Hatırlatma
Evin kapısına geldiğimde hala ayağım acıyordu ve her yerim çamurdu. Hala yağmur yağıyordu. Kolumdaki saate baktım akşam 8 olmuş. Evin kapısını açtığım anda şok geçirdim. Gerçektende bunu beklemiyordum. Arkadaşlarım anne ve babam aynı anda'iyiki doğdun' dediler. Ben ise onlara şaşkın gözlerle baktım.Hâlâ şaşkın gözlerle onlara bakıyordum. Evin içine adım attığımda ayağımın acısı ile yere düştüm.
"Marinette kızım iyi misin?"
Annem yanıma gelerek benim kalkmama yardım etti ve koltuğa oturdum.
"Iyiyim anne sadece yolda gelirken düştüm. O yüzden biraz ayağım acıyor."
"Mari bu ne hal çamura bulanmışsın."
"Alya ben iyiyim çamura düştüm sadece. Bilirsin beni sakarlıklarım."
Annemin kulağına eğildim.
"Anne ben doğumgünü felan istemiyordum. Bu da nerden çıktı!?"
"Kızım Arkadaşların gelmişti babanda söyledi bugün senin doğumgünün diye. Biz dedik Marinette doğumgünü partisi istemiyor diye ama dinlemediler ve bizde onları kıramadık."
Hemen arkadaşlarıma döndüm.
"Bakin tamam parti için teşekkürler ama ben parti istemiyorum!"
Deyip odama toplayyarak gittim.
Hemen odamin yanındaki banyoya girip güzel bir duş aldım.
Banyodan ilk yardım çantası alarak odamdaki koltuğa oturdum ve ayağıma pansuman yaptım şimdi biraz daha da iyiydim.
Yatagima girip uzandım.
Hiç kimse beni anlamıyor jise o olaydan sonra. Hiç doğumgünü partisi de istemiyorum banane ya!Flashback
Daha 5 yaşındaydım. O zaman Alya ile çocukluk arkadaşı değildik. Daha Yeni yeni tanışıyorduk.2 yaşından beri annem gil bir köpek almıştı. Çok tatlıydı. Adı da Lily'di. 2 yaşından beri hiç arkadaşım yoktu o bana arkadaşlık etmişti. Ta ki 5 yaşına kadar.
Doğum günümdü.
Annem gil ve arkadaşlarım gelmişti eve. Bahçede kutluyorduk doğumgünümü.Lily de bahçede koşup eğleniyordu.
Lily ile top oyunu oynamak istedim.
Elime Lily'nin en sevdiği oyuncak topunu aldım."Hey Lily yakala kızım. "
Dediğinde topu bahçenin bir tarafına fırlattım ve Lily topun peşinden gidip topu ağzına aldı ve bana getirdi.
"Aferin kızım. Lily hadi kızım yakala."
Bu sefer daha farklı yere attım ve topu alıp bana geri getirdi.
"Aferin uslu çocuk. Hadi bunu yakalayabilecek misin?"
Topu bahçenin dışına attım. Tamda yolda durdu top.
Lily'de topun peşine gitti.
Araba yoldan çok hızlı geçiyordu. O yola girdiğinde"Hey Lily gel kızım topu boşver." Dedim ama duymadı. Topu tam alacakken araba ona çarptı ve ben sadece izlemekle yetindim.Gözlerimde yaşlar akıyordu. Annem ve babam hemen yanıma geldi.
"Üzülme bitanem onu veterine götüreceğiz hiçbirşey olmayacak ona."
"Ona hiçbirşey olmayacak değil mi?"
Dediğinde babama sarılıp daha çok ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (Adriennette)
RomanceIki genç okulun ilk gününde birbirlerinden nefret etmesi ama o gün birbirlerine karşı olan duygularını değişmesi ve o günün hayatlarının değişmesi. Marinette ve Adrien birbirlerini çok sevdiklerine rağmen engellere karşı birbirlerine kavuşacaklar mı...