Chloe
Lila'nin yanından gittiğimde telefonu çıkartıp Adrien'i aramaya başladım. Telefon 2.çalışta açıldı.C:Adrien Kanıt işi tamam Marinette'i buldunuz mu?
A:Hayır. Bulamadık. Bu Lila'yı çok feci yapacağım! Bu sefer elimden kurtulamayacak!
C:Onu merak etme kuzen. Çok güzel saç baş yoldum. Şimdi bende yanınıza geliyorum birlikte arayalım.
A:Tamam Koridorda bekliyoruz.
Dediğinde telefonu kapattım. Marinette lütfen kendine zarar verme. Umarım herşey yoluna girer. Bende bu sırada Adrien gilin yanına gittim.
Adrien
Biz koridorda Chloe'ye bekliyorduk. 2dakika sonra yanımıza geldi.(Bu arada konuşmaları farklı biçimde yapacağım yani Alya:Al Marinette:M gibi olacak.)
C:Evet ben geldim ve Lila yılanından kanıt aldım. Hemde çok güzel bir şekilde.
A:Nasıl aldın?
C:Kuzen bu bir soru mu? Saçını başını yoldum. Kız saçını kurtarsın diye söyledi yoksa hayatta söylemezdi. Ha bu arada kanıt telefonumdaki ses kayıdında.
Chloe bana telefonunu uzattı ve bende ses kaydını açıp dinlemeye başladık.
N:Chloe senden korkulur gerçektende.
Al:Kızım resmen kızda saç bırakmayacaktın daha fazla çekseydin saçını. Yalnız o laflar efsaneymiş.
C:Teşekkürler canısı. Ay Nino korkma benden ben Lila gibi arkadaşlarımı ısırmam.
Chloe'nin son sözüne hepimiz güldük. Zihnimde birşey canlanmıştı. Chloe Lila'ya yeni sevgili olduğumuzda veni uyarmıştı.'Benden söylemedi deme bu kızdan zarar çıkar.' Diye keşke onu dinleseydim.
A:Chloe sen haklıydın.
C:Ne konuda şekerim?
A:Lila ile daha yeni sevgili iken onunla ayrılmamız konusunda.
C:Ben herşeyde haklıyım.
Al:Dur bakalım yani Chloe sen bunları ayırmaya mi çalıştın?
C:Evet çünkü o yılanda çok kötü şeyler sezmiştim ve bu beni rahatsız ediyordu. Ama Adrien boşverip beni dinlemedi.
N:Dostum keşke önceden onu dinleseymişsin.
A:Neyse konumuz şimdi bu değil. Alya ve ben ve siz ikiniz de ayrılıp Mari'yi arayalım.
Diyerek Alya ile Ben Koridordan çıkıp Mari'yi aramaya başladık.
Marinette
Okuldan çıkmıştım. Beni kimse görmemişti. Hâlâ ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk (Adriennette)
Storie d'amoreIki genç okulun ilk gününde birbirlerinden nefret etmesi ama o gün birbirlerine karşı olan duygularını değişmesi ve o günün hayatlarının değişmesi. Marinette ve Adrien birbirlerini çok sevdiklerine rağmen engellere karşı birbirlerine kavuşacaklar mı...