FaithZiua de astazi trece repede. Acelasi tipar. Ma trezesc, imi fac dus, ma inbrac, mananc, plec, o iau pe Soph, ajungem la scoala, Cole ma saruta de bun venit, mergem la ore, in fiecare pauza stau cu Soph, Cole si prietenii lui printre care si Blake, Cole ma saruta de la revedere si ajung acasa. Nimic special in afara faptului ca Blake s-a uitat urat la mine si la Cole cand ne sarutam... Care e problema lui? In fine... Ajung acasa si ma duc in camera lui Chase.
-Hey! Esti gata? Intreb eu din usa. Il caut pe Chase si vad ca e pe balcon fumand. Iar. Se intoarce spre mine si vede ca ma uit urat la el si intelege ce vreau sa spun. Isi da ochii peste cap, stinge tigara si se ridica de pe bancuta ducandu-se in baie.
-Da, trebuie doar sa imi retusez putin machiajul si vin. Spune el sarcastic din baie si eu incep sa rad. Imi place cand suntem asa apropiati. Cand radem impreuna. Ma face sa ma simt ca si cum chiar as face parte dintr-o familie normala. Zambesc fara sa vreau la gandul asta, iar Chase care tocmai ce a iesit din baie observa.
-Ce e? De ce zambesti?
-Nimic. Doar ca imi place sa petrecem timpul impreuna. Spun si zambesc si mai mult. Chase isi da ochii peste cap si zambeste putin.
-Da,da... Bine. Spune el trecand pe langa mine
Ne urcam in masina si pornim spre Mall. Alegem sa mergem la filmul "Nerve" care incepe in 5 minute. Ne luam floricele si nachos si intram in sala. Mergem spre locurile noastre si observ ca langa locurile noastre mai sunt doi oameni. Un baiat si o fata. Cand ajungem la randul nostru ei rad, iar baiatul se uita la mine si zambetul dispare. E Blake. Grozav.
Din pacate Chase intra primul pe rand fortandu-ma sa stau langa Blake. El se uita la mine cand ne asezam, dar nu spune nimic si asta ma bucura. Nu as vrea sa fac vreo scena de fata cu Chase.
-Chase? Intreaba o voce de fata iar eu, Chase si Blake ne intoarcem spre fata din dreapta lui Blake.
-Ana? Intreaba Chase zambind. Hey! Spune el si ma uit cand la fratele meu cand la fata, Blake facand la fel.
-Va cunoasteti? Intreb eu si Blake in acelasi timp, asta starnindu-ne o reactie stanjenitoare.
-Da... Suntem colegi. Raspunde Ana.
-Oh... Spun eu surprinsa.
-Faith, ea e Ana. Spune Chase iar eu ii zambesc.
-Blake, el e Chase. Spune si Ana iar Blake da mana cu Chase peste mine.
Ma gandesc la ceva ce sa spun si ma decid sa ma comport de parca nu l-as cunoaste pe Blake.
-Eu sunt Faith. Ii spun lui Blake si ii intind mana zambindu-i.
-Blake. Spune el dand mana si mine si zambind la randul lui.
-Hey, Ana, vino aici! Spune Chase si vad ceva in ochii lui. Cred ca o place. Si nu il invinovatesc, Ana e superba. Cand aude oferta lui Chase ea se inroseste si vine spre Chase cu punga ei de floricele. Cei doi incep sa vorbeasca si o liniste stanjenitoare se lasa peste mine si Blake.
-Deci... Incepe el si se apleaca spre mine. Ne vom preface ca nu ne cunoastem? Ma uit la el nestiind ce sa ii raspund asa ca dau afirmativ din cap.
-Uite....
-Nu. Nu vreau sa stiu orice scuza ai pentru ceea ce ai facut. Spun eu repede.
- Asculta ce am de spus si apoi vom petrece restul serii prefacandu-ne ca nu ne cunoastem. Ok? Stiu ca nu o sa scap de el pana nu il ascult asa ca fac ceva ce nu vreau si dau din cap afirmativ.
-Stiu ca stii ceea ce s-a intamplat. Deschid gura sa neg dar el continua. Te-am vazut printre copaci. Nu pot sa spun altceva decat ca imi pare rau. Dar stiu ca asta nu va repara nimic. Oricum, stiai ca ceva de genul asta urma... De asta ti-am lasat acel biletel cu "imi pare rau".
CITEȘTI
O Viata "Perfecta"
FantasíaFaith Anderson este fata unor bogatasi din Marea Britanie. Este vazuta de ceilalti oameni ca fiind PERFECTA. Familie bogata, note mari, prieteni multi etc. Dar ceea ce nu stiu multi este faptul ca, imediat cum intri pe usa casei ei, dai de certuri n...