#1 İlk Görüşte Aşk mı? Yoksa Nefret mi?

7K 244 151
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bu hikayede tamamen adriennette olacak. Bu kitap tam adriennette severler için. Hikâyenin yeni bölümünü istiyorsanız hesabımı takip etmeyi unutmayın iyi okumalar.

Marinette Dupaing Cheng
Yeni bir gün başlıyor ve ben hala yatağımda yatıyorum. Telefonumun çalması ile uyandım.
Hemen telefonumu elime aldım ve baktım. 10 cevapsız arama Alya.
Alya benim çocukluk arkadaşım.
Neredeyse herşeyimizi paylaşırız çoğu vaktimi onunla geçiririm.
Ama bu yaz ailesi Amerika'ya iş için gittikleri için onunla yazın görüşemedik ve onu öylesine çok özledim ki. Aynı Okulda hatta aynı sınıfta olmamız bile beni çok mutlu etti. Tabi ya! Bugün okulun ilk günü. Tamamen unutmuşum. Saate baktım. Saat 6. Tanrım okulun başlamasına yarım saat var ve ben daha yataktan kalkmadım. Koş Marinette koş! Panter gibi hızlı olmalısın koçum!
Gardırobuma geldim ve giyinecek birşeyler aldım. Çoğunlukla kendi tasarımlarımı giyerim. Aşağı kata indiğimde annem gil yoktu. Sanırım fırını erken açmışlardı.
Birkaç şeyler atıştırdıktan sonra okula doğru yola koyuldum.

Tam okulun kapısına geldim birisi gözlerimi kapattı. Ellerini gözlerimden çekmeye çalıştım olmadı. Bu sefer de "Sen kimsin?" dedim ama cevap yoktu. Ellerini gözlerimden çekti ve arkama döndüm. Alya'ydı bu! Hemen ona atlayıp sarıldım.
"Alya! Seni çooooook özledim!" Bunu derken daha da sıkı sarıldım.
"Bende seni Mari. Eee ben yokken sakarlıklar yaptın mı?" Diyerek karşılık verdi. Evet ben biraz sakarım. Tamam tamam çok sakarım ve Alya bunu hep yüzüme vurarak alay etmeyi sever. Ve evet bu yaz yine sakarlık yapmadan duramadım. "Yani..."
"Ne gibi sakarlıklar yaptın yine Mari?" beni sorguya çeker gibi hissettim. "Fırında annem gile yardım ediyordum. Müşteriye pastasını tam vericektim ki ayağım takılıp o pasta müşterinin tam suratına geldi" dedim ve buna karşılık hemen gülmeye başladı.
"Senin sakarlıkların ayrı bir komik oluyor kızım ben senin sakarlıklarını bile özlemişim."
"Bende seni." dedim.
"Evet Eğer daha fazla konuşursak ilk derse geç kalacağız."
"Haklısın o zaman sınıfa gidelim." dedim.
Sınıfa doğru yürüyorduk daha ilk dersin başlamasına 10 dakika vardı. Tam girecektik ki bir çocuk bana çarptı ve ikimizde yere düştük.
"Hey dikkat etsene" dedi sarı saçlı çocuk.
"Asıl sen dikkat et!" Diye karşılık verdim.
"Bak sen şuna hem bana bilerek çarpıyor hemde hakli duruma düşüyor."
"Tamam çocuklar sakin olun yanlışlıkla çarptınız işte uzatmaya ne gerek var." Diyerek bizim kavga çıkarmamıza engel olmak istedi Alya. Ama ben bu sarışın çocuğu hiç sevmedim ukala gibi tavırları var.
"Boşversene Alya ukala birine birşey anlatmak imkansız olabilir." Dedim.
"Hey kimse bana ukala diyemez çünkü ole hiri değilim." Diyerek karşılık verdi sarışın çocuk.
"Öylemi dersem ne olacak?" Dedim bende. Aslında hiçbirşey olmayacaktı ama sonra olan oldu.
"O zaman sende kendini çok beğenmiş şımarık bir kızsın!" Dedi sarışın çocuk. Işte ben bu değilim! Artık dayanmadım onun suratına bir tokat yerleştirdim!
"Marinette okulun ilk gününde ne yapıyorsun sen! Adrien hadi burda bitirelim bakın ikinizde zararlı çıkacaksınız." Diyerek bizi sakinleştirmeye çalıştı Alya ama ben o sarışın çocuğa yani adını öğrendiğim Adrien'e hala kızgındım!
"Boşversene Alya!" Diyerek gözden kayboldu Adrien.

Adrien Agreste
Ukala kız ne olacak işte! Ama dursun bana tokat atmanın cezasını çekecek! Tam da müdürün odasına geldim kapıyı tıklattım. "Gir." Dedi Bay Demokles. Bende kaptı açtım ve onun yanına gelerek her şeyi anlattım.

