Ai vorbit vreodata cu cineva despre asta? Despre relația noastră, despre certuri, despre zâmbete furate sau despre marea despărțire? Care s-a întâmplat printr-un mesaj?
Erai aşa protectiv cu prietena ta cea mai bună, sunt curioasă cum a reacţionat când i-ai spus cum ai rupt legăturile cu mine.
Cum vorbeai despre mine? Cum i-ai spus că suntem împreună? Cum a aflat colegul tău de bancă?
Mama ta va afla vreodată? Presupun că nu.
Cui i-ai mai spus? De ce sunt căutată de colegii tăi?
Oare fosta ta ştie ca am fost împreună? Eram prietene.
Oare ceilalți ştiu?
A fost cineva surprins? Care au fost reacțiile lor? Ai vorbit despre mine cu drag sau cu nervi? Le-ai spus că te-ai săturat de mine? Sau le-ai spus că ai fost un dobitoc în ultimul timp si nu ştiai cum să închei lucrurile? Ai cerut sfatul cuiva? Ai ţinut în tine?
Ai simțit nevoia să vorbeşti cu cineva despre asta?
Să te descarci? Sau nu a fost destul de important încât să simți nevoia să te descarci? Râdeau de tine prietenii? Îți spuneau lucruri urâte? Te susțineau?Ai vorbit cumva despre îmbrățişările promise şi întâlnirile stabilite? Ai spus cuiva de sacrificiile pe care eram dispusă să le fac? Şi de modul în care tu le-ai dat cu piciorul?
Le-ai spus cum îți plăcea să mă tachinezi şi cum ai reuşit să treci de zidul meu de piatră?
Le-ai spus că ții la mine?
Că m-ai iubit?
Sau ca nu m-ai iubit la aceeasi intensitate?