ғɪɴɴ ᴡᴏʟғʜᴀʀᴅ

1K 45 29
                                    

🔞🔞🔞

Dzisiaj (T/I) cały dzień spędziła w domu Finn'a. Grali w gry, oglądali filmy, nawet razem gotowali. Rodziców chłopaka nie ma, ponieważ wyjechali w delegację.

- Zostajesz na noc? - pyta chłopak gdy leżymy razem na łóżku.

- Nie wiem, czy mogę. - dziewczyna uśmiecha się lekko.

- No proszę - chłopak chowa twarz w szyi dziewczyny o zaczyna ją całować.

- Finnlard to zależy od moich rodziców - mówi (T/I).

- To powiedz, że nocujesz i swojej koleżanki czy coś.

- No dobrze - (T/I) bierze telefon w rękę i wybiera numer swojej mamy.

Po chwili rozmowy zgadza się aby została u swojej "przyjaciółki". Odkładam swój telefon i odwracam się znów do Finn'a.

- Mogę - uśmiecha się do chłopaka.

- Jeej - mówi i łapie ją w talii po czym całuje w usta.

Dziewczyna odwzajemnia pocałunek i wplątuje swoje palce w włosy chłopaka, masując swoimi paznokciami jego głowę.

Chłopak zawisa nad dziewczyną i gładzi jej uda. Finn odrywa się od jej ust i przenosi się na jej szyję. (T/I) podnosi głowę pod wpływem podniecenia.

- Co my robimy? - pyta dziewczyna lekko odpychając Finn'a.

- Całujemy się - chłopak uśmiecha się łobuzersko i znów całuje jej usta.

Jego dłonie łapią za brzegi koszulki (T/I). Po chwili już nie ma jej na sobie. Dziewczyna była lekko zawstydzona przez co wyskoczyły jej rumieńce na policzkach.

Nie miała cycków jak te wszystkie najlepsze dziewczyny i była raczej troszkę za chuda przez co widać jej było kości.

- Jesteś piękna, skarbie. - chłopak głaszcze jej policzek, aby rozluźnić (T/I).

Finn zjeżdża ustami na jej ramiona potem na piersi, a później na brzuch.

Później rozpina jej spodnie i ściąga je do kolan.

<❁>

ja jestem zbyt shy zeby pisac takie rzeczy przepraszam 👉👈😳 staralam się

I przepraszam że wczoraj nie było rozdziałów ale cały dzień siedziałam nad książkami i dzisiaj też prawdopodobnie będę to robić więc może albo wieczorem albo jutro rano pojawi się rozdział 😘

Edit: już są talksy na moim profilu ❤️

𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬 • 𝐒𝐓, 𝐈𝐓, 𝐈𝐚𝐧𝐨𝐰𝐭Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz