#14 17.Yaş Doğumgünü Part 2

1.1K 104 16
                                    

Marinette
Okula vardığımda direkt sınıfıma geçtim. Sınıfta sadece Adrien vardı ve sıranın üstüne başını koymuş uyuyordu. Ya çok tatlı görünüyordu öyle. Yanına gidip oturdum ve yüzünü bana çevirdim. Gözlerini açtı.

"Merhaba uykucu prensim."diyerek yanağına bir öpücük kondurdum.

"Sana da merhaba prensesim. Okul çıkışı birlikte sinemaya gidelim mi?" Dediğimde yanağıma öpücük kondurup bana sarıldı. Doğumgünlerimi hep evde geçirirdim ve sanırım bu geleneği devam ettireceğim.

"Başka zaman gitsek?"dediğimde üzülmüştü.

"Hadi ama prenses. Bugün çok güzel filmler vizyonda lütfen hem Alya ve Nino da gelir. Hatta Chloe'yide çağırırız tabi o biraz kendini yalnız hisseder çiftler arasında. Lütfen hadi." Derken bana üzgün suratla baktı. Ama ben bu üzgün suratlara kıyamam. Sanırım bu doğumgünüm biraz farklı olacak. Bende"Peki ama sadece sinema." Dediğimde bana sarıldı.
"Tamam o zaman prenses hemen  bizimkileri arıyorum." Dediğinde telefonunu çıkardı. Bu arada Içeriye Bayan Bustie girdi. Hayret genelde sınıf dolunca girerdi.
"Çocuklar arkadaşlarınıza haber verin bugün 3 ders olacak toplantı var." Dediğinde sınıftan çıktı ve bende Sevindim. Neden mi bugun okulu gerçektende hiç çekemeyeceğim.
"Adrien bugün 3 ders olacak Bayan Bustie geldi söyledi." Dediğinde bana baktı."Biliyorum Mari duydum eee o zaman bugünü güzel geçirelim." Dediğimizde sınıfa bir kaç arkadaşımız daha gelmişti.

3 saat sonra...
Sonunda okul bitmişti.

"Evet çocuklar araştırmalık için markete gidelim biz sizde bizim postaneye uğrayıp birkaç şey alırsınız." Dediğinde Chloe Alya ve ben markete doğru yola koyulduk.

Adrien'in ağzından

Nino ile Marinette gilin hastanesine geldik. "Hoşgeldiniz gençler." Diyerek bizi gülümseme ile karşıladı Bayan Sabina. "Hosbulduk Sabina teyze." Dedik bizde. O sırada Bay Dupaing Cheng  ise pasta hazırlıyordu."Merhaba çocuklar. Kusura bakmayın özel biri için doğumgünü pastası hazirliyorum." Diyerek pastayı süslemeye devam etti."Kim Bu özel biri Sabina Teyze?" Dedi Nino."Iıı şey.."
"Hadi ama hayatım Marinette'in doğumgününü arkadaşlarının da bilmesi lazım." Dediğinde biz şaşırdık.

A:Ne? Doğumgünü mü bugün?
N:Ama bize hiç söylememişti. Alya biliyor mu?
S:Ben ve Tom dışında şuana kadar kimse bilmiyordu. Saol Tom kızımız kaç kere uyardı arkadaşlarına bile söylemeyecektik.
T:Hadi ama tatlım bu hep böyle gitmez ki. Kızımız güzel bir doğumgünü partisi hak ediyor ama sadece biz pasta yapabiliyoruz.

Dediği anda ikisininde yüz ifadeleri düştü.

Nino'yukenara alıp fısıldaşmaya başladım.
A:Nino Doğum günü bugün ve bize söylemesi şimdi bir plan yapmamız lazım.
N:Peki nasıl bir plan?
A:Alya'yı ara herşeyi anlat ama Marinette'e çaktırmasın. Yine sinemaya gideceğiz.  Işte plan şu...

Planı Nino'ya anlattıktan sonra Nino telefonunu çıkartıp Alya'yı aramaya başladı.

Marinette
Alya ve Chloe ile markete gittiğimde Alya telefonla birisi ile konuştuktan sonra bizim yanımıza geldi.
Al:Chloe kanka bir dakika benimle gelsene bi Marinette sen burda bekle.
Dediği anda hemen Chloe'nin kolunu tutup uzaklaştılar bense Atıştırmalıkları almaya başladım.

Alya
C:Kanka neden yalnız konuşacağız?
Al:Kanka bugün Marinette'in Doğumgünü.
C:Ne!?
Al:Sessiz ol! Bende daha Nino'da öğrendim. Onlarda Bay ve Bayan Dupain chengden öğrenmişler.
C:Eee şimdi ne yapacağız sinema iptal mi?
Al:Hayır iptal değil şimdi beni dinle planımız şu...

Marinette
Marketten tam çıkıyorken Alya bana seslendi.
Al:Marinette bekle.
M:Hiç gelmeseydiniz neyse yine her zamanki gibi her işi ben hal ettim. Siz gizli gizli ne konuştunuz?
C:Öyle havadan sudan...
Al:E-Evet seni ilgilendiren birşey konuşmadık zaten.
M:O zaman neden yanımdan ayrıldınız.
Al:Çünkü özel bir konu da ondan.

O sırada Alya'nın Chloe'ye fisıldadığını duydum.
Al:Kızım batıracaksın bizi. Sessiz ol.
C:Peki abla ,-,
Al:Bak bide trip atıyor.
M:Kızlar siz ne fısır fısır konuşuyorsunuz?
Alya ve Chloe aynı anda "H-Hiç"
M:Zaten ne halt ediyorsanız yakında çıkar. Hadi gidelim.

*4 saat sonra...*

Hepimiz sinemadan çıkmıştık. Simena çok güzel ve ayrıca çok komikti.
M:Sadece sinema demiştik değil mi o zaman gitme vakti.

Dediğimde telefonumu çıkardım. Neden onu o sinirle yere fırlattım ki zaten zorla çalışıyordu.
M:Açılsana lanet şey. Evet ne zaman kapanacak diyordum  veee kapandı. Lanet telefon. Şimdi gel de yeni telefonu bekle.

Hüzünlü hüzünlü telefonuma bakarken Adrien'in bir yere gittiğini fark ettim.

M:Adrien nereye?

Dediğinde bana döndü.
A:Iıı şeyyy aklıma şimdi geldi de birşey almam lazım siz gidin ben sonra gelirim. Dediğinde bizden kayboldu.
N:Hadi  Alya ve Chloe sizi eve bırakıyım. Dediği anda onlara göz kırptı.
Al:Tamam Nino hadi gel Chloe kanka.
C:Kankağ benim hemen birşey almam lazım ama böyle olmaz!
Al:Sus Chloe!
C:Ama kanka he-
Tam diyecekken Alya onun ağızını kapattı.
Al:Chloe sus tamam sonra aliriz hadi yürü.
Dediklerinde arkalarına donup yürümeye başladılar.
M:Görüşürüz. Deyip onlara el salladım. Ama bana bakmadılar oysa sesim onlara duyulacak şekilde iletilmişti.
Bende evime doğru yürüdüm.
Tam alışveriş merkezinin çıkış kapısından çıkıyorken Alya ve Chloe'ye gördüm. Bunlar eve gitmiyorlarmıydı?
Onları takip etmeye başladım. Merdivenlerden iniyordum.
Tabi benim sakrlığım tutmasın mi yine... Merdivenlerden düştüm.
M:Bacağım.
Inleyerek ayağa kalkmaya çalıştım olmadı.
Tekrar ayağa kalkmaya çalıştım oldu. Bu sefer sendeleyerek yürüyordum. Onları boşverip eve doğru yola koyuldum.

Eve doğru tam gidecekken yağmur da başlamasın mı? Neden ya neden bugün bütün şanssızlıklar beni bulur
Hem ilkbahardayız ilkbaharda yağmur mu olur ya. Sayfanın acısı yüzünden yere düştüm ve her yerim çamur oldu."Bugünden nefret ediyorum bir an önce eve gitmek istiyorum." Dedigimde hemen ayağa kalkarak eve doğru yola koyuldum.

Evin kapısına geldiğimde hala ayağım acıyordu ve her yerim çamurdu. Hâlâ yağmur yağıyordu. Kolumdaki saate baktım saat akşam 8 olmuş. Evin kapısını açtığım anda şok geçirdim. Gerçektende bunu beklemiyordum.
Bugün arkadaşlarım ve annem ile babam aynı anda "iyi ki doğdun" dediler ben ise onlara şaşkın gözlerle baktım.

Merhaba. Evet bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın. Bu arada kanalıma abone olmayanlar hakkında kısmından ulaşarak abone olabilirler. En yakın zamanda kanalımda videolar olacak. Oy vermeyi unutmayın. Mucizevi günler:)

Zorlu Aşk (Adriennette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin