Ajánlott zene: Sufjan Stevens - Mystery of love és Kacey Musgraves - Rainbow (link lent!)
Yoongi lustán nyújtotta az éjjeliszekrényen fekvő hamutartóhoz a kezét, és megkocogtatta az üvegen néhányszor a csikket. Mélyen a tüdejébe szívta a füstöt, aztán tovább folytatta az aznapi tevékenységét: a plafon pislogás nélküli bámulását. Üresnek érezte magát, az összes korábbi félkész dalt befejezte már, másnap reggelig pedig egyetlen tevékenység sem volt a naptárában feljegyezve. Ilyenkor kellett volna görbe estét tartania a haverjaival, vagy csak elmennie moziba, hogy egy kis másban is része legyen a sok munkán kívül, de őszintén? Semmi kedve nem volt felkelni az ágyból, ahová néhány órával korábban vetette magát, egyedül az alsónadrágját hagyva magán. Elkezdett olvasni egy könyvet, de nem találta igazán izgalmasnak a történetet, majd áttért a telefonjára, de mikor az üzeneteit megnyitva egy ismeretlen lány meztelen teste villant fel a kijelzőn, inkább elhajította az egyik párnához a telefonját, és csak hagyta, hogy szabadon szálldossanak a gondolatai a plafon szürke háttere előtt.
Már éppen újra belesüppedt volna az álmodozás könnyed folyamába, amikor megszólalt a kapucsengő. Először fontolóra vette, hogy a helyén maradva úgy tesz, mint aki nincs otthon, de aztán morogva felült és elnyomta a csikket a tálban. Magára kapta a szürke köntösét, majd a papucsába lépve a bejárathoz csoszogott egy pillanatig sem kapkodva, hátha a jövevény inkább meggondolja magát és visszamegy oda, ahonnan jött.
A kukucskálón kinézve azonban rögtön látta, hogy nem volt ekkora szerencséje. Egy lemondó sóhajjal nyitotta ki az ajtót.
- Oppa, szakítani akarok! - kiabálta szinte a folyosón álló lány, aztán az alsó ajkát lebiggyesztve duzzogó pózba vetette magát. Így akart cukinak tűnni, de ahelyett, hogy Yoongit meghatotta volna a látvány, csak ingerültté tette őt az ilyesfajta viselkedés.
- Most épp miért? - kérdezte rekedtes hangon, ahogy elindult vissza a lakásba, nyitva hagyva a lánynak a bejáratot.
- Elhanyagolsz! Soha nincs rám időd! - nyafogott tovább a G-na névre hallgató idol.
- Elfoglalt vagyok - felelte a rapper, és a nappali kisasztalához lépett, hogy töltsön a lánynak egy pohár Whiskeyt.
- Talán én nem? Csak két napig vagyok itthon, aztán megyünk vissza Japánba turnézni. Amúgy meg látom, mennyire vagy elfoglalt.
- Ha csak két napod van pihenni, neked is így kéne kinézned a saját lakásodban tévézve. - Yoongi a lány kezébe nyomta az alkoholt, majd végigfuttatta rajta a tekintetét. Az idol hidrogénszőke haja frissen festve állt tökéletes frizurába kényszerítve a fején, a ruhája inkább alsóneműnek volt mondható, mint nappali viseletnek és a hétköznap estére felvett tízcentis magassarkújánál már csak a derékig érő nercbundája volt nevetségesebb. Habár el kellett ismernie, hogy a lány bikavadítóan szexi volt.- Csak miattad vettem fel ezt az új rucit - fordult körbe a lány a tengelye körül, miközben Yoonginak azon járt az esze, mégis hogy nem tudta az idol, mekkora illetlenség más lakásába cipővel belépni.
- Ez nem egy szappanopera, Shinji. Meg fogsz fázni, ha így mászkálsz.
- Oppa! Ne rontsd el! Tudom, hogy tetszik.
A fiú megvonta a vállát.
- Nem mondtam, hogy nem.A lány elmosolyodott.
- Oppa, eljössz velem jövőhéten az egyik SM-es partijára? - kérdezte a másik karjába csimpaszkodva.
- Nem - felelte hidegen a fiú.
- Oppaaa!
- Az előbb még szakítani akartál.
G-na szemébe könnyek gyűltek. Mégis hogy sírhatott valaki ilyen könnyen, aki ennyire rossz színész volt?
- Szóval tényleg szakítani akarsz? - kérdezte remegő ajkakkal a lány, aztán a tenyerébe temette az arcát hüppögő hangokat hallatva.Yoongi egy pillanatig némán állt a lányt nézve. Biztos volt benne, hogy nem igazi sírásról volt szó, hiszen az tönkretette volna az idol tökéletes sminkjét. Ezek a lányok nem olyan lányok voltak.
- Na jó, gyere ide - tárta szét a karját, mire a lány felnézett. Persze nem látott könny-nyomokat az arcán.
Shinji odabújt hozzá, és rögtön a nyakát kezdte csókolgatni, ami egy kicsit talán tényleg megenyhítette Yoongit.
- Mi lenne, ha a hálószobában folytatnánk? - kérdezte a rapper.
- Jól hangzik - vigyorgott a lány, mire a fiú behúzta őt a helyiségbe, és becsukta maguk mögött az ajtót.
VOUS LISEZ
IDOL - I need your love before I fall {Yoonmin}
FanfictionJimin tizenhét éves idol egy híres fiúbanda szerencsétlen tizenharmadik tagjaként. Taehyung, Jin és Jungkook csak egy a több száz banda közül valamelyik névtelen ügynökségnél, akik még a tévébe sem jutnak el. Namjoon, Yoongi és Hoseok a Cypher nev...