Final.

176 22 51
                                    

"Hadi Natsu, acele ette ambulansı ara, kız doğum yapıyor burada!" Diye bağırdı Lucy.

Juvia derin derin nefes alıp veriyordu.
"Canım yanıyor!"

"Sen doktor değil misin, niye sen ebeliğini yapmıyorsun!?" Dedi endişeyle Natsu, bir yandan da acil servisin numarasını çeviriyordu.

"Çok basit, çünkü ben kadın doğum doktoru değilim! Çabuk ara şu lanet hastaneyi!"

"Ah evet, merhaba! Magnolia kent marketine acil bir ambulans alabilir miyiz? Arkadaşımız doğum yapıyorda, hem de markette!"

"Reklam yapmasana salak!" Dedi Lucy göz devirerek.

"Birazdan burada olurlarmış." Dedi Natsu ve telefonu kapadı.

"Tamam Juvia, bak duydun sende. Şimdi burada en büyük görev senin, derin derin nefes alıp veriyorsun, elimi sık."
Juvia derin derin nefes alıp vermeye başlamıştı. Çok fazla terlemişti, Natsu peçeteyle onun terini siliyordu.

"Ambulansı bekleyemez." Dedi Lucy, derin bir nefes aldı ve market görevlisine döndü.
"Dinlenmek için bir yeriniz var mı?"

"İleride solda bir odamız var, marketi kapatınca biraz orada dinleniriz genelde."

"Tamam, teşekkürler." Dedi Lucy ve Juvia'nın bir kolunu omzuna atarak odaya götürmeye çalıştı.

Ancak Natsu, Juvia'yı kucağına almış, koşar adımlarla o odaya götürmeye başlamıştı bile.

Lucy kapıyı Natsu ve Juvia'ya açmıştı, Natsu, Juvia'yı koltuğa koymuştu.

"Tamam sen odadan çık şimdi Natsu."

"Ne? Neden?!"

"Doğum yaptırıcam çünkü sevgilim, çıksana!"

"Hani yaptıramazdın?"

"Bunu mu konuşucaz şimdi! Git hadi!"

Natsu odadan dışarı çıkmıştı.

Lucy, Juvia'nın çamaşırını indirip çıkarmıştı.
"Bak şimdi Juvia, derin derin nefes alıp ıkınıyorsun tamam mı? Arkanda yastık var onu ısırabilir ve sıkabilirsin."

Juvia başını salladı ve arkasından yastığı alıp ısırmaya başladı.
"1-2-3, ıkın Juvia!"

Juvia ıkınmaya başlamıştı, Lucy gülümsedi.
"Hadi devam et, başı gözüküyor!"

*  *  *

"Juvia nasıl?" Diye sordu Natsu.

"İyi..." diyebildi Lucy.

"Peki ya bebek? Hadi ama, onu görmek istiyorum bir an evvel!"

"Natsu..." diye mırıldandı Lucy.

"Noldu?"

"Bebek... ölü doğdu."

Karga.|| Gruvia.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin