0.8

197 27 52
                                    

"Sen kimsin lanet olsun!" Diyerek adam kanayan gözünü tutuyordu. Yüzünde oluşan yara yaşasa bile iz olarak kalacak gibi duruyordu.

Gray duygusuz bir şekilde gülümseyerek boynunu kıtlattı.
"Ben kim miyim?"
Dilini dudağında gezdirdi.
"Evine baskın yapıp sevgilisine tecavüz ettiğiniz adamım ben, camdan aşağı attığınız ve diğerleri gibi unuttuğunuz bir adamım. Hayallerini çalan bir diğer adamım, en iyisi ne biliyor musun, ah bak bu bölüme bayılıyorum!" Ellerini çarparak kahkaha attı." Seni öldürecek olan adamım."

"Siktir!" Adam geriye doğru gidiyordu." Sen ölmüştün, seni aşağı atmıştılar, gözlerimle gördüm!"

"Ah evet evet, uhm pekiiii... beni aşağı atarlarken sen ne yapıyordun aşağılık yaratık?"

Adam yutkunarak gülümsemeye çalıştı.
"A-ah ş-şey, dostum çok üzgünüm, bir daha karşınıza bile çıkmayacağım lütfen!"

"Sevgilime ne yapıyordun!" Diye bağırdı sinirle Gray, hemen sonra sahte gülümsemesini yine yüzüne takındı ve başını yana eğerek gülümsemeye devam etti.
"Sanırsam tecavüz ediyordun?"

"A-ah..." adam bir süre yutkundu, sonra ise ecelini kabullenmiş gibi konuşmaya başlamıştı." Evet evet, sevgilini becerdim seni vasıfsız! Biliyor musun, bu o kadar harikaydı ki bunu tekrar yapabilirim!"

Gray'in sinirden gözü kararmaya başlasa bile aldırış etmedi kendisine, yavaş yavaş adama yakınlaşmaya başladı.
"Öyle mi diyorsun?"

"Evet, o mavişi nasıl unutabilirim ki? Tazecikti!"

Karga gakladığı zaman, Gray başını bir benzin istasyonuna çevirmişti. Histerik şekilde güldü ve Karga'ya baktı. Başı ile onayladı.
"Bazen harika planlar bulabiliyorsun, bu etkileyici."

"Kiminle konuşuyorsun sen göt herif?" Diye sormuştu adam.

Gray ona baktığında yüzündeki gülümsemeyi sildi ve adamı tutup benzin istasyonuna kadar sürüklemeye başladı.

"Sikeyim, nereye götürüyorsun beni!?"

"Kapa çeneni." Dedi, yüzünü ekşitmişti." Sesine daha fazla tahammül edemiyorum."

"Ha ha! Bu konu da ne yapacaksın?"
Gray dirseğini adamın başına sertçe geçirdiğinde bayılmasını sağlamıştı.

Karga gaklayarak Gray'in omzuna konduğunda Gray başını ona çevirdi.
"Midemi bulandırıyordu."

Karga bir şey demeden ona bakıyordu.
"Önce erkekliğini alacağım."

Benzin istasyonuna girdiğinde adamı yere fırlatıp attı. Cebinden çıkardığı zipposunu yaktı, diğer cebinden çıkardığı çakısının demirine tutmaya başladı ateşi.

Gümüşten kırmızıya dönen çakının ucu, birazdan olacakların sadece ilk izlenimiydi.

Çakının ucu kıpkırmızı olunca, Gray zipposunu kapayarak cebine attı. Çakıyla adama doğru yaklaştı ve adamın pantalonunu çıkardı. İç çamaşırıyla kalan adamı her ne kadar midesi bunu kaldırmasada anadan doğma soymuştu.

Erkekliğini çakısıyla vurduğu gibi kesip sökmüştü. Üstüne bulaşan kandan iğrenmedi, sadece biraz olsun rahatlama vardı üzerinde.

Karga.|| Gruvia.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin