Capitolul 10

8.1K 596 9
                                    

Stropii de transpirație ii acaparaseră intreagul corp, se zvârcolea in pat asemenea unui peste pe uscat, ce era cu visul asta?! Credea ca scăpase de el, o bântuia de vreo 4 ani. Se ridica in fund, își îndepărta parul, acum ud, de pe frunte, se uita la ceas, 3:45, aprinsa lampa pe care o avea pe noptiera de pe pat, își descatusa corpul dim strânsoarea așternuturilor si mearsa spre baie. Își făcu un dus, apoi lua un set de de lenjerie si-l îmbrăca. Acum, cu doar un tricou lung ce-i acoperea doar jumătate din corp, se duse la bucătărie și-si pregăti un ceai de tei. Avea noroc ca mătușă ei își petrecea noaptea acasă la Andreas, ca altfel ar fi trezit-o, simțea si cea mai mica mișcare ce se petrecea, in antiteza cu viteza de reacție a Falinei, nici daca ar fi fost un cutremur nu ar fi simțit ceva.  După ce își prepara ceaiul, se așeza pe canapeaua din living si dădu drumul televizorului. Melodia "Just a Kiss" începu sa ruleze pe postul de televiziune. Amintirile de acum câteva ore i se derulau in cap. A sarutat-o!!! De ce a făcut asta, de ce l-a lăsat? Ce simte cu adevărat fata de el? Începu plângă, nu mai putea nega, inca il mai iubește si poate nu a încetat niciodată s-o facăIl pierduse si pierduse si rodul iubirii lor. Când a fost la un pas sa se supuna procedurii de avort, s-a răzgândit.

Fu scosa din transa de către bătăturile in ușă, privii ceasul, era 7:30, nu știa când zburase timpul, cine putea fi atât de devreme ?

Se îndrepta spre ușă si o deschise. Crezu ca nu vede bine.

-Buna dimineata! Si intra in casa. Ea era împietrita, pana sa reacționeze bărbatul dădu buzna peste ea.

-Ce cauți aici, Aiden?

-Am venit să-mi vad viitoarea iubita si sa primesc câteva raspunsuri. Spuse, asezandu-se nonșalant  pe canapea.

-Poftim? Despre ce tot vorbești ?

-Uite, si ii întinse o revista! Nu observase obiectul, mai înainte.

Fata lua revista iar privirea ii ramase înmărmurita la vederea titlului si a pozei ce tronau pe întreaga pagina : " Un nou cuplu! Se pare ca faimosul burlac, Aiden White, are o relație cu o cunoscuta balerina!" alaturi de titlu era pusa o poza de aseară, care ii surprindea sarutandu-se.

-Ai cumva niste cafea? O întreba bărbatul.

Nicio reacție, nu-i venea sa creada, cum s-a putut întâmpla asta ?

-Stai liniștită, imi iau singur!

-A doua ușă pe stanga.

-Da la pagina 5.

Deschise la pagina respectiva si găsii si mai multe poze din noaptea precedenta, însoțite de un articol si mai lung.

"Surse din anturajul tânărului miliardar susțin ca nu știau de relația acestuia cu balerina. Din ce am putut afla, cei doi au mai avut o relație pe când  locuiau in Londra. Ce este si mai ciudat e faptul ca tânără a fost concediata odată cu achizionarea teatrului de frumosul burlac. Ce se întâmpla cu adevărat?"

Se așeza pe canapea si ramase cu privirea ațintită asupra pozelor, cum se putea întâmpla asta? Bărbatul intra in living, ținând o cana cu cafea in mana. Se așeza lângă fata.

-De ce ai plecat aseară? La asta se gândea el? Se întreba tânără.

-Poftim? Nu aveai niciun drept sa ma săruți, uite ce s-a întâmplat din cauza ta.

- Eu cred ca si tu ai savurat sărutul, nu fi ipocrita.

-Pleacă!

-Lasa-ma să-mi termin cafeaua mai întâi. Spuse zâmbind ștrengărește.

-Aiden, nu am chef de glumele tale.

-Uite ce este, îți propun un târg, și mie mi-a adus ceva probleme articolul asta.

-Daca e o alta propunere in care eu trebuie sa ma culc cu tine, iar tu imi oferi bani, nu sunt interesata.

-De data asta nu, dar cealaltă propunere rămâne valabila.

-Termina,  nu am sa fac SEX cu tine! Cum sa faci sex cu cineva pe care-l iubești? Se gândi Falina?

-Mai vedem, ma rog, ideea este ca ai mei au văzut articolul si cred ca ne-am împăcat, nu stiu cauzele despărțirii noastre, asadar mi-au cerut sa te aduc la cina.

-Si care este problema mea?

-Uite târgul, te prefaci ca ești iubita mea pentru 2-3 luni, pana se liniștesc apele, iar eu îți dau jobul înapoi.

-Nu, mersi. Imi pot găsi de munca si in altă parte.

-Tu chiar nu ți-ai dat seama, nu?

-Despre ce vorbești?

-De ce oare nu ți-ai găsit de muncă pana acum?!

-Cum ai putut? Spuse revoltata, ridicandu-se .

-Stai jos!

-Ieși afara acum! Ridica glasul fata.

-Accepți?

-Mai bine plec din oraș, tara...

-Nu te gândești si tu la Katia, când ai devenit așa de egosita? Ii atinsese punctul sensibil.

-Tuu...dar se oprii înainte să-i adreseze câteva vorbe "frumoase".

-Ce ai de pierdut? Inima, din nou, își spuse ea in gând.

-2-3 luni apoi ma lași in pace pentru totdeauna?

-...hm...mda...

-Bine!

-----------------------

Wow! Ce des am postat! :D vreau sa va mulțumesc pentru citiri si voturi! :* sper sa va placa capitolul! Următorul nu cred ca va sosi mai devreme de sâmbătă viitoare, am un orar prafff...iar pana ma organizez am nevoie de timp! Va pup! :*

"Holul faimei "Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum