Capitolul 11

8.3K 570 6
                                    

-Dar vom stabili câteva reguli, ok?

-Sa auzim, spuse Aiden in timp ce mai sorbii o gura din cafeaua sa.

-Nu întreținem relații sexuale, nu știa de ce simțise nevoia sa înceapă cu asta, ne prefacem doar in public, după ce timpul va exipira nu vei face nimic ca sa ma împiedici sa ma angajez in alta parte.

-Ok, dar te vei muta cu mine!

-Nu! Spuse firm.

-De ce?

-Pentru ca nu vreau, am casa mea după cum vezi.

-Bine, dar va trebui sa ma însoțești oriunde si oricând.

-Oriunde și oricând după orele mele de antrenament si spectacole.

-Bine. Dar mai am o condiție.

-Uimeste-ma!

-Te sărut când vreau!

-Nu!

-Ba da! Mi-am mai pierdut din indemanare, iar cu cat repet mai mult, cu atât va ieși mai bine! Falina se gândi puțin si accepta, oricum momentele acelea erau cu adevărat speciale pentru ea, desi nu știa ce simțea el pentru ea, ea il iubea.

-Acum voi pleca, am niste treaba la birou. Te poți întoarce la teatru. După ce se ridica...o săruta. Un sărut plin de foame, de dor...

-Apropo, data viitoare pune ceva mai decent pe tine, nu știi cine îți poate apărea la ușă.

Obrajii i se înroșiră.

-Nu ziceai ca te grăbești?

***

-Nu pot sa cred ca ești aici! Spuse Falina imbratisandu-o si mai tare pe Mia.

-Da, si nu vei scăpa așa ușor de mine!

-Ce ma bucur ca vom locui împreună!

-Si eu!

Mia și-a luat inima in dinți, in cele din urma, si s-a mutat cu Falina si Katia. Le dusese dorul foarte tare.

***

-Falina, Mia, trebuie sa vorbim! Se auzi vocea Katiei. Fetele stateau si povesteau când Katia intrase in living.

-Da, ce s-a întâmplat?

-Avem invitați la cina! Vin Andreas si nepotii lui, avem sa va spunem ceva.

-Okayy???

-Haideti sa ma ajutați sa gătesc și sa așez masa.

După 3 ore de gătit, masa era frumos aranjata, plina cu bunătăți gata sa fie devorate. Fetele se aranjaseră, Falina purta o fusta neagra, cu o bluza alba, iar Mia, o rochiță galbena.

-Mătușă, tu ii cunoști pe nepotii lui Andreas?

-Nu, dar el nu are copii si ii iubește enorm. Cred ca aveți aceeași vârstă.

***

-Deschid eu, spuse Katia.

Când sosi si Falina să-i întâmpine rămasă perpelexa, ce căuta Aiden aici?

-Buna seara, fetelor ! Le saluta Andreas.

-Buna! Raspunsera in cor.

-Vi prezent pe nepoții mei, Aiden si Jason.

-Unchiule, ești cam in urma cu știrile, Falina este iubita mea, iar pe Mia si Katia le stiu deja.

-Iubita ta? Întrebară Katia si Andreas in cor.

-Da, ne-am împăcat.

După ce au făcut cunoștință, s-au așezat pentru a lua masa. Jason stătea lângă Mia, Aiden lângă Falina, care stătea lângă Katia.

-Deci...eu și Katia vrem sa va anunțam ce ne vom căsători. O liniște mai mare decât ceea ce fusese acapara masa.

Katia avu o reticenta in a se uite la Falina, ii fu frica de reacția acesteia, dar o făcu.

-Felicitări, ma bucur pentru voi. Spuse Falina.

Ceilalți ii felicitară de asemenea, apoi mai discutară câteva lucruri despre nunta.  Cununiile (civila si religioasa) vor avea loc peste trei luni, apoi Katia se va muta cu Andreas.

Când își luară la revedere, Aiden o captura dintr-o îmbrățișare pe Falina, după care o săruta si ii șopti la ureche "Noapte buna, iubito!"

***

Trecuse o luna de la "împăcarea" celor doi, primele pagini ale revistelor de scandal le erau mereu rezervate . Cei doi s-au afișat împreună la câteva evenimente mondene, dar niciunul nu a confirmat relația lor, se fereau de presa pe cat de mult puteau. Falina se reîntâlnise cu părinții lui Aiden, cina decursese destul de bine, mama iubitului  ei fiind foarte incantata sa afle ca protagonista spectacolului pe care ea il adora stătea chiar in fata ei si era iubita fiului ei.

***

"Falina, fii gata in 20 de minute! Poarta si un costum de baie pe dedesubt! "-Aiden.

Ce avea de gând?! Probabil aveau sa meargă pe plaja, era duminica, iulie, destul de cald, clar acolo avea s-o duca.

-------------

Surpriza! Sper sa va placa! :*

Cineva m-a întrebat când vor apărea si câteva scene mai " piperate". Răspunsul este...curând.

De asemenea mi s-a spus ca seamănă cu cealalta, da, este adevărat,  dar va fi diferita, s-au intersectat "doar intr-un punct". Deci...nu vor semana, am alte planuri pentru povestea asta.

Ps. Capitol dedicat lui Brad Bianca! ( o să-ți pun si dedicația " oficiala" când voi ajunge la computer, de pe tel nu pot)

"Holul faimei "Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum