Всичко беше нормално като всеки скучен понеделник. Дона стоеше в час по английски и гледаше в една точка, беше изключително скучно, бяха около 7 човека в стаята, защото все пак са 12 клас, беше съвсем нормално да не влизат в часовете, а Дона...все още стоеше и гледаше тавана, нареждайки Т/И наум, защото именно тя я беше накарала да дойде.
Г.Т. Дона
Беше толкова скучно, че на скуката й беше скучно...нямам думи, че и в стаята бяха само кокошките от класа ми...пак говориха за момчета, гримове...и за балът. Всички момичета от класа ми си имат кавалери, а Т/И ми каза, че ако никой не ме покани ще прати Гергана с мен...толкова нелепа идея....Г.Т. Гергана
Имахме тест по математика, а на мен ми се пиеше вода, помолих господина за разрешение и съответно го получих. Отпих една глътка, но в устата ми имаше вода, когато онези тримата от съседния апартамент не се подадоха на вратата и познайте...водата не беше вече в устата ми. Така господинът ме изгони, излязох а онези тримата дойдоха след мен. Обърнах се към тях, а този идиот ми се смееше.Аз-какво се смееш??
???- Искаш ли вода?
След това отново започна да се смее и онзи кокос също започна, само този с черната коса остана тих и ме гледаше сериозно.
???- Добре, добре, съжаляваме, но не очаквахме такава реакция точно от теб.
Аз- Както и да е.
С това отидох към тоалетните да се подсуша.Г.Т. Джимин
Ние си търсихме стаята, но явно не сме толкова добри в това. Влязохме при малките и видях онова момиче от сутринта, но този път ме гледаше лошо и говореше малко. А сега тя си тръгна...сами сме.
Влязохме в съседната стая и най-накрая я открихме.Г.Т. Джънгкук
Не знам кое открихме стаята или онзи домат, което ме кара да се замисля къде е Т/И?
Представихме се на класа, не че имаше хора, но го направихме...Джимин беше пръв.Джимин- Здравейте..дами и учител, аз съм Джимин и се надявам да станем приятели.
???- С теб...никога, за какво ми е някакъв китаец.
Джимин наведе глава.
Аз- А на него за какво му е скумрия като теб...като вас?? Хмм.
С тези думи сложих ръце на кръста си все едно някоя майка се кара на детето си защо не си е написало домашните.
Онзи домат започна да се смее, може би изглеждах странно и след това видях момчетата да се смеят, естествено беше заразително и аз започнах да се смея сам на себе си.Г.Т. Дона
Лелеее тези тримата са ми в класа, вече ще ставам рано, ще идвам на училище заедно с тях и ще бъда тяхна сянка.Г.Т. Т/И
Имахме само една лекция за днес, тъй като ни отмениха другите...часът минаваше съвсем нормално, когато 4 момчета влязоха в стаята едно след друго, да...познахте, нашите съседи.
Представиха се един по един.
Щука? Жин? Нинджаон? Иии Хобит. Да. Така се казваха, почти сигурна съм.
По ирония на съдбата имаше празно място до мен и Щука седна там, беше висок с ментова коса, изглеждаше толкова пухкава. Какво говоря? Ужас, но не се очудвам винаги щом стане въпрос за коса аз съм там...Аз- Здравей, Щука?
Щука- Казвам се Шуга, не Щука, това име е нелепо...кой ще се кръсти с наименование на риба?
Аз- Името ти означава захар, драги...
Шуга-.....Нека слушаме какво обяснява господина.