Marinette Dupaing Cheng
Ders fizik. Of ilk dersin sayısal bir ders olması ve zamanın hiç geçmemesi. Tam hoca yazı yazdıracakken sınıfın kapısı çalındı ve içeri nöbetçi öğrenci girdi.
"Marinette Dupaing Cheng'i Müdür Bay Demokles istiyor." Dedi nöbetçi öğrenci.
"Marinette gidebilirsin." Dedi öğretmen. Tam gidecekken Alya bana fısıldadı. "Ben sana demistim okulun ilk gününde basını belaya soktun işte" dedi. "Hak etti banane!" Diyerek ona fısıldadı ve nöbetçi öğrenciyi takip ederek Bay Demokle'sin odasına girdim. Odada Adrien bana şeytani bir bakış atarak gülümsüyordu bende öfkeli bir bakış attım.
"Marinette Adrien'e tokat atmışsın. Bu doğru mu?" Dedi Bay Demokles. "Evet attım ama hak etti. Bana şımarık kendini çok beğenmiş bir kızsın dedi." Diyerek cevapladım. "İkinizde cezalısınız." Dedi Bay Demokles. "Ama ben hiçbirşey yapmadım." Diyerek kendini savundu güya Bay Adrien! Kesin hiçbirşey yapmamışsındır.
"Adrien olayı büyütende sensin o yüzden sende cezalısın." Diyerek cevap verdi. "Ikınızde gün boyunca bütün okulu temizleyeceksiniz." Dedi Bay Demokles. "Ne!?" Diyerek Adrien Ve Ben karşılık verdik."Ama bu ceza çok ağır hem ben birşey yapmadım." Dedi Adrien."Itiraz yok okulun ilk günü diye size uzaklaştırma vermediğime dua edin hadi işinizin başına." Diyerek bizde odadan çıktık.
Hademe odasına geldiğimizde malzemeleri aldık. "Of ben birşey yapmadım bu haksızlık." Diyerek mızmızlandı Adrien. Gıcıkne olacak işte."Hey mızmızlanma da yardım et de çabuk bitsin." Diyerek ona pastası uzattım.
Yaklaşık 3 saattir okulu temizliyoruz. "9. 10.ve tuvaletleri temizledim sen ne yaptın?" Dedi Adrien. " 11. 12.sınıfları öğretmenler odasını temizledim." Diyerek cevap verdim. "Sanırım şu merdiven kaldı tek." Dedi Adrien.
"Evet hadi onu da bitirelim." Diyerek merdivenin üst katina çıktık. Merdivenin 5.basamağına geldiğimizde yerler kaygan diye ayağım kaydı ve Adrien'nin
Üstüne düştüm. Evet klasik sakarlıklarım işte. " P-Pardon. Bilerek olmadı" dedim. Dur bir dakika ben kekeledim mi az önce? "Ö-Önemli değil." Diyerek ayağa kalktı ve elini bana uzattı. Bende ondan destek olarak ayağa kalktım. Dur bir dakika o da kekeledi? Yoksa... Yok canım ne aşık olması. Merdiveni sildikten sonra derin bir oh çektim. "Oh be bitti sonunda. Dedim. Adrien'e baktığımda yine o şeytani gülüşünü yaptı."Sen öyle san." Diyerek kovadaki suyu alıp üstüme döktü."Adrien ne yapıyorsun?!" Dedim. Bu çocuk benimle uğraşmayı çok mu seviyor?! Tamam o halde bende ona karşılık veririm. Diğer şu dolu kovayı aldım ve"Su savaşı o zaman başlasın." Diyerek kovayı Adrien'in üstüne döktüm." Küçük hanım bunu sen istedin." Diyerek beni yere düşürdü ve gıdıklamaya başladı. Gıdıklamak en büyük tikimdi ve birisi beni gidikladiginda dayanamayacak halde olurdum şimdi de o haldeyim."T-tamam Adrien bırak tamam yapma hahahahaha." Dedim ama nafile hala beni gıdıklıyordu."Adrien tamam lütfen bırak" dedigimde bırakmıştı."Kıyamam sana acıdım hadi bu kadarlık yeter." Dedi. Bende"Aaa ama daha yeni başlıyoruz." Dedim. "Nasıl yanı?" Diyerek karşılık verdiğinde bende onu kovalamaya başladım. "Noldu prens hazretleri. Seni yakalayacağım." Derken Adrien'i kovalıyordum. "Marinette dur ben koşucu değilim." Diyerek karşılık verdiğinde duvara çarptı ve yere düştü. Tanrım ya ona birşey olursa hemen yanına koştum.
"Adrien! Özür dilerim sadece eğlenmek için seni kovaladım." Diyerek onun kalkması için yardım ettim ve kafasına baktım birşey oldu mu diye. Olmamıştı ve derin bir oh çektim. Dur bir dakika ben neden bu çocuk için endişeleniyorum?!

"Sorun değil ve ben iyiyim." Diyerek gözlerimin içine baktı. Tanrım gözleri çok güzel tam orman rengi gözlerine sahip. Dur bir dakika yoksa ben... Hayır sanırım aşık oluyorum!

Adrien Agreste
Marinette'in gözlerine bakmıştım okyanus kadar güzel gözleri var. Benim icin sanırım endişelenmişti hoşuma gitmişti aslında endişelenmesi. Dur bir dakika yoksa... Hayır sanırım ona aşık oldum!

Marinette Dupaing Cheng
Okul çıkışında herkes evlerine dağılıyordu. Tam eve doğru yola koyulmuşken birisinin bana"Görüşürüz Marinette" demesiyle o ses baktım ve Adrien'di ona baktığımı anlayınca bana göz kırptı. Tanrım o göz kırptığı an karnında minik kelebekler uçuştu. "G-görüşürüz Adrien" diyerek ona el salladım. Yanımda duran Alya bana şaşkınca baktı."Kızım eve geldiğimizde ilanları anlatıyorsun bana." Dedi. "Tamam" diyerek benim eve yola koyulduk.

Adrien Agreste
Tam arabaya binecekken birisinin bana "Merhaba Adrien beni özledin mi?" Diyen ses yöneldim. Olamaz bu Lila eski sevgilim.

Hello arkadaşlar ilk kitabımız ve ilk bölümümüz hayırlı olsun tam 1100 kelime oldu yazarken parmaklarım koptu 1 saatte yazdım umarım beğenirsiniz. Yeni bölüm için ve yeni hikayeler için hesabımı takip edin canlarım❤

Zorlu Aşk (Adriennette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin