#4 Bir Aşk İtirafı

2.7K 173 58
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölümü okumaya başlayın. İyi okumalar.

Marinette Dupaing Cheng
Neredeyse 1 günümü ormanda yapayalnız geçirdim sabah gün ışığı doğmak üzereydi. Aniden bir ses duymam ile irkildim ve koşmaya başladım. Aniden ayağım bir ağaç odununa takıldı ve ayağımı burkup düştüm. Ayağa kalkmaya çalıştım olmadı. Ayak bileğimdeki acıyı hissetmeye başladım. Çaresizliğin beni almasına izin verdim ve durduğum yerde ağlamaya başladım.

Adrien Agreste
Çıldıracağım. Gerçektende çıldıracağım! Marinette 1 gündür ortalıkta yok ve 30 kişi onu arıyor ama hala bulamıyoruz! Tanrım lütfen iyi olsun. Alya ile Nino benim yanıma geldiler."Hey dostum Haber var mı?: diyen Nino'ya baktığımda Alya'ya sarılmıştı. Alya'da ağlıyordu. Tabi çocukluk arkadaşı kayboldu 30 kişi onu arıyor ve bulamıyoruz kim ağlamaz. Eğer bulamazsak bende ağlayacağım artık."Hayır Nino. Yok bulamadım onu kahretsin yok her tarafı bakıyoruz yok!" Diyerek elimi sinirle duvara çarptım ve acımaya başladı. O sırada Nino yanıma geldi"Dostum Herkes Marinette'i arıyor merak etmeyin sağ sağlim bulucaz söz veriyorum" dedi. O sırada Alya yanımıza gelip"Onu bulana kadar asla durmayacağım her yeri arayacağım. O-onu bulmalıyım bulmak zorundayım. Nino ya peki b-Bulamazsak?" Diyerek hıçkırarak ağlamaya başladı ve Nino'ya sarıldı. Marinette nerdesin? Gözümden birkaç damla yaş geldi ve kimse görmeden hemen sildim."Merak etme Alya. Onu Bulacağım söz veriyorum." Dedim ve Marinette'i aramaya başladım. Kendime ve Alya'yı söz verdim. Onu bulmadan oraya dönmeyeceğim!

✏Yazardan✏
Neredeyse herkes Marinette'i arıyorlardı ama yine de bulamıyorlardı. Herkes kamp alanında buluştular ve konuşmaya başladılar."Çıldıracağım bu kız yok her yeri baktım yok! Ama onu bulacağım." Diyerek Adrien sinirden elini masaya vurdu."Sakin ol dostum bak herkes onu arıyor lütfen sakin olalım ve pozitif düşünelim eğer sakin olmazsak ve pozitif düşünmezsek bulmayız" diyerek Nino onları sakinleştirmeye çalıştı."Nino haklı çocuklar sakin olun tamam Marinette w gündür kayıp ama 30 kişi onu arıyor merak etmeyin bulacağız onu." Dedi Bayan Bustie. "Ben onu sapasağlam görene kadar aramaya devam edeceğim." Diyerek Alya Yola koyuldu."Bende!"Adrien'de  ona katıldı ve aramaya başladı.

Marinette Dupaing Cheng
Neredeyse Ormanda 3.gunum oluyordu hava kararıyordu. Birden Çalılıkların arasında ses hissettim. Ayağa kalkmaya çalıştım ama olmadı. Ayak bileğimdeki acı daha çok arttı ve yine ağlamaya başladım.

Adrien Agreste
Marinette'i yine arıyordum. Birden Çalılıkların önünden gelen ağlama sesi duydum. O sese doğru gittim. Karanlık olduğu için kim olduğunu göremedim ama yaklaştıktan sonra gördüm. Tanrım Marinette'di! Hemen ona sarıldım ve o da bana sarıldı. "Sonunda seni buldum! Bir daha asla bizim yanımızdan ayrılmıyorsun!" Diyerek ağlamaya başladım ve ona daha da sıkı sarıldım. O da bana daha da sıkı sarıldı ve ağlamaya başladı.
"A-Adrien kayboldum. S-Sonra telefonum şarjı bitti size ulaşamadım. Iyi ki geldin ben çok üzgünüm. Herkesi telaşlandırdım özür dilerim." Diyerek hıçkırarak ağlamaya başladı.

Marinette Dupaing Cheng
Tanrım Adrien yanımda sonunda çok mutluyum aynı zamanda korkmuş ve yorgun. Ona sarılarak hem konuşmaya hem de ağlamaya çalışıyordum. O da bana sarılmış ve ağlıyordu."Tamam sorun yok sen iyisin ya gerisini boşver. Herkes senin çok iyi durumda olduğunu görünce çok sevinecekler özellikle de Alya" dediği an daha da ağlamaya başladım. Alya! Kim bilir ne kadar da üzülmüştür. Salak ben herşeyi yine mahvettim."Hadi bizimkilerin yanına gidelim merak etme herkes seni gördüğünde çok sevinecekler." Dediğinde Adrien ayağa kalktı gözyaşlarını sildi ve bana elini uzattı. Elinden tutarak ayağa kalkmaya çalıştım ama saolsun ayagimdaki acı buna izin vermedi yine düştüm."Ayağım. Acıyor." Diyerek daha da ağlamaya başladım." Marinette Sen iyi misin?" Diyen Adrien'e baktım."Ben iyiyim sadece düştüm ve sanırım ayağım burkuldu o yüzden ayağa kalkamıyorum." Diyerek tekrar Adrien'in elini tuttum ve o da bana yardım ederek sonunda ayakta durmayı becerdim. Başımda çok kötü ağrı ve bedenimde çok büyük bir yorgunluk vardı. Gözlerim hafif açılıyor hafif kapanıyordu."Marinette sen iyi misin?" Dediğini duydum Adrien'in hatta tekrarladı."Marinette sen iyi misin?" Diye. Ama cevap veremedim gözlerim yavaşça kapanıyordu kapanıyordu. Ve kapandı. Bedenimde ağırlık çöktü ve zihnimi serbest bıraktım. Bilinç altımın beni kontrol etmesine izin verdim. Her yer kapkaranlık olmuştu.

Adrien Agreste
Marinette bir anda bayıldı ve tam yere düşücekken tuttum. Kucağıma aldım ve"Marinette uyan!" Dediğimde cevap yoktu. Tanrım lütfen Marinette iyi ol lütfen. Telefonum çaldı ve telefonumu elime alıp açtım."Dostum nerdesin bütün sınıf yine kamp alanında toplandı bir tek sen yoksun." Diyen kişi Nino idi. Hâlâ Marinette'e baktım yine baygın bir şekilde duruyordu."Nino Marinette'i buldum!" Dediğim anda Nino neredeyse çığlık atıyordu."Ne?! Sen ciddi misin? Cidden onu buldun mu? Peki nasıl." Dediği anda Telefonda Alya'nın sesi kulaklarımda duyuldu."A-Adrien Marinette'i buldun mu? O nasıl!?" Dedi. "Evet buldum ve birazdan sizin yanınızda olurum." Dediğimde telefonu kapattım ve yine cebime koydum. "Marinette ac gözlerini lütfen" dedigimde yine bir cevap yoktu ve kamp alanına gitmeye koyuldum.

Nino
"Nino sonunda Adrien bulmuş. En iyi arkadaşım geliyor sonunda ona tekrar sarılabileceğim." Dedigi anda Alya bana sarıldı ve sevinç çığlıkları attı.

Alya
Adrien yanımıza 2 saat sonra geldi. Tanrım Marinette baygın bir halde onun  kucağındaydı. Yine endişelenmeye başladım ve bütün sınıf onların yanında toplandı.
"Adrien Marinette iyi mi neden öyle duruyor neden uyanmıyor o iyi mi." Diyerek yine ağlamaya başladım. Tamam Marinette bulunmuş olabilir ama ona zarara gelmesini hiç istemiyordum. Onun bende değeri çok fazla o benim Kardeşim gibiydi. "Bulduğumda ağlıyordu ve ayağı acıyordu sanırım ayağını burkmuş. Gidelim dediğimde bir anda bayıldı." Dedi Adrien Ve yanımıza Bayan Bustie geldi. "Tamam çocuklar sakin olun bakın arkadaşınız bulundu ve yine iyi olacak hadi revire götürelim." Dedi ve birlikte revire gittik.

✏Yazardan✏
Adrien Marinette'i revire götürdüğünde doktor geldi ve kontrol etmeye başladı." Merak etmeyin sadece biraz yorgunluktan bayılmış hepsi bu kadar serum takacağım birkaç saat sonra kendine gelir." Dediğinde herkes birer oh çekti.
"Hey Alya Nino hadi siz dışarıda eğlenin takılın veya dinlenin ben Marinette'in yanında dururum." Dedi Adrien. " Peki Ama Uyandığında haber vereceksin." Diyerek Alya ve Nino odadan çıktılar. Adrien kendine koltuk çekti ve Marinette'in yanına gelerek koltuğa oturdu. Onun elini tuttu ve diğer eli ile saçlarıyla oynamaya başladı.

Marinette Dupaing Cheng
Başımdaki ağrı azalıyordu ve bedenimdeki yorgunluk da azalıyordu. Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Ayağımdaki ağrı da biraz dinmişti.Sağ tarafıma baktığımda elimde serum , sol tarafıma baktığımda ise Adrien duruyordu."Marinette! Uyandın." Diyerek bana sarıldı. Bende ona karşılık vererek daha da sıkı sarıldım."Sana birsey oldu diye çok korktum Marinette." Dedi ve geri eski yerine oturdu. Bu çocuk cidden beni seviyor muydu? Bilmiyorum ama ben ondan daha fazla uzak kalmak istemedim. Onu sevdiğimi solemek istiyordum."A-Adrien sana birşey söyleyebilir miyim?" Dediğimde Adrien bir an duraksadı ve düşündü.

Adrien Agreste
Bana acaba ne soracaktı yoksa beni sevdiğini mi? Ondan artık uzak kalmak istemiyordum ve bende"Önce benim sana söylemem gereken birşey var Marinette." Dedim.

✏Yazardan✏
"Hayır benimkisi acil." Dedi Marinette. Adrien ise" Ben artık saklamaktan biktim ben söyleyeceğim." Dedi ve"Bence aynı anda söyleyelim öyle cevaplayalım" dedi Marinette. Iki gençte başını onayladı ve"Seni seviyorum" dediler birbirlerine.

Hello arkadaşlar. Evet çok güzel yerinde bitirdim değil mi xD 

Evet kitabimi mucize seven arkadaslariniza önerin böylelikle daha erken yeni bölüm çıkar hoşçakalın oy vermeyi unutmayın ❤

Zorlu Aşk (Adriennette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin