ғɪɴɴ ᴡᴏʟғʜᴀʀᴅ

1.3K 55 5
                                    

Dzisiaj (T/I) postanowiła odwiedzić swojego brata Jaedena na planie "IT". Gdy Jae ją zauważył od razu się uśmiechnął, podbiegł do niej i mocno przytulił.

- Hej (T/I)! - wita się z nią.

- Cześć - dziewczyna uśmiecha się. - Jak się miewasz?

- Dobrze, poznałem sporo ludzi.

- Och, to super. - mówi dziewczyna.

Jaeden zawsze miał problem z zawieraniem nowych kontaktów. Był po prostu wstydliwy.

- Mogę was poznać - uśmiecha się Jae i ciągnie starszą siostrę za rękę.

- Nie, nie mu... - odzywa się dziewczyna, lecz jest już za późno, ponieważ już są przy innych chłopcach.

- Chłopaki chciałbym wam przedstawić moją starszą siostrę, (T/I) - mówi Jaeden - No więc to jest Jack - uśmiechnięty brunet macha do dziewczyny co ona odwzajemnia - To Wyatt - chłopiec uśmiecha się i mówi "Hejka" - A to Finn. On jest w twoim wieku.

- Miło mi. - mówi loczek i podaje dziewczynie rękę.

- Muszę iść do łazienki - odzywa się Jaeden.

(T/I) siada na pustej kanapie. Czuje się troszkę niezręcznie. W pomieszczeniu słychać tylko rozmowę pomiędzy Wyattem i Jackiem. Nagle (T/I) czuje, że kanapa ugina się pod ciężarem Finn'a.

- Jak ci się podoba w LA? - odzywa się ciemno włosy.

- Jest spoko - dziewczyna uśmiecha się lekko i odwraca się do chłopaka.

- Też tak sądzę. - chłopiec odwraca się do (T/I)

- Czy mój brat dobrze się tutaj sprawuje?

- No... Jest strasznie nadpobudliwy i ciągle się śmieje przy nagrywkach - przewraca oczami Finn. - A tak prywatnie jest okej.

- Dziwię się, że jeszcze z nim wytrzymujecie. W sensie, kocham go, jest moim bratem, ale przyznaj, że jest okropnie wkurzający.

- No... Tak - oboje wybuchają śmiechem. - To jest racja.

- Jaeden kiedyś zabrał moje oszczędności i poszedł na pizzę z kolegą. Oj miał aferę, miał.

- Biedny Jae - chłopak wydyma dolną wargę po czym znów wybucha śmiechem.

Chociaż Finn i (T/I) znali się od pięciu minut, czuli jakby spędzili ze sobą całe życie.

- No więc, skończyłaś już piętnaście lat? - pyta ciemnowłosy zmieniając temat.

- Nie, mam urodziny w grudniu.

- Ja też! - mówi rozbawiony Finn - Którego?

- Dwudziestego drugiego - odpowiada dziewczyna.

- Ja dwudziestego trzeciego - odpowiada Finn.

- Omg, bliźniaczki - uśmiecha się (T/I).

<❁>


𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬 • 𝐒𝐓, 𝐈𝐓, 𝐈𝐚𝐧𝐨𝐰𝐭Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz