11.

1K 112 63
                                    

Ajánlott zene: Jeong Jinwoon - You walking toward me (link lent!)


Az ilyen reakciókra használhatták a kifejezést: "köpni, nyelni nem tudott".

- Csak mert - folytatta Yoongi a mondandóját. - Ha már éppen Jimint választottam egy klipünk egyetlen színészévé, nem tenne túl jól a nézettségnek a tisztázatlan pletyka.
- Nos - köhécselt a férfi zavartan. - Nem én kezelem az ilyen dolgokat. Nem tudok részleteket az ügyről.
- Akkor szerintem éppen ideje lenne. Jimin úgyis idejön, mi lenne, ha meghallgatnánk a mondanivalóját a történtekről?
A rapper látta, hogy a másik egy kisujjnyi távolságra állt a felrobbanástól, amikor az felmordult, majd feltehetően végigsimította a nyelve hegyével a fogsorát. Mégis, okosabb volt annál, mint hogy ráförmedjen a sztárvilág egyik legelismertebb tagjára.
- Legyen.


Hosszú percek kínos csendessége következett, miután a producer intézett egy gyors telefont az idol irányába. Még csak meg sem próbált diszkréten elvonulni, ott, Yoongi előtt beszélt úgy a fiúval, mintha az inkább lenne állat, mint egy személy, aki megérdemli a tiszteletet. 
Ezen a ponton a rapper biztos volt benne, hogy az óra kattogását is hallani lehetett volna, ha nem a digitális változat állt volna az asztalon.

- Jól megy mostanában a dolgotok - törte meg a hallgatást az idősebb, ahogy felkelt a székéből, és az egyik szekrényből egy üveg whiskeyt húzott elő két pohárral együtt.
Yoongi elgondolkodva nézte a halványsárga folyadékot, ami az elé tett üvegben landolt.
- Gratulálok hozzá - ült vissza a producer a helyére.
A rapper féloldalas mosolyra húzta a száját, és amikor a másik felemelte a poharát, ő is a sajátja köré fonta az ujjait, és koccintott vele, majd beleivott az alkoholba. 

- Néhány évvel ezelőtt még a karrieremet veszélyeztette volna, ha ezt maga előtt teszem.
A férfi felnevetett.
- Néhány évvel ezelőtt egy kiskorú rapper voltál mocskos szájjal és béna baseballsapkákkal.
- Még jó, hogy felnőttem. Már nem olyan könnyű átverni - húzta fel a szemöldökét.
- Mire gondolsz? - hajolt előre a székében a producer.
Yoongi megvonta a vállát.
- Csak mondom. Ez az, ami megváltozott. Most már én intézem a saját dolgaim, ezért vagyok itt is.
- Pedig a menedzsment ugyanolyan ügyes ebben, nem kell mindent személyesen megtenned. A végén még a kamerát is te fogod a saját klipjeidnél, amiben szerepelsz.
Yoongi elgondolkozott.
- Nos, lényegében tényleg ez az egyetlen dolog, amit nem én teszek. De ettől lesz valami egyedi.
- Minek az egyedi? - nevetett a férfi. - Ha valami teljesen közhelyesből még talán jobb profitot is lehet szerezni.
- Attól függ, hogy a profit-e a fő cél - húzta el a száját a rapper. - Én csak igényes zenét szeretnék játszani.
- Látod, ez a baj.

Most már Yoongi is ingerült volt, hiába próbálta visszafogni magát.

- Nem fogok vitatkozni erről egy ex-riporterrel. Úgysem értené meg.
- Ez az ex-riporter évi milliárdokat keres.
- De feltételezhetően az alkalmazottjai neveit sem tudja mind megjegyezni. Hány bandája van egyáltalán ennek az ügynökségnek éppen?
- Négy. És mind nagyon sikeres.
- Szóval a CCA-ből kiindulva legalább negyven taggal kellene számolnunk. Mennyit kapnak ők a milliárdokból?
A férfi felmordult, és töltött magának még egy pohárral az alkoholból. Csak magának.
- Természetesen a szokásos százalékot.
- Mennyi a szokásos? Ha kidobnak egy új albumot, és eladnak belőle egy várható kétszázezret, darabját tizennyolcezer wonért, akkor legjobb esetben is három és fél milliárd wont keresnek. Ennek nyolcvan százalékát kapja az ügynökség, marad alig hétmillió a tagoknak. Akik tizenhárman vannak, tehát ha testvériesen is osztanák el - amit kétlek -, akkor is félmillió körül jutna egy énekesnek. Évi talán egy, vagy kettő albummal számolhatunk, de ha maradunk a kettőnél, ebből még lejön az "átlagos három-négyévnyi gyakornok-szerződés" ára is, ami szállás, étel, oktatás, táncterem és minden más fedezője, tehát elviszi a fizetség, több mint hetven-nyolcvan százalékát...

IDOL - I need your love before I fall {Yoonmin}Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon