Chapter 29

Evo napokon nastavka nakon mnogoo dana. Ispričavam se što nisam ništa postavljala. Jednostavno nisam stigla zbog škole :/ A sad sam napokon našla vremena. Nastavak je dosta kratak, ali uživajte :*** <33 Idući nastavak možda sutra :D

--------------------------------------------

Doplivao je brzinom munje do mene i potopio me.

-          Tako ti i treba !-smijuljio se bježeći od mene.

-          Ok…ova voda je stvarno hladna –počela sam se tresti od hladnoće.

Neyu više nije smetala hladnoća. Radili smo svakakve gluposti. Bacao me s svojih ramena u vodu. Skakali smo s neke litice. Stvarno sam uživala provoditi vrijeme s njim. Zaboravila bih na sve probleme.

Naše glupiranje na plaži  je potrajalo sve do 23 sata. Onda smo odlučili izaći iz mora i sjesti na plažu.

Obadva smo legli na ručnike i promatrali nebo. Bila je vedra noć. Nebo je bilo obasuto zvijezdama.

Kratko smo se zadržali na plaži jer nam je bilo hladno. Pokupili smo stvari i krenuli natrag prema hotelu.

*u hotelu*

-    Požuri zaspati ću pred vratima. –naginjao se na mene Ney.

-     Strpi se. Ništa ne vidim.- pokušavala sam pronaći ključanicu. Napokon sam uspjela i otvorila vrata.

Ney je istog trena bacio stvari na pod ,zalupio vratima i povukao me za sobom na krevet. Pala sam na njega.

-          Ney? Ponoć je prošla, ne bi li mi trebali ići spavati?- upitala sam ga smješkajući se.

-          Evo sad ćemo.-tiho je prošaputao i osmjehnuo se.

Približila sam mu se i poljubila ga.  Umorno me pogledao i zagrlio. Nakon nekog vremena

ustala sam s kreveta da se presvučem i posušim kosu.

Kad sam se vratila Neymar je već spavao. Onako obučen na sredini kreveta s raširenim rukama.

Osjećala sam se toliko sretno što imam nekog poput njega kraj sebe. Nisam ga željela probuditi pa sam samo legla pored njega i zagrlila ga čvrsto.

*jutro*

Probudila sam se oko 8 sati. Neymara nije bilo. Ugledala sam poruku na njegovoj strani kreveta i pokraj nje crvenu ružu. U poruci je pisalo:

Dobro jutro ljubavi! Ako me još uvijek nema znači da sam tek otišao. Uskoro se vraćam.

Voli te Neymar!

Smješkala sam se čitajući poruku. Stvarno je blesav. Ustala sam polako rastežući se još uvijek umorna od jučer.

Otišla sam do terase i sjela u fotelju. Jutro je bilo prekrasno. Cvrkut ptica. Sunce je polako izlazilo. Dubrovnik je stvarno jedan od najljepših gradova u Hrvatskoj. Prekrasne plaže i puno toplih dana, a to se meni posebno sviđa jer baš i ne volim zimu. Volim ja snijeg, ali ne kad pada mjesec dana.

Razmišljajući o svemu tome nisam ni shvatila da se Ney vratio.

-          Jutro!-pozdravio me čim je ušao u sobu. Vrata od terase su bila otvorena.

-          Jutro! Na terasi sam!-nagnula sam se da me vidi.

Dojurio je do mene i sjeo na stolac.

-          Danas idemo na jednu posebnu večeru.- smješkao se zadovoljno.

-          Kakvu večeru?-upitala sam ga.

-          Vidjet ćeš.- rekao je veselo.

-          Na krevetu ti je sve što ti treba. U 20h budi ispred hotela.- objašnjavao mi je polako.

-          Ok!-zbunjeno sam ga gledala.

Vratili smo se u sobu jer nam je Ney kupio nešto za doručak. Znam da smo u hotelu i možemo bilo što naručiti,ali Ney je tvrdoglav što se toga tiče.

Ney je cijelo vrijeme bio vrlo nervozan. Skakutao je po sobi. Čas gledao u mene. Čas u tv. Čas kroz prozor, a ja sam sjedila na krevetu i sve to promatrala. Nije mi bila jasna ta njegova uzbuđenost.

Prijepodne smo odlučili provesti u hotelskoj dvorani. Igrali smo tenis. Mogu reći da mi je vrlo dobro išlo ,iako sam ja više tip za odbojku. Obožavam igrati odbojku.

Nakon tog malog „treninga“ otišli smo na ručak i zatim u shopping.

Nakupovala sam toliko stvari da su jedva stale na stražnje sjedalo od auta. Ja sam samo gledala odjeću u dućanima,ali nisam znala da Ney kupuje sve što se meni svidjelo. Shvatila sam tek kad nam je prodavačica donijela puuno vrećica.

Zahvaljivala sam mu se cijelim putem jer je stvarno previše potrošio na mene.

Ja sam odabrala neku haljinu i štikle,a on je kupio sve što mi se svidjelo.

Došlo je 19 h. Počela sam se spremati,a Ney je već odavno otišao negdje. Nije mi rekao kamo ide. Ja ga trebam pričekati ispred hotela u 20h.Tako mi je rekao.

Pitala sam se kakvo je to iznenađenje. Stvarno mi ništa nije padalo na pamet.

Tada sam se dosjetila.

-   Pa neće me valjda zaprositi!-šapnula sam sama sebi.

Love at first sight (Ended)Where stories live. Discover now