"Ah bu acıttı!" Diyerek saplanan kazığı karnından çıkarmıştı adam, kenara tükürüp karşısındaki Gray'e baktı.
"Anlaşılan o ki bunu zor yoldan halletmemiz gerekecek."Gray gülümseyerek masaya dayadı kendini.
"Hayır, tek yalan söyleyen kendin mi sanıyorsun? Kazıkla ölümsüzlüğümü falan alamazsın, ancak ben seni öldürebilirim."Adam şaşırarak kaşlarını kaldırmıştı.
"Nasıl olur?""Bak salak herif, sana durumu şöyle açıklayayım;" bir sandalyeye oturdu.
"Ben seninle burada çene çalarken Natsu ile Lucy çoktan Juvia'yı köpeklerden kurtardılar bile, ölümsüzlük konusuna gelirsek de... ölü bir insanın kalbine kazık çakmak diyorum, inanıyorsun. İki sene içerisinde bir cesette kalp kalır mı salak?""Sen beni aptal yerine mi koydun!"
"Eh." Ayaklarını masaya uzattı Gray." Biraz öyle oldu."
"Seni öldüreceğim!" Diyerek iki el ateş etmişti Gray'e, ancak Gray'in yaraları hızla iyileşmişti.
"Ah hala anlamıyorsun, dostum... ben zaten ölüyüm." Hızla ayağa kalktı ve adamın yanına gitti. Boynunu elleri ile sardı." Ama sen değilsin." Boynunu kırıp tekme atarak yere düşürmüştü." Aslına bakarsan kendini şanslı hissetmelisin, diğerlerine daha cani davranmıştım."
Başını kaldırıp korkuyla ona bakan diğer iki insanı gördü.
"Tek istediğim siz ikinizi öldürmekti, bakın bana ne yaptırdınız." Diyerek alayla gülmüştü."Özür dileriz, bir daha sana ve sevgiline yakınlaşmayacağız, lütfen!"
Gray kapıyı kilitleyip anahtarı cebine attı ve masanın üstüne çıkıp avizeyi indirdi.
Adamlar merakla Gray'e bakarken, Gray onlarla ilgilenmiyordu bile. Ampullerin hepsini tek tek kırmıştı elleriyle, şimdi odayı sadece ay ışığı aydınlatıyordu.
"Nerede lan bu?" Demişti birisi, Gray karanlıkta kaydolmuştu.
Odada vantilatör sesi duyulmaya başlamıştı, adam merak ve korku içinde etrafa bakınırken diğer arkadaşından hiç ses duyamamıştı.
Telefonunun flashını açıp etrafa bakındı, bu kez de çığlık atmadan edemedi. Arkadaşı kablolara bağlanmış, tepede asılıydı ve elektrik çarpıyordu.
"Siktir!" Diye bağırırken geri geri yürümeye gitti.
Bu kez karanlıkta karnına yediği tekmeyle yere düşmüş, kafasını vantilatöre kaptırmıştı.Gray o harabeden gülerek çıkmıştı.
İntikamını almıştı.Yüzüne sıçrayan kanı elinin tersiyle silmişti, terlemişti. Ancak işte olmuştu, artık rahat rahat ölebilecekti.
Kargaya baktı.
"Bitti, öyle değil mi?"Karga sadece kanat çırpmıştı.
"Evet, bitti." Dedi kendi kendine Gray." Sanırım şimdi mezarlığa gidip derin bir uyku çekmem gerekiyor."
"Gray!" Diye ses duydu.
Aşık olduğu bu sesi her yerde tanırdı, içini bir heyecan kaplarken gözlerini iri iri açarak Juvia'ya döndü.
"Juvia.." diye mırıldandı.Juvia koşarak Gray'in boynuna sarıldı.
"Biliyorum her şeyi, ögrendim.""Juvia üstüm kanlı."
"Umurumda değil." Ağlamaya başlamıştı." Benim için benden uzak duracaktın değil mi? Çünkü görevin tamamlanınca tekrar ö-öleceksin."
Gray kollarını onun beline dolayarak kokusunu içine çekti.
"Evet... üzgünüm."
"Evet Gray." Dedi gülümseyerek Juvia, Gray'den uzaklaşmıştı. Göz yaşlarını silmeye çalışıyordu." Evet."
"Evet mi? Ne evet?" Dedi Gray, şaşırmıştı.
"CD'den bahsediyorum aptal!"
Düşündüğü şey olamazdı, değil mi?
Gray'in yüzüne aptal bir gülümseme yerleşmişti.
"Kabul ediyor musun yani?!""Tabi ki seninle evlenirim!"
"Tanrım, şükürler olsun..." diyerek Juvia'ya sımsıkı sarılmıştı." Çok korkmuştum..."
"O teklifi ne kadar uzun zamandır beklediğimi tahmin edemezsin." Dedi Juvia sırıtarak."
"Öldüğüm gece edecektim, ancak yanlış bir filmi koymuştum ve mecburen film izlemek zorunda kalmıştık." Dedi gülerek Gray.
Juvia da buna gülmüştü.
Gray'den ayrıldı, yüzünü elleri arasına aldı.
"Bir şey isteyeceğim, bu son gecemiz.""Dinliyorum sevgilim."
"Bu gece.. tekrar senin olmak istiyorum."
Bunu söylerken kızarmıştı, ancak sevgisi daha baskındı."Ne?" Diye sordu Gray, genelde Juvia ile birlikteliklerinde bunu nadir yaparlardı, yani düşünün ki 4 yıllık bir ilişki de sadece 4 defa birlikte olmuşlardı.
"Bu gece hiç senin olmamışım gibi, ilk defa olacakmışım gibi bana sahip olmanı istiyorum Gray, bu gece seni istiyorum, iliklerime kadar hissetmek istiyorum. Çünkü madem bu seni son görüşüm olacak, o halde her şey tam olsun istiyorum."
Gray dayanamayarak Juvia'yı öpmüştü. Juvia bu öpücüğe hiç itiraz etmeden karşılık verdi.
Ayrılmak istemese bile dudaklarını ayırmak zorunda kalmıştı Gray.
"Söz veriyorum, ilkmiş gibi hissedeceksin."Smut yazmayacağım baştan diyeyim, ancak onlar yaptılar sayın ekfmeoxmd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karga.|| Gruvia.
Short StoryThe Crow filminden esinlenmiştir. Efsaneye göre kargalar ölen insanların ruhunu öbür diyara taşır, ancak yarım kalan işlerini tamamlamak üzere bazılarının ruhunu ise bedenine görevi tamamlanıncaya kadar geri koyarmış. Gray Fullbuster sadece bir şan...