26.Ar fi timpul

45 3 0
                                    

''I overthink and overthink and overthink. And then, i overlove.''

Sunt multe lucruri pe care nu ți le-am putut spune. Din multe motive.
Sunt multe lucruri pe care le țin în sufletul meu. Cuvinte păstrate adânc într-un colț întunecat, cuvinte care se aruncă în inima mea asemenea unor săgeți.

Cred că ar fi timpul să le las în voia sorții. Cred că ar fi timpul să încerc să mi te scot din gânduri.

Probabil o să faci întotdeauna parte din inima mea.

Mi-ai pictat iubirea în suflet. Am fost fericită. Am fost încercată de sentimente mai puternice decât știam că există. Mi-ai arătat că există și persoane ,,pe sufletul meu'' și, mai mult de atât, mi-ai arătat că eu pot fi iubită pentru ceea ce sunt. Pentru cine sunt. Că pot fi plăcută în acel fel.

Însă, în felul cum ai terminat tot, m-ai făcut să mă întreb dacă mai merită să am încredere în cineva. Am realizat că nu sunt pregătită pentru o relație adevărată și ceea ce implică ea. Poate că ne-a fost mai ușor, pentru că a fost la distanță. Poate că nu. Poate că ăsta este motivul despărțirii în sine. Sunt mii de teorii.

Eu trăiesc pe principiul că fiecare lucru se întâmplă pentru un motiv, fiecare persoană îți apare în cale cu un scop, niciodată din pură coincidență. Poate că tu ai fost în viața mea o lecție. Poate că aveam nevoie să mi se deschidă ochii. Să văd realitatea așa cum e. Dar știi, realitate sau nu, fără vise eșți nimic. În viață trebuie să simți. Altfel, poți spune că doar supraviețuiești. Și nu cred că o viață ar merita irosită în felul asta.

Ai apărut în viața mea pentru a mă învăța că nimic nu poate fi imposibil. Ai apărut în viața mea ca să mă înveți să trăiesc cu adevărat. Să simt. Să iubesc. Să sufăr. Să mă bucur. Să zâmbesc din toate prostiile posibile. Ai plecat din viața mea pentru a îmi deschide ochii la realitate, pentru a îmi arăta că nimic nu e ca în poveșți, să se termine cu bine și să trăim fericiți până la adânci bătrâneți. Ai plecat din viața mea pentru a îmi da șansa să simt lucruri și mai profunde, și mai ales, pentru a-mi da șansa să mă pun pe mine pe primul plan. Să mă concentrez asupra mea și asupra deciziilor pe care le fac, pentru că de aici încolo sunt foarte importante. Pentru a mă concentra asupra viitorului meu. Pentru a avea mai mult timp pentru mine și pentru hobby-urile mele cărora nu le-am mai acordat importanță.

Nu o să neg că totul era mai frumos când eram împreună. Făceam lucrurile cu drag. Nu mi te puteam scoate din cap. Erai acolo și mă făceai să zâmbesc tot timpul. Erai acolo și mă motivai. Erai acolo și mă făceai să râd cu glumele tale proaste. Erai acolo și mă determinai să încerc lucruri noi, numai de dragul tău. Erai acolo și mi-ai arătat că viața nu se rezumă doar la ce știu eu. M-ai determinat să ies din zona mea de confort. Parcă atunci am realizat că lumea e foarte mare. Și există multe persoane bune. Persoane pe placul meu. Oriunde m-aș uita văd suflete frumoase. Trebuie doar să îmi deschid orizonturile de cunoaștere și să învăț din nou să mă deschid așa. Pentru că viața înseamnă ceva mult mai deosebit dacă ai persoane cu care să împărtășeșți fericirea, dar și tristețea, distracția, dar și momentele în care simți că cedezi. Mi-am dat seama că o să întâlnesc multe persoane care o să facă parte din viața mea doar temporar. Și poate că așa e cel mai bine.

Când ne-am despărțit, portița aia deschisă cu greu de tine s-a închis iar. A fost o perioada grea pentru mine. Pentru că eu nu mă atașez repede de oameni, dar și când o fac, greu mai îmi trece. M-am atașat de tine și mai ales pentru că vorbeam toată ziua aproape. Îmi făceam timp pentru tine și stăteam noaptea târziu să vorbim. De asta mi-a fost greu. Pentru că a fost o schimbare radicală peste noapte. Mă obișnuisem cu tine în viața mea și într-o zi ai realizat că nu am fost îndeajuns și ai plecat. În plus, toate lucrurile din viața mea erau de atunci legate de tine. Însă, poate, încetul cu încetul, voi reuși să deschid acea portiță singură.

Ideea este că sunt sigură că voi mai trece prin dezamăgiri din dragoste. Pentru că sunt om, și toți simțim fie că vrem, fie că nu. Dar o să întâlnesc pe cineva la un moment dat care mă va face să realizez că, cu bune, cu rele, el este alesul.

Sigur că, sunt adolescentă și noi tindem să dramatizăm lucrurile. Însă, fiecare are problema sa de proporții, care nu poate fi comparată cu a altcuiva.

M-ai întrebat la început ce cred eu că înseamnă o relație. Poate că încă nu știu pe deplin. Dar un lucru știu sigur: cele mai important aspecte ale relației sunt să comunici, să lași de la tine pentru persoana iubita, să faci sacrificii, și să vă rezolvați problemele împreună. Nu aveam deloc experiență, dar nu cred că tu aveai prea multă. Însă, întrebarea trebuia să fie: ce crezi tu că înseamnă o relație la distanță? Ei, o relație la distanță este mult mai complicată decât o relație propriu-zisă, și aici intervin mulți factori diferiți.

Vreau să îmi iau rămas-bun. Așa cum tu nici nu ai încercat. Dar eu simt că trebuie să fac asta pentru a reuși să trec la un alt capitol. Întotdeauna vei avea locul tău în inima mea. Te voi iubi mereu. Singurul meu regret este că mi-am pierdut unul dintre cei mai buni prieteni.

Sper să îți găseșți o fată care să te iubească cel puțin cât te-am iubit eu. Sper să treci prin momentele frumoase ale unei relații și nu la distanță. Sper să reușești să faci tot ce ți-ai propus și sper să ai parte de experiențe inedite. Sper să fii fericit. Poate mult mai fericit decât am reușit eu să te fac. Sper să iubești și să fii iubit din tot sufletul. Poate, cândva, ne vom întâlni din nou. Și ne vom aminti.

Rămas-bun,

a ta creață


Toate lucrurile pe care nu ți le-am putut spuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum