56-The End

1.7K 118 32
                                    

С Люк сме заедно от две години. Откакто мама разбра, че единствено той ме прави щастлива, се държи много добре с него. Дори бих казала, че са близки. Люк започна работа и му плащат добре.

А относно нас, аз съм бременна в петия месец. За всички ни бе изненадващо, но се зарадваха. Дори и мама.За сега нещата се развиват все по-добре.

-Как сте госпожо Хеммингс? - попита ме Люк, влизайки в стаята. О, да забравих да спомена. Люк ми предложи и вече съм госпожа Роуз Хеммингс.

-Благодаря, добре съм господин Хеммингс! - отвърнах му с усмивка.

-А как е малката палавница?-седна на леглото до мен и погали корема ми.

-Люк, говорихме за това! Не искам да говориш на детето ми в женски или мъжки род! Няма значение дали ще е момиче или момче.!

-Мама, днес е много заядлива! - каза на коремчето ми и го целуна.

-А, татко днес е решил да се прави на задник! - казах, а Люк се засмя.

-Секси задник! - засмя се още по-силно.

-Люк!

-Какво? Само отбелязвам! Няма значение. Каквото и да е ние ще го обичаме много. Ще му дам всичко което аз не съм имал като малък. Най-вече любов.

-Ще бъдеш прекрасен баща, Люк. - признах му, а той само повдигна рамене.

-Само това мога да му дам. Поне ти ще бъдеш прекрасна майка. - каза и целуна челото ми.

-Люк, забрави за миналото. Мисли само за бъдещето ни. Аз, ти и малкото ни бебе. Може би  краят ни няма да е щастлив като този на Хари и Теса или пък Крисчън и Ана, но това ще бъде нашия щастлив край.

-Знам. Просто още не мога да свикна. До преди година и половина нямах нищо,а сега ще си имам семейство. Благодарение на теб, принцесо.

-Защо на мен?

-Защото ти ме промени. До преди теб не знаех какво е да обичаш, а още по-малко и чувството да бъда обичан.. Обичам те, Роуз.!

-И аз те обичам, Люк.

                       ...... Край........

Texting with my kidnapper حيث تعيش القصص. اكتشف الآن