31

162 14 0
                                    

Г.Т. Т/И
Прибрахме се, а аз бях толкова спокойна, знаех, че в момента всички сме заедно и всичко ще е наред. Сигурно се чудите какво стана с работата ми...след историята с киселото мляко ме изгониха и сега имам повече време за себе си. Ходех на работа, за да имаме някакви допълнителни пари, но родителите и на трите ни ни пращат, така че са предостатъчно... и без това се чувствах зле там...
Преди да кажа следващото бих искала да знаете, че аз не съм парти личност, предпочитам да стоя вкъщи- да гледам телевизия, чета книга или нещо такова. Другите предложиха да отидем на клуб, за да отпразнуваме оставането ми, аз не мисля, че е нужно и го смятам за леко банално...

Аз- Аз няма да дойда...Вие може да се забавлявате и за мен.
С тези думи започнах да търся ключа си и да отключвам вратата.
Чух, че всички са против оставането ми вкъщи.
Аз- Вижте... Аз не обичам такива места, не ми харесват, а и винаги е пълно с много хора, а мен ме е страх от тълпи.
Джимин- Нонаа, всичко ще е наред! Няма да останеш сама.
Аз- Добре.
Запомнете какво казах току-що или по-точно те какво казаха на мен.
Всички се прибрахме и започнахме да се оправяме. Аз влязох и се изкъпах, но ме мързеше прекалено много и затова си легнах... и заспах.
По едно време чух някой да ми крещи, когато се събудих видях всички да са на вратата, Юнги да ме бута.

Юнги- Станиии.
Аз- Няма да дойда.
Тогава усетих, че някой ме изправя и сега бях седнала.
Кук- Ще те набия, ако не се приготвиш скоро.
Аз- Спести си го.
Тогава легнах обратно и чух възраженията на всички, тогава станах и взех дрехите си.

Аз- Ще излезете ли? Или ще ме гледате как се обличам.
Кук седна на леглото.
Кук- Аз оставам, не знам за другите.
Тогава Джин го дръпна и всички напуснаха стаята ми.
След 15 минути бях напълно готова, не исках да ме чакат, а и попринцип не съм от момичетата, които стоят един час пред огледалото.
Бях облечена съвсем семпло- с една черна рокля до коляното и високи обувки...не толкова високи, но да...

Аз- Готова съм...хайде.
Тогава Джин дойде от едната ми страна, а Джони от другата. Гледката отстрани беше комична, защото изглеждаха все едно са мои бодигардове.

Г.Т. Дона
Вървях най-отзад с Тае, държахме се за ръце и всичко беше прекрасно...да, може би има нещо, но все още не ми е предложил, а аз все още чакам...

Г.Т. Хоби
Имаме влюбени отпред, имаме влюбени отзад, а аз не мога да си имам дори куче.

Г.Т. Кук
Влязохме в заведението и беше наистина претъпкано, докато се усетя всички се разделихме, бях сам, но когато се обърнах към входа, моята нона беше там, беше като статуя, явно наистина имаше страх от тълпи. Върнах се и хванах ръката й, после я поведох със себе си и стигнахме бара...Пихме, говорихме си, ту някой от нашата групичка идваше. После решихме да се оттеглим на някоя маса, но забравих напитките и се върнах да ги взема.

Г.Т. Т/И
Е казах ли ви, че ще остана сама, аз стоях тук, а него все още го нямаше...
Искам да ви призная нещо...Имам вид на трезвен човек, но аз напих от една бира...Наистина ми е малко замаяно и залитам, но няма да го показвам. Изведнъж някакъв непознат мъж дойде при мен и сложи ръката си на кръста ми... опитах се да го разкарам, но не успях.

Аз- Извинете ме, може ли да си махнете ръката от мен?
Казах аз, бутайки го.
Той- И защо да го правя?
??- Защото тя ти каза така?
Той- И ти кой си?
??- Гаджето й.
Той- Докажи го.
Тогава усетих някой да хваща лицето ми и да ме...целува. Знаех, точно кой е...но не знам какво ме накара да му отвърна.
След малко се отделихме и мъжът вече го нямаше.
Аз погледнах засрамено човека, който току- що открадна първата ми целувка.

Аз- Защо го направи...Кук?
Кук- А ти защо отвърна...нона?

7 dorks who ruined my life Donde viven las historias. Descúbrelo ahora