#6 Başımızın Belası

2.2K 146 67
                                    

Merhaba Arkadaşlar. Yeni bölümmm. Bazı bölümlerde uygunsuz yerler ve küfürler olabilir o yüzden şimdiden uyarımı yapıyım dedim. Bu bölümde Lila'ya acayip küfür edeceksiniz :) neyse iyi okumalar canlarım.

Adrien Agreste
Lila'nin yanına gelmiştik. Tam diğer tarafta duruyordu. Biz onu görüyorduk ama o bizi görmüyordu. " prensesim hadi sen odaya veya Alya gilin yanına dön. Birkaç dakika sonra gelirim. " dedim." Ama neden bende kalsam hem ne yapacaksın ki ona? Belki bilerek yapma..." diyecekken Marinette'in sözünü kestim" Bak prensesim lütfen onu iyi olarak algılama. Onda iyi kelimesi diye birşey yok ve ondan uzak duracaksın." Diyerek onun alnından öptüm ve onu ordan uzaklaştırdım.

Marinette Dupaing Cheng
Adrien  neden orda beni istemiyor ki. Belki Lila bilerek yapmamıştır? Bende yine Adrien Ve Lila'nin göremeyeceği bir yere saklandım. Adrien Lila'ya doğru gidiyordu. Onları burdan çok iyi duyabilirim ümidi ile saklandım olduğum yerde. Adrien Lila'ya çok yaklaştı ve Lila ona sarilacekken Adrien onu çok sert itti Lila'ya duvara sıkıştırdı." Sen bunu nasıl yaparsın ha!?" Adrien o kadar öfkeli bir şekilde Lila'ya bağırıyordu ki 25metre uzaklıktaki bir insan bile duyabilirdi. Sonra kizin yakasından sıkıca tutmaya başladı."Sen neyden söz ediyorsun Adrien?" Diye sordu Lila." Bana bilmemezlik numarası yapma! Nathaniel'i kullanıp Marinette'i öylece uzaklaştırdın değil mi?! Ya ona birşey olsaydı?! Tabi anlamıştım zaten Marinette yok dediğimizde o gülüşlerinden anlamalıydım!" Lila'nin saçlarını çekmeye başladı. Birşey yapmalımıydım yoksa onları izlemeye devam mı etmeliydim? Bence izlemeye devam etmeliyim nasıl olsa aralarında birşey olmuş öğrenmem lazım."Bana bak psikopat! Bana bak!" Sesi çok fazla sert çıkmıştı." Eğer bir daha onun bir saçına bile zarar verirsen onunla uğraşırsan seni doğduğuna pişman ederim anladın mı?!" Dedi ve Lila'nin boğazını sıktı ve bıraktı. Sonra Lila yere düştü zar zor konuşuyordu. Adrien benim bildiğim kimseye zarar vermez ama içinden yavru bir canavar çıkmış."Sana Nathaniel söledi değil mi?! Şimdi o görür" dedi Lila." Arkadaşlarımdan, prensesimden ve benden uzak duracaksın! Yoksa seni mahvederim Lila!" Dedi. Tam Adrien gidecekken bende beni görmesin diye gidiyordum ki ayağım kaydı çöp kovasının yanına düştüm ve ses çıkarttı. Yine benim klasik sakarlıklarım. İkiside sesin geldiği tarafa bakti Adrien beni gordu ve hemen yanıma geldi." Prensesim ben sana gitmeni sölemiştim. Neden gitmedin?" Diyerek beni yerden kaldırdı ve yanağımmdan  öptü." Ş-Şey merak ettim ve merakıma yenik düştüm özür dilerim." O sırada Lila Adrien'in yanına gelip kulağına fısıldadı ama ben duyabiliyordum." Adrien yakında tekrar benim olacaksın tatlım." Diyerek ordan uzaklaştı. Bu nedemekti şimdi? "Adrien sana soru sorabilir miyim?" Diyerek yine merakıma yenik düştüm." Tabi prensesim." Dedi ve benim yanağıma bir öpücük daha kondurdu." O kız yani Lila senden ve benden ne istiyor neden kulağına yakında tekrar benim olacaksın tatlım dedi." Dedim." O benim eski sevgilim. Beni aldattı ve tekrar benimle olmak istiyor. Ama merak etme prensesim sana hiç bir şey yapamaz! Bir tek saç teline bile zarar gelmeyecek ve bizi ayıramayacak." Diyerek beni kucağına aldı." Adrien ne yapıyorsun?!" Diyerek onun kucağından inmeye çalışıyordum ama o daha sıkı tutuyordu beni kucağında." Prensesimi odamıza götürüyorum." Diyerek alnıma öpücük kondurdu ve odamızın yoluna koyulduk.

Yaklaşık 20 dakika sonra odanın kapısına vardık." Tamam Adrien hadi beni indir bak yoruldun hem kapıyı  nasıl açacaksın?" Dedim. Ama nafile indirmiyordu bu çocuk hem inatçı hem çok tatlı. Nasıl ikisi birden olabiliyor ki?! Adrien cebinden oda anahtarını aldı ve kapıyı açtı. Hemen yatağa yatırdı beni.  O da direkt yanıma uzandı."Adrien ne yapıyorsun?" Dedim. Aklımda binlerce soru vardı."Sadece uyu prensesim. Hem sen doğru düzgün uyuyamadın 3 gündür." Dediğini yaptım ve gözlerimi kapadım. Saçlarımı okşadığını fark ettim. Sonra da yanağıma öpücük kondurarak uykuya daldım.

Adrien Agreste
Prensesimin saçlarını okşarken yanağına öpücük kondurdum ve gözlerini kapattı. Uyurken bile çok tatlı. Sadece ona sarılıp saçlarını okşadım. Bugünü böyle bile geçirebilirim dediğim anda kapı açıldı ve içeri Alya ile Nino girdi. Alya'nın elinde 2 tane dondurma vardı. Şaka gibi ama Nino gerçektende ona dondurma almıştı. "Alya hani en sevdiğin dondurmadan son 1 tane kalmıştı ya o müşteri de o dondurmayı da alacaktı sende. Onunla birlikte o dondurmayı almak için dondurma satmanıza ne demeli Peki?!" Diyerek ikiside gülmeye başladı."şşşt sessiz olun yoksa prensesimi uyandıracaksınız." Diyerek yataktan kalktım ve onların yanına gittim."Nino baksana bunlara iyice kaynaştılar. Prenses falan noluyor birşey mi kaçırdık yoksa!?" Diyerek alay etti benimle Alya." Y-Yok canım ne birşey olması. Sadece onu çoooooooooook seviyorum o kadar." Dedim bende." Kesin öledir." Diyerek Marinette'in yanına oturdu Alya ve onun üstünü örttü."Hadi çocuklar dışarıda gezelim." Dedi Nino." Peki ya Okyanusum ne olacak?!" Dedim." Dostum hadi ama sadece birkaç saatliğine sonra geri geliriz hem sende kafanı toparlarsın." Diyerek beni ikna etmeyi başardı Nino." Peki" diyerek Mari'min yanına gidip yanağına bir öpücük kondurup odadan çıktık.

Marinette Dupaing Cheng
Uyandığımda Adrien yoktu. Benim prensim nerde?! Ayağa kalktım telefona baktım saat akşam 6 olmuş. Banyoya baktım Adrien yine yoktu. Telefonu aldım onu aradım açmadı. Prensim yoktu. Odadan çıktım ve onu aramaya başladım. Rose Juleka Ve Mlynie(Nasıl yazılıyorsa xD)'i gördüm." Merhaba kızlar Adrien'i gördünüz mü?" Dedim. Ama hepsi "Hayır." Dedi. Bende oradan uzaklaştım. Kamp alanının bir tarafında havuz yeri vardı belki oradadır diye gittim. Oradada yoktu. Ayaklarımı suya soktum. Bu biraz rahatlatmıştı. Telefon çalıyordu. Prensim aradı." Prensesim neden aradınız beni?" Diyerek konuşmaya başladı." Prens hazretlerini odada göremeyince aradım. Hadi yanıma gel havuz kenarındayım." Diyerek telefonu kapattım ve ayağa kalktım. Tam arkamı dönecekken arkamdan bir el hissettim ve havuza düşmemle bir oldum. Yüzme pek fazla bilmiyordum ama aniden havuza düştüğüm için panik yaptım ve çırpındım. Sonra dibe battım ve gözlerim kapandı.

Adrien Agreste
Havuz kenarına geldiğimde şok oldum Lila Marinette'i havuza düşürmüştü. Hemen havuza yaklaşıp atladım ve Onu kucağıma alarak sezlonglara yatırdım."Prensesim ac gözlerini!" Dedim cevap yoktu."Lütfen aç gözlerini! Sana yeni daha kavuşacakken kaybedemem lütfen!" Dedim ve yine cevap yoktu. Ona suni solunum yaptım ve kalbine biraz masaj yaptığımda kendisine geldi gözlerini açtı ve öksürmeye başladı.

Marinette Dupaing Cheng
Gözlerimi açtığımda hemen öksürmeye başladım. Tanrım çok fazla su  kaçırdım. Hemen karşımdaki kişiye baktım Adrien'di. Hemen bana sarıldı.
"Seni daha yeni bulmuşken kaybetmek istemiyorum." Dedi ve daha sıkı sarıldı." Tamam prensim bak ben iyiyim." Diyerek onun sarılmasına karşılık verdim. Tekrar ayağa kalkıp benim ayağa kalkmamda yardım etti. Lila'ya gördüm ve hemen Lila'nin yanına gitti Adrien."Sen ne yaptığını sanıyorsun ha!? Ben ondan uzak dur demedim mi sana!?" Dedi ve yine Lila'ya kaldırdı." Neyden söz ediyorsun ya ben birşey yapmadım." Dedi Lila." Inkar etme! Marinette'i ittin ve Havuza düştü senin yüzünden. Gördüm." Dedi ve Lılayi sertce yere bıraktı."Prensim hadi tamam sakin ol bak ben iyiyim." Diyerek onun kolunu tuttum." Hadi odaya gidelim sen benim yine saçımı okşayarak ben uykuya dalıyım olur mu?" Dedim."Seninle daha isim bitmedi psikopat!" Dedi ve Adrien benim elimi tuttu. Oradan uzaklaştık. "Prensesim bir daha seni asla yalnız bırakmayacağım ve asla o psikopat sana zarar veremeyecek." Diyerek beni yakınlaştırdı çok yakınlaştırdı hatta. Gözlerimiz birbirimizin gözlerini izledik. Çok güzel gözleri vardı. Bütün yeşil tonları içeriyordu. Sonunda dudağım onun dudağı ile birleşti. Ayaklarım yerden kesildi. Gerçektende yerden kesilmişti mecaz anlamda söylemiyorum. Prensimden ilk öpücüğümü almıştım. Bu öpücüğü asla unutmayacağım.

Hello canlarım.
Evet bu bölüm biraz romantizm bir bölüm oldu :D Neyse. Yeni bölüm için hikayeye oy vermeyi ve hesabımı takip etmeyi unutmayın!

Zorlu Aşk (Adriennette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin