#5 Daha Yeni Başlıyoruz...

2.5K 189 29
                                    

Merhaba arkadaşlar. Kitabımız 100 okunma olmuş çooooook teşekkür ederim inşallah en yakın zamanda 1bin okunma olur. Sizden Tek istediğim lütfen hikayeme oy verin :) Hadi size iyi okumalarrrrr.

Marinette Dupaing Cheng
Tanrım az önce Adrien "seni seviyorum" dedi yoksa bana mı öyle geldi? Şuan heyecandan bayılabilirim! Hayır Marinette sakin ol sakin ol derin nefes al ver. Olmuyor sakin olamıyorum! Şuan sırılsıklam aşık olduğum çocuk bana "seni seviyorum" dedi! Nasıl sakin olayım! Tamam ben sakinim ben sakinim. Hayır değilim!"M-Marinette sen iyi misin? Bir an nefes alışların hızlandı. Hemşireyi çağırmamı ister misin?"dedi Adrien ama ben heyecandan cevap veremedim. Tanrım sen bana yardım et. "B-Ben..." gerisini diyemedim ve"Marinette sen iyi misin?" Dedi ve başımı elleri ile okşadı. Tanrım şimdi heyecandan cidden ölebilirim. Lütfen yanaklarım domates gibi kızarmasın lütfen!" Biraz su ister misin yanakların da kızardı ve terliyorsun sen iyi misin?" Dedi Adrien. Tanrım ne yapacağım ben şimdi."B-Ben iyiyim s-su olur l-lütfen." Diyerek Adrien bana hemen bir şu verip onu içtim. Şimdi biraz daha rahatladım. Aynı anda seni seviyorum dedik ve sırılsıklam sevdiğim çocuk beni seviyor ne diyeceğim ben şimdi?"M-Marinette ben seni seviyorum. Senin de bana seni seviyorum dediğini duydum umarım yanılmamışımdır." Dedi."B-bende seni seviyorum." Diyebildim sonunda. Lütfen yanaklarım tekrar domates gibi kızarmasın lütfen!"Gerçekten mi?! Artık senden daha uzak kalmayacağım sonunda." Diyerek bana sarıldı. Tanrım cidden şuan heyecandan kalbim davul gibi atıyor umarım kalbimin nasıl attığını duymaz. Bende ona sarıldım ve saçlarını okşamaya başladım."Marinette biliyor musun?" Dedi ve bende meraklanarak"Neyi?" Dedim."Hani sen kaybolmuştun. O zaman cidden senin için çok endişelendim. Ama şimdi yine yanımdasın ve sana sevdiğimi söyledim sende beni seviyorsun işte bugün Dunya'nin en mutlu kişisi oldum." Diyerek alnıma öpücük kondurdu. Hayır ya yine yanaklarım domates gibi kızardı. Şuan heyecandan veya utancımdan ölebilirim cidden."Kızarınca daha tatlı oluyorsun prensesim." Diyerek bu sefer yanağımdan öptü. Bana "prensesim" dedi ve öptü şuan cidden mutluluktan ya ağlayabilirim ya da çığlık atabilirim. O sırada kapı açıldı ve içeriye Alya ile Nino girdi bizi bole görünce şaşırdılar. Tabi benim yanaklarım yine domates gibi kızardı." Oooo şunlara bak Nino ben bu hanfendi için endişeleniyorum ama kendisi beni arayıp sormuyor bile hatta Adrien de ona sarılmış. D-Dur Bir dakika sarılmış?! Neler oluyor burda Çabuk anlatın bakiyim.!" Dedi Alya. Aha şimdi yandın Marinette! Adrien yine eski yerine oturdu ve Alya bana sarıldı bende ona sarıldım."Neler oluyor kızım" diyerek kulağıma fısıldadı."Adrien beni seviyor muş Alya!" Diyerek fısıldadı ve Alya çığlık atması ile Adrien Ve Nino'nun bize şaşkın bakışları ile bakması bir oldu. "Yani Adrien sen bizim Marinette'i seviyorsun da haberimiz yokmuş." Diye atladı Alya." Dostum cidden ona sevdiğini mi söledin?" Dedi Nino."Dur bir dakika sen biliyordun ve bana söylemedin. Öyle olsun Hıh." Diyerek Nino'ya trip attı." Hey biliyorsun sen Marinette'in arkadaşısın söyleseydin Marinette duyacaktı ve Adrien bunun sır kalmasını istedi." Diyerek Alya'nın yanına gelerek sarıldı."Bana trip mi atıyoysun sen kıyamam sana." Diyerek dalga geçmeye başladı Alya ile."Seni affederim ama tek bir şartla." Diyerek atladı Alya." Peki şartın ne?" Dedi Nino."Bana en sevdiğim dondurmadan 2 tane alacaksın hih." Diyerek koltuğa oturdu."Peki alırım." Diyerek Alya'nın yanına oturdu Nino. Tanrım çok tatlı aynı zamanda çılgın delirmiş bir çiftlerdi bunlar.(Yazardan: Merak etmeyin mari sizde böle olacaksınız xD) Adrien Yanıma geldi ve saçlarımı okşamaya başladı. Ben ona gülümserken onun yüzünde de gülümseme belirdi. Tanrım gülümserken bile insan bu kadar tatlı olabiliyor muydu? Yemyeşil orman renkli gözleri ve sapsarı sacları ile benim kusursuz prensimdi. Cidden Adrien bende ne bulmuştu ki sıradan normal bir kızdım güzel bile değildim."Adrien sana bir soru sorabilir miyim?" Dediğimde."Tabiki prensesim." Dedi ve bende"Beni neden seviyorsun? Yani ben sıradan bir kızım model falan da değilim neyimi beğendinde bana aşık oldun?" Diye bir soru sordum. Bunu duyan Alya ve Nino bana şaşkınca baktı tabi Adrien'de ole. Alya bana"kızım şimdi tam sana aşık olmuşken bu soru mu sorulur." Bakışı fırlattı." Okyanus gözlerin gece gibi saçların o güzel kalbin tatlı yüzün... Başka anlatmamı ister misin prensesim?" Dediğinde bende" Gerek yok sadece merak ettim. Senin gibi taş gibi yakışıklı bir çocuk benim gibi sıradan bir kıza nasıl aşık olur diye kafamda soru işareti olmuştu." Diyerek kıkırdadım. Dur biraz taş gibi yakışıklı çocuk mu? Tanrım ben onu içimden söylediğimi zannetmiştim hayırrr! Lütfen yine yanaklarım domates gibi kızarmasın lütfenn!"Yani taş gibi çocuk senin gibi birini sevmediğini mi zannettin domates yanaklım." Diyerek yanağımdan öptü. O sırada kapı çalında ve neredeyse bütün sınıf ile hemşire gelmişti. "Marinette Sen iyi misin?" Diyen Rose'un sesiydi. Bana doğru geldi ve sarıldı. Canım arkadaşlarım ben bunların hepsini çok seviyorum. "Evet şimdi daha iyiyim merak etmeyin." Diyerek yanıma hemşire gelmiş." Serumun bitmiş. Şimdi onu çıkartacağım ve sonra istediğin yere gidebilirsin." Diyerek serumumu çıkarttı.  "Teşekkürler."  Dedim ve Yataktan doğrulup ayağa kalktım. Bayan Bustie yanıma gelip sarıldı."Lütfen bir daha bizden habersiz bir yere gitme olur mu arkadaşların çok endişelendi onlara sakin kalmasını soledim aslında ama bende endişelendim. Diyerek elini gözlerine getirdi. Sanırım ağlıyordu. Dünya'nin en iyi öğretmenine sahibim sanırım.  "Peki  Bayan Bustie ama ben bir yere gitmedim Nathaniel bana sizin bir yerde olacağınızı soledi ve bende onun dediği yere gittiğimde kayboldum. Telefonumla sizlere ulaşmak istediğimde telefonumun şarjı bitmişti." Dediğimde herkes Nathaniel'e baktı. Adrien'e bakıyordum Nathaniel'e  öle sinirli bir sekilde bakiyordu ki elini yumruk yaptı ve elini sıkıyordu."Tamam çocuklar haydi odalarınıza dönün biraz dinlenin." Bayan Bustie dedi ve Adrien Nathaniel ben hariç herkes gitti. "Hey sen bunu nasıl yaparsın ha!" Diyerek Adrien Nathaniel'i duvara itti."Adrien! Dur yapma" dedim ve onun yumruk yaptığı elini tuttum. Sinirden o kadar yumruğunu güçlü yapıyordu  ki o eli ile bana bile zarar verebilirdi. Eli titriyordu." Hey dostum yapmak zorundaydım tamam mı?!" Dedi Nathaniel"Neden Nathaniel Neden bunu bana yaptın senin arkadaşın değil miyim?" Dedim." Özür dilerim Marinette ilk başta bende istemedim ama Sonra Lila dedi ki." Dur Lila mı? Ama bana neden kötü davransın ki.

