8.

987 102 34
                                    

Ajánlott zene: Linkin Park - In the end (link lent!)

"- És az eheti Music Bank nyertese nem más... Mint a CCA! Gratulálunk!"

"A legtöbb pontot pedig... A CCA szerezte!"

"Az MCountdown első helye... A CCA!"

Jimin fáradtan pislogott az új termük egyik padjából az osztálytársaira.
- Baby G, az új számotok a csengőhangom! Nagyon jó lett - veregette meg a hátát az egyik fiú, akinek a nevét sem tudta volna felidézni, tavaly még nem egy csoportba tartoztak.
Végigfuttatta a tekintetét a termen, egy bizonyos személy után kutatva, de sehol nem látta a nyurga, hajlott hátú alakot.

A nyárra a fiú szinte teljesen felszívódott. Alig néhány üzenetet váltottak, augusztusban pedig egyáltalán nem beszéltek. Jimin szeretett volna írni a másiknak, de valami mindig visszatartotta őt ettől. Elvégre, már nem voltak barátok, talán soha nem is voltak azok. Ő is csak kihasználta Taehyungot, nem érdemelte meg, hogy írhasson neki a problémáiról, más témája pedig nem igazán volt, az egész élete csak végtelen próbákból és értelmetlen próbálkozásokból állt; az ezekből felgyülemlő nyomást pedig egyszerűen nem tudta hogyan kiadni magából. Mégis, hiányzott neki a fiú. Taehyungnak ott volt a két kedves csapattársa, akikkel olyan jól kijöttek, neki azonban ő volt az egyetlen barátja Sunghyun óta.

- Gyerekek! - rontott be az egyik lány fellibbenő szoknyával, lihegve a terembe. - Nem fogjátok elhinni, mit láttam!
Mindenki érdeklődve pillantott fel a dolgából.
- Kim "lúzer" Taehyung itt van újra, és...
- Ez olyan nagy hír? - fintorgott az egyikük.
- Ne, ne várj! Kim "lúzer" Taehyung itt van, és úgy néz ki, mintha éppen most lépett volna elő a Vouge-ból!
Erre  a hírre már néhányan felpattantak, hogy maguk is megnézhessék az attrakciót. Kiszaladtak a teremből, míg Jimin az ülésébe süppedve emésztgette az információt. Taehyung eddig is jól nézett ki, vajon mi változott most meg?

Aztán egyszer csak besétált egy kihúzott hátú, meglepően vékony, félistenséggel is összetéveszthető alak a terembe, és akkor Jimin megértette a korábbi lányt. Taehyung haja élénk kék színben fénylett a feje tetején, mintha csak a fodrásztól lépett volna ki éppen, a füle több helyen is ki lett lövetve, ezüst színű lógós fülbevalókkal pedig kidíszítve. Az arcát feltételezhetően BB krém fedte, a bőre árnyalatokkal világosabb volt, mint az előző tavasszal, pedig a nyáron mindenki akaratlanul is lesült egy kicsit. A szemét fekete szemceruza keretezte, a szemöldöke tökéletes formájúra volt sminkelve. A nyakába szoros chocker nyakláncot húzott a Chanel jellegzetes logójával. Jimin még az egyenruháján is látta a formára szabottság jeleit, pedig az a legtöbb avatatlan szemnek láthatatlan lehetett.

Taehyung olyan karizmatikusságot és erőt sugárzott magából, amilyet még a híres debütált idolok sem a környezetében.

Jimin összehúzta magát a helyén, ahogy a jóképű tini - akit egykor a barátjának nevezett - felé emelte a tekintetét. Nos, ilyen lehetett adottságokkal születni, ami neki sosem adatott meg, neki semmi mása nem volt, csak a szorgalma.

- Sziasztok! - vigyorodott el szélesen Taehyung, mintha nem ugyanezek az emberek keserítették volna meg az életét néhány hónappal ezelőtt.
Az osztály tagjai zavartan pillantottak egymásra. Mi volt ilyenkor a teendő? Néhányan elmormoltak egy-egy halk köszönést, de a legtöbben megszeppenve próbálták ignorálni a fiú jelenlétét. Birkák - gondolta Jimin, de aztán rájött, hogy ő sem szólt egy szót sem.

Titokban remélte, hogy Taehyung majd mellé fog ülni, vagy legalább köszönni neki, mégis megkönnyebbülten fújta ki a levegőt, amikor az idol csak elsétált mellette és a terem másik végében foglalt helyet. Jimin azonban képtelen volt csak úgy figyelmen hagyni a másik jelenlétét. Még úgyis, hogy fülhallgatót dugott mindkét fülébe és olyannyira felhangosította a Cypher trió új számát, hogy semmi mást nem hallott a környezetében; égette a hátát a másik pillantása. Ami lehet, hogy nem is rá irányult valójában. Még a zenét sem tudta élvezni igazán, hiszen csak a hétvégi fellépésekre volt képes gondolni, ahol életében először a példaképeivel egy színpadon állhatott majd.

IDOL - I need your love before I fall {Yoonmin}Onde histórias criam vida. Descubra agora