I-am prins bratul, de parca ar fi fost colacul meu de salvare, si m-am lasat condusa de corpul si pasii sai. Bliturile aparatelor de fotografiat erau asupra noastra. Am ridicat capul, apoi am afisat un zambet fals. Nick ma tinea aproape de el. De cand m-am intors de la nunta Katiei, a fost mereu aproape de mine. M-a inteles si m-a sprijin inconditionat. Asta-seara, Nick trebuie sa ia parte la o gala, unde sunt prezenti cei mai bogati oameni din NY. Initial, cand m-a invitat, nu am vrut sa-l insotesc, dar m-am simtit datoare. In plus, ieri a fost ultima mea reprezentatie scenica, asa ca nu-l puteam mintii, spunandu-i ca sunt obosita .Doctora m-a prevenit ca am ceva complicatii cu sarcina si trebuie sa evit efortul fizic.
Port o rochie aurie ce-mi expune stomacul deja rotund, cele aproape 5 luni de sarcina sunt observabile. In picioare am o pereche de balerini, care nu se observa datorita lungimii rochiei. Parul il am prins intr-un coc elegant.
-Sunteti insarcinata cu Nick? Ma intreaba unul dintre jurnalisti. Imediat i-am cautat privirea lui Nick, dar el deja ii raspundea.
-Este strict personal, multumesc!
Slava cerului!-Intram ? Mi-a soptit la ureche?
-Da, te rog!
***
Incaperea era una uriasa si foarte luxuoasa. Nick mi-a prezentat cativa colaboratori si prieteni de-ai sai, care ne-au felicitat pentru sarcina, presupunand ca suntem un cuplu. Le-am multumit, neputand sa dezmintim afirmtia, din cauza circumstantelor.
-Imi acordati acest dans, doamna ? Ma intreaba Nick, zambind jucaus.
-Cum as putea sa va refuz? I-am acceptat mana, neezitand deloc. De ce nu iti poti controla inima? De ce nu Ii poti ordona pe cine sa iubeasca ?
In timp ce dansam, o silueta a pasit inauntru, acaparand atat privirle femeilor, cat si cele ale barbatilor.
Aiden!Ce cauta aici?
Purta un costum gri, cu o camasa mov-dechis, iar parul ii statea impecabil. Il puteai confunda imediat cu un model.
-Esti bine? M-a intrebat Nick, observand ca m-am blocat,iar picioarele refuzau sa mi se miste.
-Da, i-am raspuns slab.
Aiden se indrepta, alaturi de hostess, catre masa la care stateam si noi. Se poate mai rau de atat ? Da, se poate! S-a asezat pe scaunul de langa al meu.
Privirile ni s-au intalnit. Mi-a zambit si mi-a facut cu ochiul. Ce se intampla cu el ? E bipolar? Picioarele mele incepeau sa tremure, iar inima parea ca o sa-mi iasa din cutia toracica. Mi-am intors provirea catre cea a lui Nick, care acum intelegea tot ce se intampla.
-Vrei sa mergem ?
-Nu, abia am venit, nu vreau sa-ti stric seara.
-Nu-i nici o problema. Sunt bine, doar putin surprinsa.
-Mi-as dori sa am si eu efectul asta asupra unei femei, candva!
-Nu e cel mai pozitiv efect.
-Eu vorbesc despre cel din adancuri.
-Pot sa-ti rapesc prietena pentru un dans?-Dá, sigur, raspunde Nick, politicos.
Cand am facut contact cu mana lui, un strat de caldura, asemenea celei evaporate de lava, mi s-a imprastiat in corp.
-Imi pare rau, fu tot ce spuse, uitandu-se in ochii mei.
----------
CITEȘTI
"Holul faimei "
RomansDescrierea povestii va pleca de la urmatorul citat :"Spui că iubești ploaia, dar folosești umbrela când mergi prin ea. Spui că iubești soarele, dar cauți umbra când strălucește. Spui că iubești vântul, dar închizi fereastra când bate. De aceea sunt...