Беше обяд, момичетата се прибраха и видяха Т/И да спи на дивана, а имаше само 30 минути до работа, очевидно беше, че Т/И е преуморена. Момичетата се преоблякоха и събудиха Т/И.
Г.Т. Т/И
Не ми се ходеше на работа, там беше досадно, скучно и миришеше на баби и дядовци с примес на кайма и сирене. Никога нищо интересно не ставаше, а и нямах право да използвам телефона си, затова го оставях вкъщи, използвах времето да уча или да рисувам, тъй като нямахме много клиенти.
След дълго гледане в една точка станах и тръгнах на работа, без да кажа и дума на момичетата...никога не бях правила така, сигурно си мислят, че съм сърдита, но просто не ми се говори с никого.Г.Т. Дона
Т/И изглеждаше странно, не ни каза и дума...ами ако е болна и има температура или пък...е влюбена?? Не, няма как,нали??Г.Т. Джънгкук
Бях вкъщи много преди момчетата, реших да им направя нудълс, но нямах достатъчно пакетчета...да, не мога да готвя, дори не знам как ще направя тези неща, но ще се справя..ютуб ще ми помогне.
Взех ключовете и портмонето си и отидох до близкия магазин. Веднага открих това, което ми трябваше и отидох към касите. Видях моята най-добра приятелка хеххехех... Приближих се и видях, че рисува, не беше зле.Аз- Ахъм, Госпожице "ядосана съм ти, че си се родил", искам да купя тези.- Посочих към четирите пакетчета Нудълс, а тя ми погледна с убийствен поглед.
Т/И- Добре, господин Кокос.
КАК МЕ НАРЕЧЕ? ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ МИ КАЗВА КОКОС? Та аз дори не приличам на кокос, аз съм стилен млад мъж.
Т/И- Спри да си пипаш косата и да се усмихваш сам на себе си, приличаш на някой идиот.
Тя ми лази по нервите. Няма да оставя така нещата.
Аз благодарих и взех Нудълса, след което се подсмихнах а тя ми се оплези и ми показа среден пръст, та тя е ангелче...как ли пък не, все едно някой безчувствен демон се е вселил в нея.
Прибрах се като през цялото време се усмихвах самодоволно и си мислех как да я издразня следващия път, пред блока видях момчетата и в този момент разбрах, че съм мъртъв. Започнах да бягам нагоре, едва отключих и веднага сложих тенджерата на котлона, за да мога да се спася от тези идиоти.
След 5 минути дойдоха и ме видяха да готвя. Техьонг приближи и видя какво готвя и започна да ми се смее. Благодаря.Г.Т. Техьонг
Влязох и видях Кук...да "готви" Нудълс, този човек е непоправим, наистина не знам какво да правим с него.
Започнах да се смея, а след това Джин влезе в кухнята, беше толкова разочарован.
Няма да забравя изражението му. Ахахахах.