Merhaba Arkadaşlar. Lütfen oy verin gerçektende bu bölüm çok fazla oy almazsa diğer bölümde oy sınırı koycam ve o oy sınırı geldiğinde diğer bölüm gelecek. Kusura bakmayın ama yarim saat 1bin kelime yazıyorum karsiligim 3 oy 😣 lütfen arkadaşlar bu bölüm için bomba bir oy patlaması istiyorum sizden. Hadi size iyi okumalar.
Marinette Dupaing Cheng
Uyandığımda yanımda Adrien vardı bir an çığlık atacaktım ki ağzımı kapattım. Sabah olmuştu. Telefonumu aldım saate baktım daha saat 6:30 idi. Yataktan indim ve Adrien'in yanağından öptüm. Alya ve Nino'ya baktım ikiside uyuyorlardı. Daha erken olduğu için onları uyandırmak istemedim ve telefonum ile odanın anahtarını alıp odadan çıktım.Sahile indim. Biraz kafa dinlemek istedim. Ayağımdaki sandaletlerimi çıkarttım ve kumlara bastım. Gerçektende çok rahatladım. Sonra çıplak ayaklarım ile sahili gezmeye başladım. Bir genç çocuk bana doğru geliyordu. Bu Katelyn idi.
"Selam Marinette. Yine yolunu mu kaybettin? Bu saatte burda ne yapıyorsun?" Dedi.
"Selam Katelyn. Ve yolumu kaybetmedim. Biraz kafami dağıtmak için buraya geldim." Dedim.
"Istersen sana seveceğin yerleri gezdirebilirim nasıl olsa kahvaltıya daha 1 saatimiz var." Dedi ve bende"Olur ve bu bana çok iyi gelir." Diyerek kafa salladım ve gezmeye başladık.
Adrien Agreste
Sabahın güneş ışıkları ile uyandım. Yanında Marim yoktu. Telefonumu aldım ve saat 7:30 idi. "Çocuklar kalkın kahvaltıya yarım saat var ve Mari yok." Diyerek uyandırdım onları."Günaydın. Bekle nasıl Mari yok?! Nereye gider ki bu saatte?" Dediğinde Alya Yataktan çıktı. Nino da yeni uyanmıştı ve birden odanın kapısı açıldı.
Marinette Dupaing Cheng
Oranın kapısını açtığımda Katleyn'e teşekkür ettim."Teşekkürler Katelyn bu ufak gezi biraz da olsa beni rahatlattı." diyerek içeri girdim ve herkes bana baktı.
"Rica ederim her zaman. Bu arada yolunu kaybetmesen iyi edersin yoksa yine herkes fara deliklerine girer gibi seni arayacak. Çocuklar size de günaydın bence biraz hızlı hazırlanın çünkü kahvaltıya son yarım saat. Görüşürüz." Dediğinde odadan çıktı ve kapıyı kapattım.
Adrien Yanıma geldi ve"Prensesim bir daha bizden habersiz bir yere gitmiyorsun yine bizi mi endişelendireceksin?" Diyerek yanağıma öpücük kondurdu.
"Kıyamam ben size. Benim için endişeleniyormuş benim prensim." Diyerek onun yanaklarını sıktım." Merak etme Adrien sadece biraz kafamı rahatlatmak için dışarı çıktım. Deyip ona sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (Adriennette)
RomanceIki genç okulun ilk gününde birbirlerinden nefret etmesi ama o gün birbirlerine karşı olan duygularını değişmesi ve o günün hayatlarının değişmesi. Marinette ve Adrien birbirlerini çok sevdiklerine rağmen engellere karşı birbirlerine kavuşacaklar mı...