat.
lemonlimeskull: ej co to było...
ghostJeorge: nie mam zielonego pojęcia.
Pierwsze co powinniście wiedzieć - mój nick to lemonlimeskull. Skopiowałem rozmowę z dość popularnego czatu.To był właśnie pierwszy raz, kiedy w jednym z chatroomów spotkałem gościa o pseudonimie „funnymouth” i dobrze by było, gdyby na tym nasza „znajomość” się zakończyła. Każdy kto dosyć często bywa na różnego rodzaju czatach wie, że tego typu osoby zdarzają się wpadać dosyć często. Wchodzą i wychodzą, napędzając innym strachu, przy tym zabijając nudę. Jednak zdziwiło mnie, że ten cały „funnymouth” zachował się inaczej. Nie miał niczego konkretnego na celu, dołączając do rozmowy. Nie próbował nikogo wkurzyć, nie pytał nikogo o pomoc, czy też nie zadawał głupich pytań. On po prostu tam wszedł, napisał coś i opuścił chatroom.
lemonlimeskull: co u diabła..?
ghostJeorge: nie mam pjęcia
ghostJeorge: pojęcia*
lemonlimeskull: ej, on założył jakiś nowy chatroom.
lemonlimeskull: #kreew
ghostJeorge: nie idę tam..
lemonlimeskull: ;_;
lemonlimeskull: tchórz.
Nie wiedziałem właściwie czego się spodziewać wchodząc do roomu, który założył funnymouth. Nie miałem na celu wdawać się z nim w rozmowę, a już na pewno nie kłótnię. Zazwyczaj po prostu odpuszczam trollom, nie mam na to cierpliwości.
* lemonlimeskull dołączył do czatu.
lemonlimeskull: hej.
Byliśmy sami.
funnymouth: O)_(O
lemonlimeskull: hm, gapisz się na mnie...
lemonlimeskull: to niezbyt miłe.
funnymouth: sorka
funnymouth: czasem tak mam
lemonlimeskull: w porządku.
funnymouth: O)_(O
Niczego nowego się nie dowiedziałem. Kontynuował bycie nietypowym dziwakiem.
lemonlimeskull: możesz wrócić do naszego chatrooma, jeśli chcesz.
lemonlimeskull: nie zbanujemy Cię, ani nic z tych rzeczy.
CZYTASZ
Straszne Historie Na Dobranoc
HorrorCodziennie nowa pasta! Najbardziej straszne są krótkie creeppypasty. I ja się tego trzymam. Będą tu różne straszne historie. Mniej i bardziej straszne. Zapraszam!