Г.Т. Т/И
Лежах на леглото си и гледах снимки в социалните мрежи. Изведнъж излезе снимка, от която ми се доплака...Кук беше с момиче. Не исках да гледам това повече, не знам защо, но започнах да плача силно...Колко хора, които обичам трябва да изгубя? Защо? Не заслужавам ли да бъда обичана?Г.Т. неутрал
Дните си минаваха, а Т/И ставаше все по-зле, изглежда започваше да навлиза в депресия...Не разговаряше с никого, подминаваше момчетата без да им каже и дума. Не изглеждаше никак добре, стоеше в стаята си по цял ден, плачеше, не се хранеше...Всяко нетипично за нея нещо.Г.Т. Юнги
Винаги щом се опитвах да я заговоря тя бягаше или ме игнорираше, не беше същата Т/И...Изглежда има проблем...
Отидох при Джин, защото беше единствения, който можеше да говори с Т/И.Аз- Джин...
Джин- Знам какво искаш да ми кажеш, всички ми казаха и ме питаха по тази тема, не знам как би говорила с мен, когато не иска да говори дори с момичетата.
Аз- Тя не е добре. Вижда се, че нещо я мъчи прекалено много, дори не иска да види кучето си...иска да е сама, а ние я оставяме.
Джин- Ще се опитам...
Аз- КАК ТАКА ЩЕ СЕ "ОПИТАШ", ТРЯБВА ДА НАПРАВИМ ВСИЧКО, ЗА ДА СИ Я ВЪРНЕМ!!!
Джин- Юнги, успокой се...
Тогава започнах да плача...
Това беше първият път, в който плаках пред момчетата...Г.Т. Т/И
Бях сама... Беше спокойно...Влязох в банята и след това се изкъпах и се облякох, легнах на леглото си и започнах да плача, тогава някой влезе в стаята.Аз- Дони, казах ти, че не ми се говори...
Джин- Аз съм, сладкишче.
Аз- Моля те...върви си.
Джин- Обещах на майка ти да се грижа за теб.
Аз- Още много хора обещаха да се грижат за мен, но явно не съм ги заслужила.
Продължих да плача...
Джин- Моля те. Ти си моята светлина сред тези неандерталци, а сега светлината ми е угаснала... Искам да излееш всичко...Тук и сега, пред мен.
Погледнах го и започнах да плача.
Аз- Защо хората, които обичам имат кого да обичат, а аз винаги съм назад. На никого не му пука за мен. Аз съм просто тъпата и скучна Т/И...
Разказах всичко на Джин... всичко, което мисля, чувствам, вече той знаеше всичко, което се случваше в главата ми.
Сега беше много по-добре.
Изведнъж някой връхлетя в стаята и ме прегърна- беше Юнги, веднага го прегърнах и започнах да плача отново.
След това влязоха момичетата и започнаха да плачат..
Чувствах се, все едно не сме се виждали толкова дълго време.
Влезе един човек, който от една страна не исках да виждам, защото се чувствах предадена, а от друга- отново исках да говоря с него...Исках да бъда до него...Кук- НОНААА!
Започна да плаче и дойде и ме прегърна.
Кук- Съжалявам ако съм направил нещо... Набий ме, направо ме убий, но не ми се сърди...Ти си моята нона... Не мога да те гледам в това състояние...
Осъзнах колко глупава съм била...Всички тези хора ме ценят и обичат, а аз си мислех, че не съм достатъчно добра за тях...