"Nu stiu" oare chiar nu știa sau nu voia sa recunoască? Aiden ajunse in penhouseul lui, pe care-l deținea intr-unul dintre hotelurile sale din LA, își desfăcu cravata, urmând ca aceasta să-și găsească locul pe canapea, alături de sacoul lui, apoi merse către barul din living. Își turna 100g de scotch si se așeza. Trasa linii luni de-a lungul paharului, din când in când sorbii si cate o înghițitură. Nu știa ce sa facă, dar era sigur de un lucru, acum cand o știe atât de aproape, trebuie sa o aibe cu orice preț, uneori trebuie sa fi egoist pentru propriul bine, a lasat-o o data să scape, sa plece, acum va fi diferit. Buzele acelea, privirea aceea, nu putea înceta sa se gândească la ea, era mai frumoasa ca niciodată.
"Bingo" își spuse, gasise planul perfect. Dădu pe gat ultima înghițitură din licoarea maronie, simțea cum dâre de foc se împrăștiau de-a lungul esofagului, apoi merse ca sa se spele. "Planul asta va trebui sa iasă la perfectie!" își spuse înainte sa adoarmă.
***
Razele soarelui străpungeau sticla subțire si incolora a ferestrei. Fata își trase pătură deasupra capului, încercând să-și prelungească clipele dinafara realității triste pe care o trăia.
"-Ce ai ales? O întreba băiatul cu un gram de speranță in privire.
-As vrea sa luam o pauza, vreau sa devin cineva, sa am o cariera. Ii răspunse ea, fata tânărului deveni instantaneu posomorâtă , privirea ii era dezamăgita. Ea alesese dorință de afirmare mai presus decât dragostea pe care și-o purtau, sau pe care credea el ca și-o împărtășesc.
-Am înțeles, sper sa fii fericita! Fu ultima fraza pe care i-a adresat-o înainte sa plece.
Lacrimile se răspândeau pe fata acesteia, dar spera sa fi făcut alegerea corecta, adică dragostea o poți găsii de mai multe ori, nu?"Se ridica in fund, își duse mana pe obraz si simți umezeala de suprafața acestuia, acea amintire o chinuia din nou, deseori se trezea plângând din aceasta pricina. Își elibera corpul din așternuturi si merse spre baie.
***
-Mătușă, am plecat! Striga Falina.
-Ok, sper ca vii devreme pentru cina din ajun si ca sa împodobim bradul.
-Da, merg pana in oraș, nu stau mult.
***
Falina ajunse in mall, cu speranță de a găsi ceva pentru mătușă sa, un cadou. Înainte de spectacolul din noaptea precedenta primise salariul, nu era foarte mare, dar pentru ea era suficient, încât sa duca un trai de viață modest.
Ii lua Katiei un ceas GUESS, care costa cam 3 sferturi din banii ei, dar merita, știa ca mătușa sa și-o dorea, colegei sale ii lua un pulover, iar ea nu-și mai lua nimic. In drum spre ieșirea din clădire, văzu cei mai frumoși cercei, erau simplii, cu cristale negre, dar erau mult prea scumpi. Ramase neclintita si-si făcu promisiunea ca in viitor va avea tot ce își dorește.
***
-Nu-i așa ca este frumos? O întreba entuziasmata?
-Da, răspunse Falina. Era un brad frumos, avea globulețe colorate, iar luminițele ii completau designul.
<<bing bing>>
-Oare cine o fi la ora asta ? Era 10 si era Ajunul, oamenii trebuiau sa fie acasă, alaturi de familiile lor.
-Ma duc eu, spuse tânără.
-Buna seara! Era un tânăr cam la 15 ani.
-Buna!
-Sunteți Falina Milkov?
-Da.
-Asta e pentru dumnevoastră. Tânără scoase din buzunar o bacnota si i-o dădu băiatului.
-Cine e ?
-Un băiat, mi-a dat asta. Primise un colet frumos ambalat.
-Deschide-l! O indemna femeia.
Inima Falinei bătea din ce in ce mai tare, nu-i venea sa creadă, era o rama cu fotografia de la prima ei întâlnire cu Aiden. Lângă fotografie se mai afla o cutiuță, când o deschise, starea de uimire i se accentua. Erau cerceii pe care si-i dorise, alaturi de un biletel "Crăciun fericit! Aiden
"
---------
Capitol nou! Pe acesta trebuia să-l pun joi, dar cineva m-a făcut sa ma răzgândesc. Sper sa va placa!
Ps. Cam de aici o sa înceapă "acțiunea", am niste idei " malefice" ! :)))) aștept păreri. Ce credeți ca are de gând Aiden?
CITEȘTI
"Holul faimei "
RomansaDescrierea povestii va pleca de la urmatorul citat :"Spui că iubești ploaia, dar folosești umbrela când mergi prin ea. Spui că iubești soarele, dar cauți umbra când strălucește. Spui că iubești vântul, dar închizi fereastra când bate. De aceea sunt...