Adrien Agreste
Lila mı? Marinette yumruk olan elimi tutuyordu. Elimi rahat bıraktım ve Marinette elimi tutmaktan vazgeçti. Tabi ya Lila! Ben bunu sana ödeteceğim kızım! Bir daha asla Marinette'e bulaşmayacaksın!" Nathaniel Lila mi sende yapmanı istedi?" Dedim." Evet. Yapmasaydım kopya çektiğimi Bay Demokles'e söyleyecekti  ve kanıtı da vardı. Çok özür dilerim Marinette. Yapmasaydım belki eğitim hayatım biterdi. Benimle konuşma suratıma bile bakma hatta şimdi tokat bile atabilirsin." Dedi Nathaniel. "Senin suçun   değil Nathaniel. Bunu Lila sana zorla yaptırmış asıl suçlu olan o. Lütfen kendini suçlama. Merak etme hala arkadaşımsın." Diyerek Nathaniel' e sarıldı. "Teşekkürler Marinette. Peki ya Lila benim size söylediğimi öğrenirse o zaman ben bittim ne yapacağım?" Dedi." Merak etme dostum ve sana biraz sert çıktım özür dilerim. Lila Kimseye zarar vermeyecek." Diyerek Marinette'in elinden tutup odadan çıktık. "Adrien nereye?" Diyerek beni soru yağmuruna tutuşturdu Marinette." Lila'nin yanına gidip ona güzel bir ders vereceğim." Dedim." Ama Lila bana neden bunu yaptı ki iyi bir kıza benziyor bir nedeni olmalı?" Dediğinde." Iyi bir kız?! Birazdan ne kadar kötü bir kız olduğunu göreceksin Prensesim." Diyerek Lila'nin yanına koyulduk.

Hello 1155 kelime oldu :D ve yazarken cidden keyif aldım. 100 okunma için  tekrar teşekkürler.  Yeni bölüm için oy vermeyi ve hesabımı takip etmeyi unutmayın❤😊

Zorlu Aşk (Adriennette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin