#2 Yeni Biri Liar

3.4K 191 137
                                    

Merhaba Arkadaşlar. Kitabın 2.bölümü ile karşınızdayım. Iyi okumalar.

Adrien Agreste
Lila'nin bana seslenmesi ile durdum. Olamaz bu başbelası eksikti! Hemen yanıma gelip sarılmaya çalıştı ama ben onu geri ittim. "Merhaba Adriciğim beni özledin mi?" Dedi. Ne hakla böyle soru sorar ki?! O beni aldatmıştı ve gelip şimdi de hiçbirşey olmamış gibi davranıyor nefret ediyorum bu kızdan!
"Ne hakla yanıma gelip böyle soru soruyorsun?! Anla Lila bitti! Sen beni aldattın ben de bitirdim!" Diyerek ona cevap verdim. "Hadi ama Adriciğim. Ama ben bitti demedim ki ben seni hala seviyorum. Hem ben gecmistekileri unuttum güvenini kazanmak için ne yapabilirim tekrar? söyle lütfen!" Bu baş belasından kurtuluşum yok anlaşılan! Hem güvenimi kazansa ne olacak ben artık sanırım başka birisine aşık oldum!" Güvenimi kazansan bile birşey olmayacak Lila! Aynı hisleri artık yaşamıyorum ve bir başka kıza aşığım şimdi defol git hayatımdan!" Dedim. Tamam bu sert oldu ama hep hayatıma karışması çok sinir bozucuydu!"Aşık olduğun kız kim söylesene?" Dedi. Allah Allah ne yapacak aşık olduğum kızı sanane be!
"Sanane özel hayatımdan Lila! Herkes kendi yoluna hadi!" Diyerek karşılık verdim. "Senin özel hayatin beni ilgilendiriyor Adriciğim! Sen söylemezsen ben bulurum birkaç konuşmamız olacak o kızla hadi yarın görüşürüz!" Diyerek gözden kayboldu. Allah'ım sen bana sabır ver bu kızdan kurtulamayacağım!

Marinette Dupaing Cheng
Eve geldiğimizde direkt odamıza çıktık ve Alya beni soru yağmuruna tutuşturdu!" Neden o sana göz kırptı?! Neden sen ona görüşürüz diyerek adıyla hitap ettin?! Hepsini anlat" dedi . Alya işte ne yapacaksın dedikoduyu ve konuşmayı çok sever ve bir konu bulursa konuşmadan duramaz. " Tamam anlatıyorum .  Hani nöbetçi öğrenci beni çağırdı ya o zaman Bay  Demokles ikimize de okulu gün boyunca temizleyeceksiniz dedi" bunun üzerine Alya" Dur bir dakika bütün okulu mu yuh o yüzden bütün gün yoktun değil mi peki ne oldu sonra?" Dedi. Bende anlatmaya devam ettim." Adrien ile neredeyse bütün yerleri temizlemiştik. Sadece merdiven bölümü kalmıştı. Orayı temizliyordum yerler kaygan diye ayağım kaydı ve Adrien'in üstüne düştüm." Dedim ve Ağzı açık kaldı." Oha gel şu ilk görüşte aşk olmalı sanırım xD" diyerek bana güldü." Eğer böyle yapacaksan anlatmıyorum." Diyerek ona küçük bir tehdit ettim. "Tamam ya senle de şaka yapılmıyor ha xD devam et" dedi. Bende anlatmaya devam ettim. "Işimiz bittikten sonra ben de dedim kiboh be sonunda bitti dedim. O da bana dönerek Sen öyle san diyerek su kovayı alıp üstüme döktü. Bende dedim ki demek su savaşı başladım o zama diyerek aynısını ona yaptım." Dedim. "Ohaaa devam et!" Diyerek atladı. Bende anlatmaya devam ettim. "Sonra beni yere düşürerek gıdıklamaya başladı biliyorsun birisi beni gıdıkladığında dayanamam. Gıdıklamaya başladı ve dur lütfen yapma yeter dedim. Sonra bıraktı ve bana tamam bu kadar yeter sana acıdım dedi. Bende dedim ki aaa ama ben daha yeni başlıyordum diyerek onu kovalamaya başladım ve onu kovalarken duvara carpio yere düştü işte o an kendimi kötü hissettim direkt onun yanına koştum ve onun kalkması için yardım ettim çıkışta bana göz kırparken bile karnında kelebekler uçuştu." Dedim ve Alya'nın ağızı açık gözleri kocaman bana bakıp konuşmaya devam etti."Kızım resmen aşık olmuşsun!" Diyerek alay edici bir gülücük attı bana.

Yaklaşık okulların açılmasından 2 hafta geçti.
Okulda 3.dersteydik ve dersimiz matematik iykk neden sayısal derslerin hepsi sıkıcı olmak zorunda! Hoca tam bize konu anlatacakken konuşmaya başladı"Çocuklar sınıfımıza yeni biri geldi." Dedi ve o sırada kapı çalınarak sınıfa yeni bir kız girdi.

Adrien Agreste
Olamaz sınıfa Lila yani yeni kız dediğimiz öğrenci geldi! Allah'ım sen bana cidden sabır ver. Hoca yine konuşmaya devam etti"Evet Lila sınıfımıza hoşgeldin bak ön sıra boş Adrien'nin yanına oturabilirsin." Dediğinde içime sıcak bastı! Bayan bustie lütfen bunu yapmayın bana acıyın hayır! "Teşekkürler Hocam. Merhaba arkadaşlar ben Lila" dedi ve bütün sınıf "Merhaba Lila" dedi ve benim yanıma oturdu."Merhaba Adriciğim yan yana oturmak ve aynı sınıfta olmak çok güzel değil mi?" Diyerek yanağını öpmeye çalıştı ama buna izin vermedim. Hoca tekrar konuşmaya başladı" Arkadaşlar okulumuz sadece bizim sınıf için 1 haftalığına kamp düzenliyor gelmek isteyenler ailelerinden izin alarak gelebilir." Diyerek bütün sınıf sevinç çığlıkları attı. Arka sıradan Nino bana fısıldadı."Dostum geliyor musun?" Dedi bende "Dostum sen ve Marinette gelirse gelirim" diyerek cevap verdim. Bu sırada Alya bize doğru bakarak"Hey cocuklar Marinette ve ben kampa geliyoruz peki ya siz?" Dediğinde o zaman yüzümde küçük bir tebessüm kondu."Ben ve Nino da geliyor" diyerek cevap verdim

Adrien Agreste
1 hafta sonra sınıf için düzenlenen kamp etkinliği sonunda gelmişti ve bizde saat sabah 6 da erkenden okula vardık. Herkes buradaydı.
Marinette'in yanına giderek ona" Merhaba Marinette otobüste birlikte oturalım mı?" Dedigimde ses yoktu.

Marinette Dupaing Cheng
Allah'ım bana yanımda oturur musun dedi. Dur bir dakika cevap vermedim! "Peki ya Alya?" Dedim ve hemen Nino"Sorun değil onun yanında ben otururum diyerek Alya ile otobüsün içine girdiler. Bende"O-olur." Diyerek cevap verdim.

Adrien Agreste
Bana "Olur" dedikten sonra hemen yanımıza Lila geldi ve "Adrien birlikte oturalım mı?" Dedi. Tanrım bu kızdan kurtulamayacağım anlaşılan! Bende"Üzgünüm Lila Ama yanım önceden kapıldı hadi Marinette gek arka koltuklara oturalım." Diyerek Marinette'in elini tutup otobüsün içine girdik.
Koltuklara oturduğumuzda Hoca bize döndü ve" Evet çocuklar varacağımız kamp alanı yaklaşık 4 saat iyi yolculuklar" dedi. O sırada Marinette esneyerek gözü kapalı bir şekilde"Saat kaç neden bu kadar erken kalkmak zorundaydı ki otobüs?" Diyerek şikayette bulundu sanırım. Tanrım bu hali bile çok tatlıydı. Bende"Saat 6:30 eee tabi 6da okulda buluştuk erken saatinde herkes uykulu olur istersen kafanı omzuma koyarak veya bacağıma koyarak uyuyabilirsin" diyerek ona cevap verdim. " Gerçekten mi teşekkür ederim biraz uyumam lazım." Dediği an kafasını bacağıma koydu ve gozlerini kapatarak uyudu. Uyurken bile çok tatlı gözüküyor. Bende onun saçlarıyla oynamaya başladım.

Lila
Arka koltukta Marinette ve Adrien oturuyorlardı onlara baktım Adrien onun saçını okşuyordu ve Marinette onun bacağında uyuyordu demek onu seviyorsun ha Adrien bekle Marinette sevgilimi sana kaptırmayacağım!

Hello evet 944 kelime oldu biraz kısa oldu kusura bakmayın acaba ileriki bölümlerde Lila Marinette'e ne yapacak ve kampta ne olacak?
Yeni bölüm için hesabımı takip etmeyi unutmayın ❤

Zorlu Aşk (Adriennette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin