Merhaba arkadaşlar. Evet 12.bolum 10 oy oldu bende yeni bölümü yayınladım. Bu arada kitap 800 okunma oldu. Şuana kadar kitabı okuyanlara ve oy verenlere teşekkür ediyorum :) 1bin okunmaya az kaldı. Bence bu kitap 1bin okunmaya ulaşır sizler sayenizde. Oy vermeyenler canınız saolsun. Bu kitap 100 oyu geçene kadar diğer bölümlerde oy sınırı koyacaktım ama 100 oyu geçtiği için koymayacağım. Yine De oy verirseniz beni çok mutlu edersiniz :) Haydi size iyi okumalar.
Adrien
Hemşire Marinette'e ilaç verdiğinde hepimiz Marinette'i alıp onun evine gittik.Kapıyı Marinette'in annesi Bayan Sabina açtığında Marinette'i benim kucağında öyle görünce endişelendi.
"Yavrucuguma ne oldu?" Diyerek endişeli gözlerle Marinette'e baktı.
"Merak etmeyin Sabina teyze sadece tansiyonu düşmüş Hemşire ona sakinleştirici verip ilaç verdi. 1 veya 2 saat sonra uyanır. Siz postaneye geri dönün biz basında bekleriz." Diyerek Alya Bayan Sabina'yı ikna etmişti ve Bayan Sabina pastanaye doğru gitti.
Içeri girdiğinizde hemen koltuğa oturdum ve Mari'nin saçlarını okşamaya başladım.
"Ee biz o sürece kadar ne yapalım?" Diyerek Koltuğa oturdu Nino.
"Sizi bilmem ama ben Mari uyuyana kadar onun yanında kalacağım." Dedim.
"Marinette'de birkaç güzel oyunlar vardı. Onları oynayabiliriz." Diyerek Alya Marinette'in odasına doğru gitti.
2 dakika sonra Alya önümüzde belirdi.
"Evet jenga, uno ve kelime oyunu var. Hangisini oynayalım ilk çocuklar?" Diyerek oyunları yere koyup yere oturdu.
"Bence uno'yu oynayalım." Diyerek Chloe Alya'nın sağına oturdu.
"Bencede. Hem ben kart oyunlarında iyiyim. Bayan demem sizi ezerim :)." Diyerek Nino Alya'nın karşısına oturdu. Bense sadece onları izliyordum.
"Egon düşsün Nino Bey. Göreceğiz! Chloe kanka şunun egosunu söndürmeye ne dersin?" Diyerek Alya kağıtları karıştırıp dağıtmaya başladı.
"Kesinlikle varım kanka." Diyerek Alya'nın dağıttı kağıtları aldı ve bakmaya başladı.
*1 saat sonra...*
"Vee ben kazandım bayanlar yineeee. Evet bu kaçıncı kaybedişiniz oldu? 4.oluyor sanırım tekrar oymamak ister misiniz?" Diyerek şeytan gülümsemesi koydu Suratına Nino.
"Bu haksızlık! Alya sevgilin hile yapıyor sanırım. Üst üstte her elde el değiştirme kartı gelemez ona!" Dedi diyerek mızmızlanmaya başladı Chloe.
"Chloe kanka Nino asla oyunlarda hile yapmaz ama şuan ya oyunda iyi ya da şansı iyi çıktı." Diyerek Koltuğa oturdu.
"Hanımlar bu kadar sizi yendim. Günlük dozunu aldım bence bu kadar yeterli." Diyerek sırıttı Nino.
Marinette'e baktığımda yavaş yavaş gözlerini açıyordu. Açtığında hemen etrafına ve bana baktı.
"A-Adrien çocuklar ben neredeyim?" Diyerek kucağımdan doğruldu ve yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (Adriennette)
RomanceIki genç okulun ilk gününde birbirlerinden nefret etmesi ama o gün birbirlerine karşı olan duygularını değişmesi ve o günün hayatlarının değişmesi. Marinette ve Adrien birbirlerini çok sevdiklerine rağmen engellere karşı birbirlerine kavuşacaklar mı...