Merhaba arkadaşlar. Bölümün başlığını bulamadım o yüzden bölümün başlığını siz düşünüp yorumlara yazarsınız xD. Neyse 2 veya 4 bölüm sonra mı ne hikaye resmen aşk kavgasına dönecek. Spoiler sadece 2 yeni kız gelecek hepsi bu başka spoiler vermiyorum. Bu arada eğer kitap ile ilgili senaryolar çoğalırsa bölümler daha hızlı gelebilir. Yaz tatili yaklaşıyor ve 3 ay boyunca mucize ile ilgili yaz kitabı yazmayı düşünüyorum. Sadece takipte kalın. İyi okumalar.
Marinette
Karşımda Adrien, Nino ve Alya belirdi. Nino ve Adrien bana şaşkın bir şekilde bakıyorlardı. Alya ise halime biraz üzülmüştü."Mari birkaç dakika konuşabilir miyiz?" Demişti Alya."Tamam de söyleyeceğini." Dedim."Ama biraz ileride konuşalım." Dedi Alya. Bende gözyaşlarımı sildim ve ayağa kalkıp Alya ile bir ilerideki banka oturup konuşmaya başladık.
Adrien
Mari'nin yanına geldiğimizde ağlıyordu. Sonra Alya onunla konuşmak istedi ve bir banka oturdular."Dostum sence ne konuşacaklar.?" Dedi Nino. Benim gibi o da merak ediyordu."Bilmiyorum sanırım özel birşey ise biz karışmayalım." Dedim ve yanımızdaki banka oturduk.Marinette
Alya ile ilerideki banka oturduk."Tamam diyeceğini de." Dedim."Mari özür dilerim. O anıyı tekrar hatırladın değil mi?" Dedi."N-Ne yok canım neden o saçma anı yüzünden kendimi üzeyim ki. Hem çocuk beni sevmiyordu baksana sadece arkadaş olarak görüyordu. Bende zaten o günden sonra ona olan karşı duygularımı degistirmiştim." Dedim. Aslında Alya biraz haklıydı. O o anı için biraz üzülmüştüm. Nedeni tekrar şarkı söyleyip sevdiklerimin yanında rezil olmak istemediğim içindi."Peki neden ağladın?" Dedi Alya."Tamam dürüstçe cevap veriyorum. Aslında biraz üzülmüştüm sadece sevdiklerimin yanında şarkı söyleyip tekrar rezil olacağım diye üzülmüştüm.Olamaz peki ya Adrien beni istemezse bundan sonra!?" Dedim Ve devam ettim." Ya istemezse ya bir gün onun yanında şarkı söylediğimde sacmaladigimda beni bırakırsa ve o çocuk gibi aynısını yaparsa?" Diyerek cümlemi bitirdim."Kızım saçmalama! O çocuk sadece salaktı. Ama Adrien öyle mi hayır(Öyle mi hayır xD. She just a friend xD). Sadece biraz deli ve çılgın aynı senin gibi. Yani onun yanında böyle saçmalasan bile seni bırakmaz hatta sacmaladigin için güler.(Aferin Alya teselli edişini seveyim.) Yani yaptığın davranışa güler ve seninle saçmalamaya başlar." Dediği anda Adrien'e baktım. Onun da bana baktığını fark edince yanaklarim kızardı ve başımı çevirdim. Lütfen buraya gelmesin! " Mari sadece senin insanların önünde o güzel sesinin duymasını istedim. Biliyorum belki bir daha şarkı söylemezsin ama belki tekrar istersem söylersin hem bu sefer gerçektende sesinin avantajını kullanarak çok güzel şeyler başarabilirsin belki." Diyerek bana sarıldı. Alya sadece beni düşünmüştü tamam biraz bu yaptığı beni üzmüştü ama yine de o benim en iyi arkadaşımdı. Sarılmasına karşılık verdim."Saol Alya ama dediğim gibi insanların arasında şarkı söylediğimde dönüp kalıyorum sonra en saçma şarkıları söylüyorum." Diyerek gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (Adriennette)
RomanceIki genç okulun ilk gününde birbirlerinden nefret etmesi ama o gün birbirlerine karşı olan duygularını değişmesi ve o günün hayatlarının değişmesi. Marinette ve Adrien birbirlerini çok sevdiklerine rağmen engellere karşı birbirlerine kavuşacaklar mı...