Poddenerwowana (T/I) wchodzi do pomieszczenia wypełnionego ludźmi. To ten moment gdzie wszyscy się zapoznają.
Dziewczyna otrzymała jedną z głównych ról serialu "I am not ok with this". Gdy się dowiedziała, że będzie grać Dinę, czyli przyjaciółkę głównej bohaterki była po prostu wniebowzięta.
Gdy (T/I) widzi dziewczynę o rudawej czuprynie od razu ją rozpoznaje. To Sophia Lillis, znała ją z filmu "TO". Uważała, że jest wspaniałą aktorką.
- Cześć - męski głos wyrywa dziewczynę z zamyśleń.
Wyatt Oleff. Jego też znała z "TO". Też jest w tym dobry. (T/I) uważała, że Wyatt jest też bardzo atrakcyjny.
- Oh cześć - odpowiada nie pewnie dziewczyna.
- Jestem Wyatt - chłopak wystawia rękę.
- (T/I) - (K/T/W) podaje brunetowi dłoń.
- Miło mi cię poznać (T/I). - chłopak uśmiecha się od ucha do ucha co lekko onieśmiela (T/I).
- Mi ciebie również. - dziewczyna odwzajemnia uśmiech chłopaka.
- To twoja pierwsza rola? - dopytuje chłopak.
- Tak, przyznam, że jestem lekko zestresowana.
- Nie stresuj się - chłopak obejmuje (T/I) i pociera jej ramię. - Na pewno będzie wspaniale!
- Mam taką nadzieję - (K/T/W) chichocze nerwowo.
- Jeszcze zobaczysz, na pewno nie bedziesz żałować - mówi - Poznałaś już Sophię?
- Jeszcze nie.
- Ja was poznam - Wyatt ciągnie dziewczynę w stronę rudowłosej.
- Sophia, pozwól, że ci przedstawię naszą nową przyjaciółkę, (T/I) - Wyatt wskazuje na (T/I).
- Och, cześć. Grasz Dinę, o ile się nie mylę? - dziewczyna podaje dłoń (T/I).
- Tak - odpowiada (T/I).
<❁>