0 🍋 Prologue

1.3K 140 60
                                    

N'

Günümüz / Güney Kore

🌸

Bazı insanların size her zaman umut verdiğini, sesi ile en sevdiğiniz şiirin mısrası olabildiğini, minik bir öpücüğüyle ya da gülüşü ile yapraklarının döküldüğü bir ağacı bahara kavuşturduğunu hissedersiniz.

O insanların, bahara kavuşturduğu ağaçların her masum bakışıyla çiçek açtığını ve güzel hislerle dolu bir bahçe meydana getirdiğini düşünürsünüz.

Bazı insanlar yaşadıkları şanssızlıklara şükreder.

Çünkü bazı talihsizlikler uğurumuz, bazı yanlışlıklar ise doğrumuz olabilmektedir. O benim hayatım boyunca denk geldiğim en güzel talihsizlik, en doğru yanlışlığımdı.

Hayata onu bana verdiği için durmadan şükreder, her zaman mutlu olmamız için bazı şeylerden vazgeçerdim.

Ama hayatın bana karşı oynayacağı bir oyun vardı. Hayat taktığı maske arkasına tüm gerçeklerini saklamış ve bir anda yüzüme vurarak beni binbir parçaya ayırmıştı. Ben bu oyuna karşı ne kadar güçlü, ne kadar dimdik durmaya çalışsam da elbet benim da zayıf noktalarım vardı.

Yaşam bana zayıf noktalarımdan vurdukça daha da eriyor daha da yok oluyordum.

Fakat bir anda karşıma çıkıp bana umut olan gün ışığımla birlikte bunları yeneceğimi çok geç fark ettim. Uzun süre perdelerimi çekip ışığımın bana ulaşmasını engelledim.

Fakat şuan anlıyordum ki büyük bir hata yapmıştım. Şuan anlıyordum ki o ve onun umudu olmasa ben burada olmazdım. Şuan anlıyordum ki, hayatımın tüm şansını o gün o taşa vurup sürahiye girmesini sağlayarak kullanmıştım.

Bana çok güzel bir şey demişti. Çok kullanılan bir söz olsa da oldukça hoşuma gitmesini sağlamış ve tüm hayatım boyunca bunu felsefem haline getirecek kadar sevdirmişti.

"Hayat sana durmadan limon veriyorsa belki sen de limonata yapmalısındır."

⋆ ˚。⋆୨୧˚ 💜     ˚୨୧⋆。˚ ⋆

⋆ ˚。⋆୨୧˚ 💜     ˚୨୧⋆。˚ ⋆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selammm~

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Ben sadece şunu bilmenizi  istedim çünkü bu hikaye için cidden önemli bir kısım.

Burası yazacağım ficin son bölümünden bir kısım.

Umarım beğenerek okursunuuuuz~ 💚

Çünkü ben bu hikayeyi GERÇEKTEN çok beğenerek yazıyorum dljxlekclemf

Kendinize iyi bakın.

Jimin'le kalın ldkxşemf 💚

Lemonade Stand // Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin