DENÍK CONORA MOONA 8. 1. 1972

71 12 11
                                    

Předem bych se ještě hrozně moc chtěla omluvit za dlouhou pauzu. Teď, když už se příběh blíží ke konci bych měla vydávat s větší pravidelností. Snad se mi to tedy i povede. Děkuji za pochopení.

Nervózně jsem přecházel po místnosti a čekal na brnění telefonu. Už to byla půl hodina!

Bylo mi jedno, jak dlouho budu čekat, hlavní bylo, aby tu holku našli! Kdyby zdrhla, mohlo by to mít příšerné následky.

V kapse mi začal vybrovat telefon. Okamžitě jsem tam pro něj sáhl a přijmul hovor.

"Tak co?!" vyhrkl jsem.

"Nenašli jsme ji," odpověděla Kate. "Netušíme, ani kdy mohla utéct, ale pokud to bylo tak, jak říkal Craig, měla ji najít spíše Georgie s Peterem, co po nás čistili les. V tuhle hodinu už bude nejblíž za lesem."

"Do prdele! Ale za tím lesem je policejní stanice, co?"

"Jo, je. Možná ji minula a šla dál - i tak bude už v tom městě co je ještě trošku dál."

"Takže už v podstatě můžeme počítat s tím, že o nás už někdo ví," prohodil jsem.

"No, je tady ještě možnost, že v ji něco sežralo, nebo po cestě prostě nějakým způsobem chcípla," snažila se odlehčit situaci Kate.

"Jo, jasně. A kolika procentní je asi tak šance, že ji sežere veverka nebo spadne do králičí nory a zhebne tam?! Víc než nulová! Prostě sme v prdeli, tak proč to neříct rovnou!" zařval jsem a telefonem hodil na zem. "Sakra!"

Přecházel jsem po místnosti a přemýšlel, jak z toho ven. Už to možná ani nešlo. Měl jsem toho nad hlavu. Ale Kate měla možná pravdu - ta holka mohla někde chcípnout cestou. Mohlo se jí stát cokoliv! Zatím to na to tedy vypadalo.

Sledoval jsem čtyřiadvacet hodin televizi a poslouchal rádio. Nikde nehlásili nic, co by nás mohlo prozradit. I tak jsem se neskutečně bál.

Jak jsem přecházel po místnosti, zahlédl jsem náhodou přes okno Phillipa. Bavil se tam s jedním z řidičů - nevím, kdo z těch všech to byl. Každopádně Phillipovi něco dával. Ten pokýval hlavou, otočil se na podpatku a odkráčel zpět do domu. Skoro jsem ho ani neslyšel otevřít a zavřít dveře.

Phillip byl vážně blbec a choval se všelijak divně, ale tohle bylo i na něj dost divný. Chvilku jsem mu ještě nechal náskok a potom se za ním vydal do patra domu.

V patře byla tma a ticho. Občas tuto klidnou atmosféru vyrušil nepatrný zvuk. Podle něho jsem došel až za Phillipem a nahlédl jsem do pokoje. Nic jsem neviděl. Pak mi došlo, že se jedná o ten pokoj, co má na jedné straně prázdný rám od dveří ze kterého lze projít do další místnosti.

Pomalu jsem se téměř doslova plížil  k rámu.

"Sakra! Do prdele! Kurva!" Z pokoje se ozývaly různé zvuky - všechny ale byly dost tlumené, jako by Phillip nechtěl, aby ho někdo slyšel.

Nedokázal jsem překonat zvědavost a vešel jsem do dveří. Balil si do kufru. Všude kolem se válela trička a kalhoty. Nějak mu to do kufru nešlo složit a hrozně se u toho rozčiloval.

"Co si myslíš, že děláš?!" zeptal jsem se a přistoupil k němu blíž. Phillip sebou škubl a naopak odstoupil.

"Ehm... no... přerovnávám si věci ve skříni," odpověděl rychle a bez rozmyšlení.

"Jasně, to ti tak budu věřit. Takže teď pravdu. Proč si sakra balíš?"

Phillip se zamyslel, ustaraně oddechl a znovu nadechl.

"Fajn. Craig byl ve vedlejší vesnici. Všude jsou tam vyvěšený tyhle plakáty," řekl Phillip a vytáhl z kapsy od bundy pomuchlaný papír. Rozložil ho a podal mi ho. Vzal jsem to do ruky a prohlédl si to. Stálo na něm vyzvání k udání mě a Phillipa. Byl tam náš popis, jména a ilustrační fotky. Přidaná byla i rozmazanější SPZka.

"Sakra," zašeptal jsem.

"Jo, sakra. A nejhorší na tom je, že Craig tam jel s autem s touhle SPZkou. Můžeme už skoro počítat s tím, že tady do pár dnů máme poldy."

"Takže ta zrzka se přece jen dostala pryč. Do prdele! Co budem sakra dělat?!" křičel jsem.

"Nevím, můžem se zbavit a odjet-"

"Odjet? Odjet?! To, že tady byl tenhle barák byla neskutečná klika," křičel jsem na Phillipa a u toho trhal plakát. "o žádnym jinym nevim! A ještě s takovym počtem děcek nemůžeme jet dál! Prostě to nepůjde!"

"Tak co budeme dělat? Můžene tady na ně čekat s otevřenou náručí. Nic jinýho mě totiž nenapadá!"

"Mě možná jo," řekl jsem. "Rozluč se tedy se vším. A najdi mi všechny kanistry s benzínem, které máme."

Ruská ruleta [OPRAVUJI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat