#9 Geçmişteki Korkular

1.6K 141 34
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın Lütfen bu bölüme oy patlaması yapalım canlarım. Iyi okumalar.

Marinette Dupaing Cheng
Adam Adrien'e yumruk atmıştı ve birden yere düştü. Bende"Adrien!" diye çığlık atıp önün yanına geldim ve burnu kanıyordu. Sonra ayağa kalktı ve adama tekrar yumruk attı. Adam da ona tekrar yumruk attı bu sefer Adrien yere düştü. Bende onu kucağıma aldım ve"Adrien!" Dedim. Cevap yoktu. Sonra yanımıza Katleyn geldi.

"Neler oluyor burda Marinette ve Adrien'in yüzü neden kanlar içinde?" Dedi ve bende"Bi kaç adam ben kısa sort giydim diye beni kesip ıslık  falan çalıyorlardı sonra rahatsız olduğumu Adrien'e söyleyince böyle oldu. Lütfen Katelyn yardım et Adrien çok kötü cevap vermiyor gözlerini açmıyor." Diyerek Adrien'e sarılarak ağlamaya başladım.

"Merak etme Marinette o iyi olucak. Şimdi gelelim size beyefendi." Dedi ve Adamın yanına gitti."Evet ne var?!" Dedi adam." Ben buranın kamp görevlisi aynı zaman da kampın polisi de sayılırım. Bu alandaki insanların güvenliği benden sorulur o yüzden tutuklusunuz!" Diyerek arka cebinden kelepçeyi çıkarttı ve Adamın ellerine taktı."A-Ama ben hiçbirşey yapmadım?!" Diyerek itiraz etti adam."Ya öyle mi peki neden hala kızın üstüne bakıyorsun!? Yürü gidiyoruz pis sapık anca kızları kes zaten!" Diyerek adama tokat attı."Marinette ben şimdi Alya ile Nino'ya arıyorum onlar sana yardım eder endişelenme o iyi olucak." Dediğinde telefonun aldı ve ortadan kayboldu.

Yaklaşık 20 dakika sonra Alya ve Nino yanımda belirdi."Kızım olanları duyduk üzülme." Diyerek bana sarıldı Alya."Elimde değil Alya o haklıydı onu dinlemedim ve o yüzden o zarar gördü ya ona birşey olursa?." Diyerek yine ağlıyordum ve Adrien'e daha sıkı sarıldım."Marinette Adrien'e birşey olmayacak hadi gidelim." Dediğinde Nino ile ben Adrien'i kollarından tutup revire götürdük.

Adrien Agreste
Gözlerimi açtığımda sağıma baktım ve elimde bir serum vardı. Gözlerimi iyice gezdirdim revir odasındaydım. Ee tabi onca yumruğu yedikten sonra başka yerde nasıl gözlerimi açmamı düşünüyorum ki?" Prensim! Uyandın." Diyerek Marinette hemen bana sarıldı ve yanağımı öptü ama benim yanağım yumruklardan  dolayı biraz acıdığı  için inledim."Acıyor." Dedim."Kusura bakma." Diyerek saçlarımı okşamaya başladı." Hey dostum. Seni yine iyi görmek güzel." Diyerek yanıma geldi Nino."Senide Dostum." Dedim. "Adrien iyi misin?" Dedi Alya."Evet iyiyim sadece o yumruktan dolayı yüzümdeki yaralar biraz acıyor önemsiz birşey." Diyerek Mari'nin yanağını öptüm."Adrien hepsi benim hatam seni dinleseydim sana  zarar da gelmeyecekti. Bir daha seni dinleyeceğim söz veriyorum." Diyerek gözlerinden birkaç damla yaş düştü.

Zorlu Aşk (Adriennette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin